WD 40

Admin DD2+DM
  • Zawartość

    304
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

18 Początkujący

O WD 40

  • Urodziny 28.05.1991

Ostatnie wizyty

355 wyświetleń profilu
  1. Jak 16 ukonczysz zloz podanie ponownie:) po drugie tu Cie widze pierwszy raz nie kojarze nie moge sie wypowiedziec niestety na Nie jestem:D
  2. Nick: We 40 Data: 20.07.2017 do 5.08.2017 Powód: praca Opiekun: @SUNN. #URLOP @happy
  3. Słoń - Szczerze feat Dj Show
  4. Słoń - Szczerze feat Dj Show

    Poezja kawałek

    1. hypeONNNNNNNNNN

      hypeONNNNNNNNNN

      Kolega wie, co dobre. :)

    2. WD 40

      WD 40

      Rzecz jasna :) 

  5. Jak sie nie myle byla juz mowa o tym jak widac nie przyjelo sie wiec wydaje mnie sie ze nie bedzie i tym razem inaczej.
  6. Brac Chlopaka z miejsca:) wiadomo posiada to co nalezy posiadac.Brak adminow na serwerze.
  7. 3x tak to nie wystarczy aby zaakceptowac podania?przeciez brakuje adminow na serwerze sami wiecie jak jest
  8. Tez Na Tak ludu brakuje a zbakane ma dobre oko -Wiek -Steam - Doswiadczenie -Pomocny
  9. Nic z tym nie zrobisz jednego usuniesz przyjdzie dwoch trzech kolejnych itp...sam probowalem gram tu tez kawalek czasu i zdazylem to dawno zaobserwowac i przygladalem sie temu podczas gry...jak dla mnie nic z kamperami nie zrobisz taka mentalnosc
  10. Wiem wybacz musialem
  11. 225 min to sie zgodze poza tym co nie wszedlem na serwer to Ty na spect... zgloszenie od gracza nawet takie bylo heh:) zreszta wszystko jest do sprawdzenia wrazie gdyby.
  12. Ja na nie ze wzgledu na to ze wczoraj to zes sobie na spect posiedzial teraz widze podanie wiec wszystko jasne jak dla mnie...nie na tym rzecz polega. Nabij te godzinki grajac ktore przesiedziales na spect i zloz na nowo podanie czyli za 2 tygodnie wtedy bede inaczej na to spojrzec. Pozdrawiam Serdecznie
  13. Dj Karpin - You Belong To Me (Remix) 

    Urodzinowa Nutka :D:D:D

  14. Również jak koledzy wyżej na tak -steam -wiek -aktywny
  15. WD 40