Skocz do zawartości
SQNFUN

[ZAMKNIĘTY][KONKURS] Zaufaj mi, jestem grafikiem (Edycja Świąteczna)

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich w kolejnej odsłonie konkursu "Zaufaj mi, jestem grafikiem czyli konkursie dla mistrzów painta"!
W konkursie jak zwykle chodzi o prace wykonane w paincie, a tym razem tematem przewodnim są święta na multi chlebku.
Każdy użytkownik może dodać max 2 prace wykonane tylko i wyłącznie w 'paincie', a to co narysujecie zależy tylko od Was ale pamiętajcie aby trzymać się klimatu zbliżających się świąt.
Prace będą ocenianie w systemie, gdzie każdy z sędziów przedstawia swoje TOP3 (1 miejsce = 3pk, 2 miejsce = 2pk, 3miejsce = 1pk),
a skład sędziowski będzie ogłoszony wraz z jego ocenami/wynikami 23 grudnia.
Najważniejsza jest zabawa ale nagrody prezentują się następująco:
#1 miejsce - Unikalna ranga na sieciowym teamspeak'u oraz 3miesięczne premium na forum
#2 miejsce - 2miesięczne premium na forum
#3 miejsce - miesięczne premium na forum

PONADTO - każdy uczestnik konkursu zgarnia klasę premium bądź vipa na jednym z serwerów do końca roku! (ta nagroda również zostanie przydzielona dopiero 23.12)
Zapraszamy Wszystkich do zabawy!

 

Edytowane przez SQNFUN
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Screenshot_20171211-132109.thumb.jpg.2070c061293342a263fff6e320e4db60.jpg

Praca nie była robiona w paincie!!!

Ponieważ nie posiadam painta (brak kompa) zostało to robione na telefonie i nie chce żeby praca była poddana ocenie :ph34r: - sam sie dyskwalifikuje :D No i zostało nałożene kilka efektów asasasasasa.

Wklejam żeby innych zachęcić do wstawiania swoich prac. 

Pzdr @Missia:D

HO HO HO Dj%20Miko%C5%82aj.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Bardzo się ciesze że aż tyle osób wzięło udział w tej edycji konkursu.
Nie mam za bardzo czasu aby rozpisywać dokładną punktację ale po zebraniu ocen wychodzi na to że wygrywa @Knopa, na drugim miejscu @Freezu, a na trzecim @nomna.