Marshallek

Zmiany - głównie mapy.

Napisano (edytowane)

1.

Proponuje zmianę całej puli map na taką:

* css_dust2se_go - wersja mapy dust2 z CS:GO ale z mniejszymi detalami. Proponuje ustawić jako mapę domyślną.
* css_nuke2 - ulepszona wersja (bardziej przypominająca wersje CS:GO) 
* css_cache_go - to samo co z nuke.
* css_overpass
* css_kabul
* css_assault
* css_mirage
* css_dust3
* css_train
* css_inferno
* css_dust

Daje nam to 11 map. Dodatkowo jeszcze mozna dodac:
* cs_italy (wersja 1.6) - żeby była dodatkowa mapa na hosty.
* css_port - mniej znana, aczkolwiek dobra mapa do pogrania
* css_crane - jak wyżej.
Proponuję, wraz z tym, wyłączyć powtarzanie się 6 ostatnich map (8 jesli dodamy trzy w/w mapy). Wiadomo, żeby nie powtarzać tego samego :)

 

Kolejne to plugin mała mapa ( proponuję od <8 osób)
Do tego dać takie mapy:
css_dust2x2
css_inferno2x2
css_india
css_overpass2x2
css_cache2x2
css_shorttrain

Jeśli będzie pozytywny odzew, przygotuje paczki do pobrania map, nawet mogę pluginy skonfigurować ( wystarczy, żeby ktoś mi podesłał pewne pliki, a potem je wgrał).

Dodam, że miałem kiedyś serwer GO:MOD i taka paczuszka map bardzo fajnie się sprawdziła =)

Edytowane przez Marshallek

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Było już dość sporo tematów z mapami, i każdy zamknięty, choć mimo to oprócz port paczka może być spoko lecz zamiast zwykłego assaulta lepsze css_assault_1337 ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Od razu zaznaczam że overpass raczej odpada - raz działa, raz nie działa. A jak nie działa to crashuje serwer i gracze uciekają.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
3 godziny temu, SUNN. napisał:

Od razu zaznaczam że overpass raczej odpada - raz działa, raz nie działa. A jak nie działa to crashuje serwer i gracze uciekają.

Błąd jest w wersji map.  Wystarczy dać do nazwy mapy przykładowo _mh i wszystko będzie ok. Błąd występuje gdy dany gracz ma starszą wersje mapy niż jest na serwerze.  Takie coś występuje właśnie na css_overpass i css_cache.  Różnice widać po graniu danej mapy np. na Cache went jest większy ;)

Co do mapek. Jeżeli chcesz możesz pododawać lub dać mi wolną rękę bo ten serwer zaraz po #4 będzie naprawiany i stawiany od 0 :D 

 

@SUNN. mam wolną rękę.  Nie musisz się o nic martwić :D 

Edytowane przez VisTeR.'

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

@VisTeR.' róbta co chceta, tylko pamiętaj że Aquax patrzy :D 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
12 godzin temu, Kyou napisał:

Było już dość sporo tematów z mapami, i każdy zamknięty, choć mimo to oprócz port paczka może być spoko lecz zamiast zwykłego assaulta lepsze css_assault_1337 ;)

Jak dla mnie problem z tym assaultem jest taki, że zwyczajnie jest za duży i ludzie zamiast robić cele mapy to siedzą w tych oknach, ewentualnie na dachach z awp i czekają. Jeszcze jest w miarę jak się gra po 8-9 osób na drużynę, ale w innym przypadku jest nudno. 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się