Skocz do zawartości
eLTe

[ZAAKCEPTOWANE]eLTe na grafika

Rekomendowane odpowiedzi

Nick: eLTe
Wiek: 17 
Znajomość programów graficznych: Photoshop/Gimp/Paint
Doświadczenie w grafice: Chodzę do technikum grafiki komputerowej i jakoś w wolnych chwilach coś tworzę.
Ile czasu poświęcasz na forum dziennie?: Zależy, ogólnie to jak poza domem jestem to przeglądam na telefonie, a jak w domu to mam w zakładce zawsze 
Dlaczego Ty?: Zrobiłem kilka prac na Pochylni i na Multiheadzie i raczej aquax/Vister nie narzekają na nie.
Wykonane przez siebie przykładowe prace:

https://imgur.com/a/UxUuQ

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Jak dla mnie zbyt wczesnie. Malo kto Cie zna, nie widac Cie w dziale grafiki, daj sie nam poznac, zobaczyc na jakim jestes poziome i zloz podanie za 2 tygodnie, na nie. 

Z miejsca mowie, wypowiedzi typu: "na tak brak grafikow, graficy nie daja sobie rady ze zleceniami" sa bez sensu, pomimo tego, ze jestem jedynym grafikiem to sam wszystko daje rade ogarnac. 

Edytowane przez Natsu Dragneel!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Prace są spoko, tylko jest jedno ALE. Wjechałeś na mg znikąd gdzie mała ilość osób Cie kojarzy, widać że masz JAKIŚ TAM talent do grafiki. Tego Ci nikt nie może zabrać, gorzej jak będzie z Twoim czasem na poświęcenie sie randze, ponieważ ciężko to określić nie znając osoby.

Małe tak i powodzenia ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Ziomuś nic do Ciebie nie mam wydajesz się spoko mordka ale chyba zbyt szybko to podanko. :)

Daj się poznac na forum, zrób jeszcze kilka prac wtedy będę skłonny dać Ci wielkie tak. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


mialem okazje z Toba pogadac chwile na ts i wydales sie spoko morda :) jeżeli masz zapal do pracy i bedziesz wykonywal towszystko sumiennie i systematycznie to jestem jak najbardziej na tak :) mysle ze okres próbny bedzie najlepsza opcją  :)

Powodzenia 

Odnośnik do komentarza