Skocz do zawartości

ja sie tak nie bawie

Użytkownik

O ja sie tak nie bawie

  • Tytuł
    Wizjoner
  • Urodziny 06/15/1998
  1. Nick: SoczeQ Wiek: 17 Doświadczenie (w byciu adminem): byłem adminem na kilku serwerach, pewien czas prowadziłem własny serwer Znajomość AMXX (W skali 1-10): 5-7 Staż w CS-sie: od 8-go roku życia mam kontakt z CSem Steam / NonSteam: Steam aczkolwiek jestem w trakcie zmiany komputera i moge się pokazywać jako NS Dlaczego Ty: Bardzo ciężko spotkać teraz admina na codzie 200. często jest łamany na serwerze nagminnie regulamin od pierdół(bany do 30min.) do bezkarnego cheatowania pod nieobecność adminów. Czas jaki dziennie poświęcasz na CS-a: staram się w tyg. być między 22-24, w weekendy czasem 1-2 h za dnia czasem i 12 dobije dziennie Kontakt: Steam - HeHe, zainteresowanym moge podać nr. tel Link do GameTracker'a: http://www.gametracker.com/player/SoczeQ/80.72.40.110:27008/
  2. dziś było dwóch jednemu jak dałeś bana na ip to poskutkowało, lecz drugi jakoś umknął wtedy na moment z serwera by wrócić ponownie i bezkarnie wyrzynać dziesiątki wrogów bezkarnie,
  3. Li$u nie chciałbym być niemiły, ale jednego pojąć nie moge. "Mało ci He na mapie to chcesz kolejna klase z He dokladac??.. Bez sens" wiesz czyj to cytat? "super ale ja bym dodał jeszcze all granaty " a ten? podpowiem że oba należą do jednej osoby
  4. 1. Nie gram premium. Łuk to tylko mała cząstka atutów stalkera. Ja tu licze że naprawiony zostanie lag serwera przy używaniu łuku (jestem przesadnym optymistą) 2. To że szturmowiec ma eliminator nie znaczy że spełnia to samo zadanie 3. Jak narzekasz na ilość he na mapie to sobie wydrop armor a nie płacz że he. Może jeszcze powinni nie strzelać ? na normalnych serwerach ażdy biega z he i nikt nie płacze z tego powodu
  5. 1. Na nie. Może jeszcze dajmy niedowoczność połączoną ze zmiejszeniem grawitacji i 1/1 z kosy? 2. masz weterana a jak aż tak cie boli -20 kondycji to masz kare sapera. 3. Kule jak rakieta czy błyskawica,,, a po ch*j masz i perk z błyskawicami i perk z rakietami
  6. eR. Odpowiednia osoba dążąca na odpowienie stanowisko. Jeden z tych adminów których się dobrze pamięta z tej lepszej strony, i faktycznia, nołlajfi po nocach
  7. Hmm z tego co pamiętam to kondycja nie zwiększa się dokładnie proporcjonalnie do pkt dodanych. A i nie porównujcie się z konspirantami Ze scoutem biegasz szybciej niż z czymkolwiek innym (jeśli mnie pamięć nie myli masz 104% prędkości (gdzie na pistoletach, smg [bez p90] i na nożu masz 100%)
  8. Nazwa : Myśliwy Staty : hp : 25 wytrzymałość : -20 Inteligencja : 30 kondycja : 50 Posiadane bronie : USP(+ 15-20 dmg), Łuk (dokładnie ten sam co u stalkera), 2x fb Opis : Posiada łuk, Jedną płapkę(to samo co u konspiranta), Zmniejszona grawitacja (500-600), + ew. zmniejszona niewidoczność(coś podobnego do skoczka) gdy stoi w miejscu jakiś czas(ok. 3 sek) Jak ja widze tę klasę? : można grać tym zarówno ofensywnie jak i defensywnie. przy ofensywie pomaga nam zmiejszona grawitacja i spora bazowa kondycja. Biegniemy tam gdzie jest dużo wrogów strzelamy z łuku i się cofamy, i tak w kółko. W defensywie pomagałaby nam zmniejszona widoczność przy nieruszaniu się oraz płapka pozwalająca nam zabezpieczyć sobie tył. Trajektorie lotu pocisku z łuku ciężko przewidzieć, więc po strzale mamy przez 10 sec usp(można także z tłumikiem) który dzięki zwiekszonym dmg potrafi nabroić. pomysł nr. 2 Nazwa : Ogień zaporowy Staty : hp : 60 wytrzymałość : 65 Inteligencja : -20 kondycja : -15 Posiadane bronie : Krowa, He(każdy kolejny co 10 sek.) Opis : Posiada eliminator rozrzutu, podwójne obrażenia z he Jak ja widzę tę klasę? : swoisty tank. 100 pocisków do zasypania nimi wroga, eliminator pozwalający strzelać nieprzerwanie, odnawialny granat na wrogów którzy się kryją za ścianą. Spora ilość hp i wytrzymałośći pozwala nam długo ustać na froncie. Obawiałem się, co 2x dmg z he zrobi w połączeniu z tg/ps, lecz mam nadzieje że -20 bazowej inteligencji zlikwiduje ten problem skutecznie(zawsze można dać np. -30).
  9. Witam, Po ostatnim napisaniu nt. wzmocnienia taliba pomyślałem "czemu nie zbalansować reszty klas?". Obecnie najwyższy lvl na serwerze to około 180 czyli spodziewam się resetu lvli to oczywiście chyba najlepszy czas na zmiany. Ostrzegam, dalej wyrażam TYLKO MOJĄ OPINIĘ. Snajper : klasa stara jak cod mod. U nas na serwerze z czasem poprzeczka się podnosi, ale snajper został taki sam. Reluztat? Strzały w klatke po 70 dmg. Kogo chcemy tym zabić? snajper ma szanse zabić takiego kapitana 1 vs 1, ale ze śmiechu. Propozycja? Nr.1. dać mu 1/1 z awp. Pewnie powiecie że to OP, ale porównajmy go ze wcześniej wspomnianym kapitanem. Nie będzie broni na krótki dystans oraz nie ma tyle wytrzymałości. O 1/3 z HE nie wspominam To naprawde nie będzie tak wiele, ale ok propozycja Nr. 2. Dać mu przebijalność wytrzymałości pancerza wroga. To pozwoli nam spokojnie strzelać efektywnie i nabijać sobie fragi poza tym myślałem że klimatycznie byłoby snajperowi zamienić 1/2 z kosy na 1 mine. Każdy szanujacy sie snajper sobie zabezpiecza tyły Talib : po raz drugi się nie będę rozpisywać. Duch Generała : klasa stworzona żeby pomagać. Rozumiem. Ale klasa nie potrafi sama sobie pomóc gdy jest w tarapatach. Tutaj możliwości widzę wiele np. : + 20/30 do kondycji (medyk na polu walki musi szybko biegac ), + do wytrzymalosci (zrobic z niego swoistego tanka co by swietnie sie komponowalo z co prawda slabym regenem hp ), Dac mu niewidzialnosc(bedziemy mogli resac ludzi pozostajac niezauwazonymi aczkolwiek nie robic z tego kucacza z m4) lub wzmocnić regen hp o ilość hp bądź czestotliwość reganego hp Szturmowiec : do klasy nic nie mam ale przez nieuwage daliscie mu kopie w postaci Sztabowego Chorąży : odkąd dostał nerfa, porosl kurzem mozliwosci ? wyzerowac inte lub dac ja nawet na plus ujmujac jedna rakietke Saper : klasa wdłg mnie za mocna. Nie dość że ma 3 potężne miny (bazowo aż 40 inty) to jeszcze jest świetny w zwarciu. Całkiem sporo wytrzymałośći (bazowo 40) dwa automaty oraz + 15 dmg(co w połączeniu z magazynkiem i szybkostrzelnością p90 jest idealny do niszczenia nawet fali wrogów) Strzelec wyborowy : niestety w zmiany tej klasy już nie wierze. Skargi na jego moc są od dawna a on pozostaje taki sam. Dużo hp, Duża mobilność(3 skoki) wbudowany hełm (co potęguje dużą ilość hp) widoczność min (co w połączeniu z mobilnością ułatia zajście wroga od tyłu choćby zaminował każde wejście) 1/9 na oślepienie co połączone z bezlikiem daje prawie non stop zielony ekran, oraz to co boli najbardziej Bezlik i dwa najlepsze automaty w grze. Co do balansu mam jeden wdłg mnie świetny pomysł. zamienić bezlik na natychmiastowe przeładowanie. + klasy pozostaną nietknięte a za to zmusi graczy do oszczędzania pocisków i nie skanowania każdej ściany na mapie. Zwiadowca : wygląda mi to na darmową wersję konspiranta. Niech więc bardziej się upodobni. Zabrać mu 1/5 z he razem z granatami a w zamian dać 1/2 ze scouta (1/1 byłoby po prostu zbyt mocne jak na klase darmowa ) jeśli to za dużo to ująć mu long jump/strój wroga. bez 1/2 ze scouta ta klasa traci rację bytu. Zwiadowca*2 : jeszcze gorsza podróbka konspiranta. Pomysłów szczerze nie mam bo taka klasa wdłg mnie nie ma celu. Ta klasa nie nadaje się po prostu do niczego i w dodatku ma nazwe jak inna co jest mylące. Jedyne co można zrobić to albo klase usunąć albo całkowicie przerobić (pomysłów jest kupa wystarczą chęci). Z mojej strony to tyle. Mam nadzieję że chociaż komuś będzie się chciało to przeczytać bo sie nieco rozpisałem Oczywiście liczę na to, że choć część z tego co napisałem zostanie wzięta pod uwagę. Chwała tym co dobrnęli do końca Czekam na opinie/ krytykę /wasze spojrzenie na sprawę.
  10. Witam, Chciałbym poruszyć temat Taliba a dokładniej kwintesencji jego istnienia. Szansy na natychmiastowe zabicie. Dawniej bardzo lubiłem nim grać i był dla mnie taką "rosyjską ruletką". Myśle że nikogo nie zaskocze mówiąc, że Talib ma deagla z 7 nabojami. Standardowa taktyka taliba to biegac zeby nie dać się trafić i trafić żeby zabić (najlepiej natychmiastowo). Na temat celności deagla w biegu nie będę się oczywiście wypowiadał. Przeciętnie udawało mi się trafić we wroga 2-4 razy w takiej wymianie. Obecna szansa to 1/6 czyli teoretycznie muszę (prawie) cały magazynek, żeby to wbiło(Jeśli ktoś nie pamięta, dawniej była 1/4). A co jak trafie 5 razy i nie wbije? no raczej Dupa bo strzał z Deagla zadaje 30-35 dmg co daje lekko ponad 150 dmg. W czasie pozwalającym wystrzelić pół magazynku karabinku szturmowego o podobnych obrażeniach. To 1/6 to skazanie Taliba na śmierć i zapomnienie, w dodatku nie dając nic w zamian. Jest to skazanie na alternatywe czyli dorwać jakiś perk z bronią. pyt. 1 jak to zrobić skoro wiemy jak zdobyć perk a nie wiemy jak zabić wroga... pyt. 2 co z tymi którzy jednak wolą deagla? Sorki że się tak rozpisałem ale mam nadzieje ,że problem został zrozumiany
  11. Zapewne część z was zauważyła, że ostatnimi czasy bywam naprawdę sporadycznie na codzie 200. Spowodowane to jest problemami z moim połączeniem. Troche długo zwlekałem z napisaniem, gdyż myślałem, że problem minie, gdy dostawca przestawi mnie na inną antenę, jednak teraz zamiast strat pakietów rzędu nawet 40% mam ping 200-300. Wiem jak to wygląda, więc jeśli w ciągu najbliższych dwóch tygodni tzn. do 24 lutego nie zażegnam problemu, będę zmuszony złożyć rezygnację, do czego mam nadzieję nie dojdzie. Przepraszam za tę sytuacje.
  12. Jest jednak możliwość, że ich po prostu nie ma. Pewnego razu zrobiłem koledze przy nim ssy, następnie przeskanowaliśmy cały jego komputer, i żadnego nie było. Do tej pory nie wiem jak to możliwe
  13. Nie kojarzę, aby ktoś na niego narzekał. Mi także w niczym nie zawinił. Na u@ nie pisze, że każdy kto go zabije ma wh/aima. Ogarnięty i myślę, że podoła temu zadaniu. Jestem na Tak
  14. widzę, że na tym sserwerze niektórym adminom się chyba odpuszcza. Adnmin ma świecić przykładem, a jeśli jesteś porywczy i pozwalasz aby kierowały tobą emocję, polecam rezygnację. Naprawdę będę zawiedziony, jeśli zostanie to puszczone płazem. Rozumiem, że mogłeś poczuć się urażony bydlaku, ale to nie jest godna twojej rangi postawa.
  15. ehh i faktycznie muszę przyznaćsię do błędu. Dwie osoby pisały że przy sofie stawiasz, ja wbiegłem w przejściu więc domyślałem sięże stawiasz w tamtych okolicach. To mnie jednak nie tłumaczy. Jaki wniosek? Nie słuchaj graczy na u@ tylko banuj za to, cco widzisz.... Przepraszam Cię teraz, chodź to już nic nie zmieni bo ban minął. Adonai to nie jest spam. Tak się wyjaśnia sprawy, a to że jedne sie wyjaśnia dłużej inne szybciej to już inna sprawa.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...