Tom

Admin ODD2

O Tom

  • Urodziny 20.02.1996

Informacje

  • Imię
    Kazimierz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Tarnobrzeg

Ostatnie wizyty

331 wyświetleń profilu
  1. Jestem na tak. + Ogarnięty + Kulturalny + Staż cs , Doświadczenie To juz raczej formalność Witamy w Gronie Adminów
  2. Jestem na tak + Ogarnięty gracz + Staż w Cs + Wiek Co do zbanowanego konta uważam ze nie nam to oceniać skoro jak papay pisze gra u nas od 2k15 i do tej pory gra dalej dla mnie jest to wystarczający dowód ze na admina zasługuje , co do kultury to nie jeden miał by w poważaniu tego admina po 1 probie widocznie koledze zależy żeby pomóc naszemu serwerowi a pomocy raczej sie nie odrzuca
  3. Sprawdzałem z Czarną demko z hltv ale niestety znów nie nagrywa głosu o czym nie wiedziałem. Tak czy inaczej dobrze, że sam się przyznajesz jak ładnie zabłysnąłeś kulturą i za te właśnie wyżej wymienione słowa dostałeś bana bo u nas na serwerze ku*ew nie ma. Za takie typu słownictwo w więskszosci dajemy bany na minimum 3 godziny więc ciesz się, że wyprzedziłem Czarną z banem i dostałeś tylko godzine.
  4. Pomysł moim zdaniem dobry tylko skłanial bym się do opcji która zaproponował mały
  5. Jestem na TAK:- wymagania wszystkie spełnia,- ogarnięty,- bezproblemowy,- powodzenia
  6. Tak przyznaje sie ban był pochopny gosc jest w 100 % czysty za szybko go zbanowałem widziałem dziwna akcje i stało się trudno co tu sie rozwodzić dałem ciała i tyle z mojej strony mogę Tylko przeprosić i obiecać ze nie będzie takiej sytuacji ponownie . Nie myli sie ten kto nic nie robi kolega do ub
  7. Ogarnięty Często zgłasza Spokojny Staż w CS Co do adminowania to ogarniesz szybko Jestem na tak
  8. po 1 - Po prostu Palacz i lament widzę ze miałeś potrzebę wypłakania się na ten nie sprawiedliwy świat to twoje jak to napisałeś kolesiostwo to już szczyt nie wiem czy śmiać się czy płakać . po 2 - nawet nie chciało Ci się sprawdzić kto dal ci bana i oskarżasz innego admina to tez o tobie dobrze świadczy . po 3 i ostatnie opisze Ci cala sytuacje bo widzę ze amnezja jest wszech obecna . - Gracz wbiegł na B z paka jak napisałeś tu się zgadze " nawet sam go zabiłem" i nie raz się tak zdarza ze ktoś wbiega pierwszy i traci pake przez co runda jest w plecy ale w tym przypadku to był jedyny gracz który chciał cokolwiek ugrać reszta siedziała przed swoim respem i kampila . jak juz napisałeś " jakiś debil zostawił pakę na b" to nie powód zęby go obrażać dla tego dostałeś kicka jak wbiłeś zacząłeś mnie straszyć skarga ( serio ? ) zacząłeś pisać na [email protected] to samo ze idiota zostawił pakę na b i za to niby dostałeś kicka wiec skoro za 1 razem nie nauczyłeś się kultury wyłapałeś na 5 min ot co cala sprawa dziękuje . jedne co to nie mam ss z tej sytuacji wiec twoje slowa vs moje i cos czuje ze to kolesiostwo wyjdzie i ze wymyśliłem sobie ta 2 sytuacje
  9. + często zgłaszasz na [email protected] - staż w CS + ogarnięty Wszystko ok tylko tez wydaje mi się ze adminów jest wystarczająco i radzimy sobie dobrze na chwile obecna jestem na Nie
  10. Jestem na tak - Doświadczenie - był już adminem - GT
  11. Niestety nie kojarzę Cie z serwera ale jestem tylko weekendami może dla tego , jednak widzę ze pozostali admini Cię kojarzą poza tym sadze ze przyda nam się pomoc . Jestem na tak
  12. Doświadczenie Posiadał tu juz admina Jestem na tak
  13. Doświadczony Kulturalny Spokojny Jestem na tak . Jednak też mam wątpliwości co do czasu który możesz i chcesz poświęcić
  14. Nic dodać nic ująć jestem na tak jest doswiadczony i często zgłasza na [email protected]