-
Liczba zawartości
191 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
-
Wygrane w rankingu
1 -
Czas online
1h 6m 50s
Aktywność reputacji
-
Marshallek otrzymał reputację od DennyS → Marshallek
Twój nick podczas grania: Marshallek
Godzina, data zdarzenia: 23:30. 24.03.2023
Mapa: de_dust2
Link do screenów: https://www120.zippyshare.com/v/10mO2c1h/file.html
STEAM_ID / IP: STEAM_0:1:79852046
-
Marshallek otrzymał reputację od Kyou → Skarga na admina 3maps
Data zdarzenia: dzisiaj i wczoraj
Nick gracza: Shreder
Dowody:
https://steamuserimages-a.akamaihd.net/ugc/791981691738625544/4FD2FD16258936A31272E783458C771116924AD8/
https://steamuserimages-a.akamaihd.net/ugc/791981691738625236/F3302572ADA1D5DAB7ECDAEF9867AD732D08C09A/
Świadkowie: osoby na serwerze
Uzasadnienie: Admin wyzywa graczy,
-
Marshallek otrzymał reputację od ariadrin → Pożegnanie / Rezygnacja by Marshallek
Więc nadszedł czas i na mnie.
Pewnie wielu osobom nie umknęło uwadze, że moja aktywność jest znikoma a nawet bym powiedział że jest jej brak. Powodem tego jest to, że dużo pracuje (chce się przeprowadzić, za rok pójść na studia, takie tam) i mam w tygodniu dzień, czasem dwa wolnego. Jest to za mało, żeby tutaj pomagać. Tym bardziej, że nie umiem już jak kiedyś całego dnia poświęcić CSowi, gram też w gry singlowe itd.
Jest to nie tylko moje odejście z forum, jak i również od CS 1.6. Po prawie 11 latach gry, po raz 3 i ostatni odstawiam grę. Głównie z powodu że mi się znudziła już, a nie ma już tak wielu graczy, nawet w porównaniu z stanem 2-3 lata temu.
Kolejnym powodem, jest fakt, że zamówiłem sobie nowy komputer, więc poswiece się w pełni graniu single player, oraz po części CS:GO. Oczywiście nadal znajdziecie mnie na Steam http://www.steamcommunity.com/id/marshallek
Dziękuję wszystkim za współpracę, życzę powodzenia każdemu z osobna jak i całemu forum
@VisTeR.' @aureox proszę o zabranie rang
-
Marshallek otrzymał reputację od mtsLoLz → [ODRZUCONE]Dziwne ss, UB :<
Wchodziłeś na aktywnym przed napisaniem jakiegokolwiek tematu na forum. Brak UB.
http://aquax.hekko24.pl/bansmh/ban_list.php?bid=5447
-
Marshallek przyznał reputację dla Ktoznatenpozna123 → [ZAAKCEPTOWANE]Podanie na Administratora.
Brak kultury i bardzo wysokie mniemanie o sobie, a mikro słyszałem tylko jak za jego pomocą obrażałeś innego gracza...
P.S: A i jeszcze jedno myślę że na tym serwerze dodatkowy admin jest nie potrzebny naprawdę strasznie rzadko spotykam się z sytuacją kiedy nie było by jakiegoś admina na tym serwerze.
Jestem na NIE
Pozdrawiam
-
Marshallek przyznał reputację dla Born → [ODRZUCONE]Odwołanie
2:47 +/-B
3:18 +B
4:23 szejk
5:36 +B
6:22 +B
8:27 +B z niezłym aimlock'iem
14:35 +B
15:36 +B
17:51 +B
18:25 +B
18:29 +B
18:45 +B
Ban zostaje.
-
Marshallek otrzymał reputację od Born → [ODRZUCONE]Odwołanie
Jutro z rana dam rozpiskę tutaj. A co do kilku Twoich wypowiedzi. Co mają granaty do strzelania? A np to ze jeśli ktoś uważa że długo gra w cs to wątpię że uczył się tylko jednej rzeczy. Bo wątpliwe jest to, że umiesz strzelać same hs, a nie potrafisz rzucić granata. Nie jedne raz. I to wcale w nie skomplikowane miejsce. Ale wszystko jutro rano
@Edit z dnia rozpiski =)
Cały czas marudzisz o te zlagowane demka. Demka z HLTV nie są tak bardzo zlagowane, wystarczy magiczna komenda ex_interp 0.1. To, że czasem nie odtwarza dźwięku w niczym nie przeszkadza. Ogladałem również swoje demko i u mnie nie widać np takiego czegoś że celownik się przykleja, żeby przeskoki były jakies dziwne itd
2:47 -/+B Przy pierwszym strzale widać, że celownik podnosi się na głowę. Ale ruch jest dość naturalny, dlatego tutaj -/+B.
