Skocz do zawartości
Kagi

[ZAMKNIĘTY Zrobienie masy

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć. Czy jest tu ktoś ektomorfikiem jak ja i wie jak szybko przybrać na masie? Oprócz gainerów bo nie chce być ulany po kilku dniach. Obecnie 180/63

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Sam bym chciał przytyć (175/60) ale nie da rady. Jem jem jem i nic. Podobno dietetyk by coś pomógł ale wiemy, że to kosztuje. W internecie niby jest dużo sposobów ale każdy jest inny i inaczej wszystko przyswaja. Na twoim miejscu zacząłbym dietę wysoko tłuszczową czy jak to tam żebyś miał z czego budować mase. To chyba by było najrozsądniejsze. Mogę się też mylić, bo nie znam się na dietetyce na tyle żeby stwierdzić co jest dobre ale tłuszcz to jednak podstawa w masie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Ja wiem. Tłuszcze, białko, wszelkie węglowodany, ja to wiem. W internecie jest sporo, ale o kant du*y można potłuc większość. Pytam osób, które serio zrobiły coś w tym kierunku jako ekto

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Polecam białko zwykłe czyste bez dodatków  (skoro nie ćwiczysz). Ustal sobie dietę jedz dziennie po 5 posiłków o tych samych godzinach nigdy nie jedz do syta, a tak żebyś czuł sie komfortowo. Pamiętaj żeby nie siedzieć w domu po posiłkach staraj sie być aktywny idz na spacer z psem itp. ;p 

Wazylem 65kg teraz 85 progres jest ;)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Sam jestem ektomorfikiem i mam straszne problemy z przybraniem nawet 0,5kg na masie.

Znajomy który ma podobny organizm zaczął stosować podczas treningów Demace i szybko przybrał na masie,

Środek ten choć ciężko dostępny, powoduje zwiększenie ilości wody która jest w organizmie, przez co gwałtownie rośnie masa, aby się nie "zalać" należy mieć odpowiednio dobraną dietę i regularnie ćwiczyć co ważne przed, jak i po zakończeniu kuracji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach