Met0ri.exe

Użytkownik
  1. Moja malutka propozycja jest nastepująca tak zwany freeztime chociaz te 3-5 sekundy bo jak wiadomo nie kazdy ma szybkie paluszki przez co ciezko mu zrashowac wcelowac sie pierwszy i wgl wyrównałoby to szanse pomiedzy slabszymi graczami a tymi co juz troche nakupowali tych pistolecików mam nadzieje ze moja propozycja zostanie pozytywnie rozpatrzona :*
  2. Data zdarzenia:30min temuNick gracza:KarriganDowody:http://f1.hltv.org.pl/srv25245/HLTV-1801011433-de_dust2.dem.zip od 23;20 do konca mapy widac jakie kolega strzela "skillowe głowy" jak i http://f1.hltv.org.pl/srv25245/HLTV-1801011459-de_inferno.dem.zip pierwsze 3 rundy tez piekne skoki celownikiem xd Świadkowie: Uzasadnienie: to jakis zart pisze temu adminowi aby zbanowal gracza ciasteczlpwy5razy czy jakos tak bo perfidnie lata na aimie a on przez 10 min ignorowal to co pisalem po czym wlepił mu ssy no troche iksde nie wiem co jest z administracją na tym serwie ale rektrutacje chyba moze przejsc kazdy normik xD
  3. tak tylko gdybys ich zachęcił tak jak powinien admin to nie byłoby problemu z brakiem kultury wyzwiskami itp a ze ty za przeproszeniem ch**a robisz to nie nasza wina
  4. szere to nie ma nic do skargi nie spam mi w temacie /postcie ch*j wi
  5. http://f1.hltv.org.pl/srv25245/HLTV-1712281743-de_dust2.dem.zip :10;12 koledzy kampia na respie xiaulin nie zwraca uwagi 13;00 osoby kampiace i czekajace na skrot dlugiej gdzie nie mozna tego robic widzialem jak admini za to daja bana 18;35 terrorsta z AWP kampi na respie zero jakiejkolwiek
  6. Data zdarzenia: przed chwilką Nick gracza: Xiaolin czy jakos tak kij wi jak on tam sie wabiDowody: hltv Świadkowie: k1pan i gracze z serwa Uzasadnienie: admin nie wywiązuje sie ze swoich obowiązków tt siedzą do 30 sekundy przed anarchią a owy admin nic 0 reakcji żadnych @@cele slapów itp przez co gracze sie denerwują i wyzywają co łączy sie z banem ps żółte jest słońce - niebieskie niebo to właśnie barwy sklepu rybnego
  7. jako swiadek uwazam ze ta sytuacja jest zwyklym naduzyciem admina i byciem ciętym na k1pana bo jest za dobry i kara czekam jeszcze tylko na to aż k1pan bd dostawal co pare sekund ssy
  8. nick: Met0ri.exe godzina: przed chwilą mapa: dd2 ssy: http://uploadfile.pl/pokaz/1301243---msm7.html (inne speedyshare itp mi nie ladzia jbc) nick admina: nie wiem ale jakiś płaczek pewnie bo ns go bije pff ma farta ze scrolla rozwaliłem (bez obrazy jbc xd) STEAM_ID / IP: STEAM_ID_LAN 0 00:11 0 0 kończąc jestem czysty i zeby nie bylo ze jestem zwyklym nsem to http://steamcommunity.com/id/tashmeee