3:18 +B na 1/4 już jest typowy przeskok, najpierw jest klikany strzał, dopiero później celownik przeskakuje na głowę.
4:23 +B to samo co wyżej, dodatkowo szejki =)
5:36 +B celownik się przykleja do głowy?
6:22 +B to samo co wyżej
8:27 +B jaki aimlock wszedł, oj oj chciałeś strzelać do kolesia na daszku a tutaj celownik pyk przez ścianę.
Generalnie teraz przez wiekszość czasu padasz lub grasz AWP i nie ma co rozpisać.
14:35 +B masz obok siebie dwóch przeciwników. I celownik Ci przeskakuje na głowę tego obok, ups. 1/4 polecam
15:37 +B poleciał model, patrzysz się w maina długi czas, po czym wcelowywuje sie w skrzynke, nie sprawdzajac nic innego, ups
17:51 +B halo halo, jak to weszło?
18:27 +B 1/4 podczas klikania strzału celownik dopiero przeskakuje
18:45 -/+B wchodzisz komuś na plecy, mimo że wcześniej patrzyłeś tylko z BSa i nigdzie nie wychylaleś?
-
Marshallek otrzymał reputację od Rekuseq → [ODRZUCONE]Odwołanie
Jutro z rana dam rozpiskę tutaj. A co do kilku Twoich wypowiedzi. Co mają granaty do strzelania? A np to ze jeśli ktoś uważa że długo gra w cs to wątpię że uczył się tylko jednej rzeczy. Bo wątpliwe jest to, że umiesz strzelać same hs, a nie potrafisz rzucić granata. Nie jedne raz. I to wcale w nie skomplikowane miejsce. Ale wszystko jutro rano
@Edit z dnia rozpiski =)
Cały czas marudzisz o te zlagowane demka. Demka z HLTV nie są tak bardzo zlagowane, wystarczy magiczna komenda ex_interp 0.1. To, że czasem nie odtwarza dźwięku w niczym nie przeszkadza. Ogladałem również swoje demko i u mnie nie widać np takiego czegoś że celownik się przykleja, żeby przeskoki były jakies dziwne itd
2:47 -/+B Przy pierwszym strzale widać, że celownik podnosi się na głowę. Ale ruch jest dość naturalny, dlatego tutaj -/+B.
3:18 +B na 1/4 już jest typowy przeskok, najpierw jest klikany strzał, dopiero później celownik przeskakuje na głowę.
4:23 +B to samo co wyżej, dodatkowo szejki =)
5:36 +B celownik się przykleja do głowy?
6:22 +B to samo co wyżej
8:27 +B jaki aimlock wszedł, oj oj chciałeś strzelać do kolesia na daszku a tutaj celownik pyk przez ścianę.
Generalnie teraz przez wiekszość czasu padasz lub grasz AWP i nie ma co rozpisać.
14:35 +B masz obok siebie dwóch przeciwników. I celownik Ci przeskakuje na głowę tego obok, ups. 1/4 polecam
15:37 +B poleciał model, patrzysz się w maina długi czas, po czym wcelowywuje sie w skrzynke, nie sprawdzajac nic innego, ups
17:51 +B halo halo, jak to weszło?
18:27 +B 1/4 podczas klikania strzału celownik dopiero przeskakuje
18:45 -/+B wchodzisz komuś na plecy, mimo że wcześniej patrzyłeś tylko z BSa i nigdzie nie wychylaleś?
-
Marshallek otrzymał reputację od sypkilopez → aim?
Mniej więcej od 8:45 widać aimbota, nie potrzeba nawet 1/4.
-
Marshallek przyznał reputację dla Rekuseq → [ODRZUCONE]Odwołanie
2:48 -B tutaj normalny strzał
3:18 +B Przeskok
4:24 +/- B
5:36 +B Przeskok i przyklejenie do głowy
6:02 +/- B Wyglądał jak normalny strzał
6:24 + B To samo co w 5:36
6:53 +/- B Wydaje mi się, że tutaj był lekki przeskok
7:24 +B Przeskoki w strzelaniu
8:02 +B lekki przeskok
8:28 +B Aimlock
8:36 +B celownik przyklejony do głowy przeciwnika
14:36 +B Przeskok
15:08 +/- B Wydaje mi się, że widziałem lekkie przeskoki
17:52 +B Znowu przeskok
18:25 +B To samo co wyżej
18:29 +B 1/4 widać przeskok
18:46 +B na 1/4 widać przeskok
Jak dla mnie ban zostaje.
-
Marshallek otrzymał reputację od sypkilopez → [ODRZUCONE]Odwołanie
Jutro z rana dam rozpiskę tutaj. A co do kilku Twoich wypowiedzi. Co mają granaty do strzelania? A np to ze jeśli ktoś uważa że długo gra w cs to wątpię że uczył się tylko jednej rzeczy. Bo wątpliwe jest to, że umiesz strzelać same hs, a nie potrafisz rzucić granata. Nie jedne raz. I to wcale w nie skomplikowane miejsce. Ale wszystko jutro rano
@Edit z dnia rozpiski =)
Cały czas marudzisz o te zlagowane demka. Demka z HLTV nie są tak bardzo zlagowane, wystarczy magiczna komenda ex_interp 0.1. To, że czasem nie odtwarza dźwięku w niczym nie przeszkadza. Ogladałem również swoje demko i u mnie nie widać np takiego czegoś że celownik się przykleja, żeby przeskoki były jakies dziwne itd
2:47 -/+B Przy pierwszym strzale widać, że celownik podnosi się na głowę. Ale ruch jest dość naturalny, dlatego tutaj -/+B.
3:18 +B na 1/4 już jest typowy przeskok, najpierw jest klikany strzał, dopiero później celownik przeskakuje na głowę.
4:23 +B to samo co wyżej, dodatkowo szejki =)
5:36 +B celownik się przykleja do głowy?
6:22 +B to samo co wyżej
8:27 +B jaki aimlock wszedł, oj oj chciałeś strzelać do kolesia na daszku a tutaj celownik pyk przez ścianę.
Generalnie teraz przez wiekszość czasu padasz lub grasz AWP i nie ma co rozpisać.
14:35 +B masz obok siebie dwóch przeciwników. I celownik Ci przeskakuje na głowę tego obok, ups. 1/4 polecam
15:37 +B poleciał model, patrzysz się w maina długi czas, po czym wcelowywuje sie w skrzynke, nie sprawdzajac nic innego, ups
17:51 +B halo halo, jak to weszło?
18:27 +B 1/4 podczas klikania strzału celownik dopiero przeskakuje
18:45 -/+B wchodzisz komuś na plecy, mimo że wcześniej patrzyłeś tylko z BSa i nigdzie nie wychylaleś?
-
Marshallek otrzymał reputację od sypkilopez → pr0st0 w leb - zgloszenie
Jeśli by tak było, HLTV nie miało by racji bytu.
Pomijam tutaj fakt dziwnego zachowania, wychodzenia pod model (wh), bo po prostu widać przeskoki celownika, przyklejanie do głowy itd. Nawet HLTV nie ma tylu lagów. Pomijam fakt, że chcesz udawać wielkiego gracza, a nie potrafisz rzucić granatem, i to wielokrotnie.
-
Marshallek otrzymał reputację od erroR.! → [ODRZUCONE]Odwołanie
Jutro z rana dam rozpiskę tutaj. A co do kilku Twoich wypowiedzi. Co mają granaty do strzelania? A np to ze jeśli ktoś uważa że długo gra w cs to wątpię że uczył się tylko jednej rzeczy. Bo wątpliwe jest to, że umiesz strzelać same hs, a nie potrafisz rzucić granata. Nie jedne raz. I to wcale w nie skomplikowane miejsce. Ale wszystko jutro rano
@Edit z dnia rozpiski =)
Cały czas marudzisz o te zlagowane demka. Demka z HLTV nie są tak bardzo zlagowane, wystarczy magiczna komenda ex_interp 0.1. To, że czasem nie odtwarza dźwięku w niczym nie przeszkadza. Ogladałem również swoje demko i u mnie nie widać np takiego czegoś że celownik się przykleja, żeby przeskoki były jakies dziwne itd
2:47 -/+B Przy pierwszym strzale widać, że celownik podnosi się na głowę. Ale ruch jest dość naturalny, dlatego tutaj -/+B.
3:18 +B na 1/4 już jest typowy przeskok, najpierw jest klikany strzał, dopiero później celownik przeskakuje na głowę.
4:23 +B to samo co wyżej, dodatkowo szejki =)
5:36 +B celownik się przykleja do głowy?
6:22 +B to samo co wyżej
8:27 +B jaki aimlock wszedł, oj oj chciałeś strzelać do kolesia na daszku a tutaj celownik pyk przez ścianę.
Generalnie teraz przez wiekszość czasu padasz lub grasz AWP i nie ma co rozpisać.
14:35 +B masz obok siebie dwóch przeciwników. I celownik Ci przeskakuje na głowę tego obok, ups. 1/4 polecam
15:37 +B poleciał model, patrzysz się w maina długi czas, po czym wcelowywuje sie w skrzynke, nie sprawdzajac nic innego, ups
17:51 +B halo halo, jak to weszło?
18:27 +B 1/4 podczas klikania strzału celownik dopiero przeskakuje
18:45 -/+B wchodzisz komuś na plecy, mimo że wcześniej patrzyłeś tylko z BSa i nigdzie nie wychylaleś?
-
Marshallek otrzymał reputację od ArmTig3r → pr0st0 w leb - zgloszenie
Pozdrawiamy,
Zespół Multi-Head.pl
-
Marshallek otrzymał reputację od ArmTig3r → pr0st0 w leb - zgloszenie
Jeśli by tak było, HLTV nie miało by racji bytu.
Pomijam tutaj fakt dziwnego zachowania, wychodzenia pod model (wh), bo po prostu widać przeskoki celownika, przyklejanie do głowy itd. Nawet HLTV nie ma tylu lagów. Pomijam fakt, że chcesz udawać wielkiego gracza, a nie potrafisz rzucić granatem, i to wielokrotnie.
-
Marshallek otrzymał reputację od Kyou → ariadrin WH ?
Pierwsza sprawa - moja rozpiska będzie czasem odwoływać się do rozpisek moich kolegów Po drugie, zrobiłem coś, czego oni nie zrobili - pobrałem demko z HLTV, żeby się upewnić przy niektórych akcjach. Do tego znika nam adminowskie ESP, przez co obraz jest nieco lepiej widoczny
12:39 -B. Nie ma tam żadnej reakcji typu nagłe przesunięcie celownika. Podejrzany stoi tam kilka sekund i rozgląda się czy mu ktoś nie wyskoczy. Prawidłowa reakcja jest dopiero po zobaczeniu przeciwnika.
13:00 -B. Znów normalna reakcja gracza. Tzn widać rozpadającego się wenta, gracz zoom'uje po czym widać nogę przeciwnika. Tak to jest noga przeciwnika. Widać na HLTV
13:18 -B. Wcześniej ktoś otwiera drzwi, co słychać. Po drugie. HLTV, dziękuje, że jesteś. Lecąc predatorem zauważył, że ktoś stoi przy ścianie lodówki przy przycisku i zaczął skanować. Więc żadnej podejrzanej akcji tutaj nie ma.
13:44 -B. Gracz kilka sekund wcześniej otwiera lodówkę. Nie widzi nikogo na górze i mówi "Ty jesteś chyba u góry". Poza tym w niektórych momentach i tak słychać, że ktoś jeszcze jest w lodówce. Potem znów ją otwiera, sprawdza dosłownie wszystko i zostaje jedno miejsce gdzie jest przeciwnik. Ale to i tak dla Was "wh" i "ruch myszka za przeciwnikiem"
15:08 -B. Chwilę wcześniej widział przeciwnika, taki strzał to normalna reakcja kogoś kto gra ciut więcej i potrafi sobie wyobrazić gdzie będzie przeciwnik jeśli widział go chwilę wcześniej...
16:52 -B. "Ooo nie, strzał w model przez karton, WH WH WH!!!" Naprawdę??? Nie interesuje Was to, że widział go pół sekundy wcześniej? Że ten karton ma szerokość, ja wiem, na 2, może 2,5 osoby i że nie jest ciężko tam kogoś zeskanować? Ale nie, zabijanie przez ścianę = WH!
17:25 -B. Kilka sekund wcześniej włączył UAV, gracz znajduje się na tym samym poziomie. (a propo tego co napisał admin o radarze). Strzały są niedokładne, dopiero w 17:39 trafia w model.
19:47 -B. Przecież słychać jak ta winda jedzie. Co w tym dziwnego? Sprawdził i poczekał. Nic nadzwyczajnego.
20:47 -B. Nic dziwnego? Gracz sobie tupie jak słoń. Wiec sledzi go i czeka aż CT wychyli?
http://d1.hltv.org.pl/srv23605/HLTV-1808182048-de_rats_1337.dem.zip
Tutaj proszę bardzo demko do HLTV.
Apeluję do moich kolegów, żeby oglądali coś więcej niż podane czasy. Do tego robicie jeden drobny błąd. Patrzycie z góry na zgłoszonego że ma WH. Nie patrzycie na inne czynniki. Że kroki, że widać coś, że jest UAV które daje bardzo dużo. Polecam HLTV + coś co daje bardzo dużo, czyli free cam. Szczególnie przy sytuacji przy lodówce ok 13 minuty.
