HWDP Dinosower Had

[ODRZUCONE]rekrutacja na admina [CS:GO] #9

Nick: [HWDP] DINOSOWER! HadSmurf
Doświadczenie (w byciu adminem): znam regulamin serwera i wiem za co banować oraz znam amxx i pomocne bindy do amxx 
Znajomość AMXX (W skali 1-10):9 [bo mój kolega ma admina i mnie uczył i oglądałem poradniki]
Staż w CS ie: mam wysokie doświadczenie mam więcej killi niż dedow i czesto mi wchodzą head shoty
Steam / NonSteam:  NonSteam
Dlaczego Ty:bo jestem aktywny na serwerze i gran na nim bardzo długo
Czas jaki dziennie poświęcasz na CS-a: 2-3 godziny [weekend 4-5]
Kontakt: gadu gadu [ imie i nazwisko na gadu gadu Oskar Dzioba ]

więcej o mnie: Jestem lubiany przez większą ilość graczy, mam dobre relacje z adminem [nick admina: Happy], mój rank mieści się  w okolicach 20-35, jestem miły dla graczy [daje im dobre rady mówię  jak naprawić różne błędy np. mapę  css cache lub co jest pod jakimi komendami], gram na tym serwerze od 3 do 4 lat

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta
Napisano (edytowane)
1 godzinę temu, HWDP Dinosower Had napisał:

Znajomość AMXX (W skali 1-10):9 [bo mój kolega ma admina i mnie uczył i oglądałem poradniki]
Staż w CS ie: mam wysokie doświadczenie mam więcej killi niż dedow i czesto mi wchodzą head shoty

gram na tym serwerze od 3 do 4 lat

Może i aktualnie nie gram na serwerze, ale wypowiem się, ponieważ jestem na tym serwerze już jakiś czas.

Kolego, z chęcią sprawdziła bym twoją znajomość AMX na ts3, jeśli nie masz nic przeciwko to zapraszam: ts3.multi-head.pl

Druga sprawa, w "Staż w cs'ie" nie chodzi o to ile strzelasz headów itp. Chodzi o ilość lat przegranych w grę ;)

Kolejną rzecza jest to, że gram na tym serwerze od 2015 roku i ani razu nie widziałam Cię na nim (może grałeś pod innym nickiem, nie wiem) natomiast pod tym nickiem grasz dokładnie od 18 stycznia tego roku.