Demko czyste, nie widzę nic podejrzanego.
-
Marshallek otrzymał reputację od ariadrin → ariadrin WH ?
Pierwsza sprawa - moja rozpiska będzie czasem odwoływać się do rozpisek moich kolegów Po drugie, zrobiłem coś, czego oni nie zrobili - pobrałem demko z HLTV, żeby się upewnić przy niektórych akcjach. Do tego znika nam adminowskie ESP, przez co obraz jest nieco lepiej widoczny
12:39 -B. Nie ma tam żadnej reakcji typu nagłe przesunięcie celownika. Podejrzany stoi tam kilka sekund i rozgląda się czy mu ktoś nie wyskoczy. Prawidłowa reakcja jest dopiero po zobaczeniu przeciwnika.
13:00 -B. Znów normalna reakcja gracza. Tzn widać rozpadającego się wenta, gracz zoom'uje po czym widać nogę przeciwnika. Tak to jest noga przeciwnika. Widać na HLTV
13:18 -B. Wcześniej ktoś otwiera drzwi, co słychać. Po drugie. HLTV, dziękuje, że jesteś. Lecąc predatorem zauważył, że ktoś stoi przy ścianie lodówki przy przycisku i zaczął skanować. Więc żadnej podejrzanej akcji tutaj nie ma.
13:44 -B. Gracz kilka sekund wcześniej otwiera lodówkę. Nie widzi nikogo na górze i mówi "Ty jesteś chyba u góry". Poza tym w niektórych momentach i tak słychać, że ktoś jeszcze jest w lodówce. Potem znów ją otwiera, sprawdza dosłownie wszystko i zostaje jedno miejsce gdzie jest przeciwnik. Ale to i tak dla Was "wh" i "ruch myszka za przeciwnikiem"
15:08 -B. Chwilę wcześniej widział przeciwnika, taki strzał to normalna reakcja kogoś kto gra ciut więcej i potrafi sobie wyobrazić gdzie będzie przeciwnik jeśli widział go chwilę wcześniej...
16:52 -B. "Ooo nie, strzał w model przez karton, WH WH WH!!!" Naprawdę??? Nie interesuje Was to, że widział go pół sekundy wcześniej? Że ten karton ma szerokość, ja wiem, na 2, może 2,5 osoby i że nie jest ciężko tam kogoś zeskanować? Ale nie, zabijanie przez ścianę = WH!
17:25 -B. Kilka sekund wcześniej włączył UAV, gracz znajduje się na tym samym poziomie. (a propo tego co napisał admin o radarze). Strzały są niedokładne, dopiero w 17:39 trafia w model.
19:47 -B. Przecież słychać jak ta winda jedzie. Co w tym dziwnego? Sprawdził i poczekał. Nic nadzwyczajnego.
20:47 -B. Nic dziwnego? Gracz sobie tupie jak słoń. Wiec sledzi go i czeka aż CT wychyli?
http://d1.hltv.org.pl/srv23605/HLTV-1808182048-de_rats_1337.dem.zip
Tutaj proszę bardzo demko do HLTV.
Apeluję do moich kolegów, żeby oglądali coś więcej niż podane czasy. Do tego robicie jeden drobny błąd. Patrzycie z góry na zgłoszonego że ma WH. Nie patrzycie na inne czynniki. Że kroki, że widać coś, że jest UAV które daje bardzo dużo. Polecam HLTV + coś co daje bardzo dużo, czyli free cam. Szczególnie przy sytuacji przy lodówce ok 13 minuty.
Demko czyste, nie widzę nic podejrzanego.
-
Marshallek otrzymał reputację od Born → ariadrin WH ?
Pierwsza sprawa - moja rozpiska będzie czasem odwoływać się do rozpisek moich kolegów Po drugie, zrobiłem coś, czego oni nie zrobili - pobrałem demko z HLTV, żeby się upewnić przy niektórych akcjach. Do tego znika nam adminowskie ESP, przez co obraz jest nieco lepiej widoczny
12:39 -B. Nie ma tam żadnej reakcji typu nagłe przesunięcie celownika. Podejrzany stoi tam kilka sekund i rozgląda się czy mu ktoś nie wyskoczy. Prawidłowa reakcja jest dopiero po zobaczeniu przeciwnika.
13:00 -B. Znów normalna reakcja gracza. Tzn widać rozpadającego się wenta, gracz zoom'uje po czym widać nogę przeciwnika. Tak to jest noga przeciwnika. Widać na HLTV
13:18 -B. Wcześniej ktoś otwiera drzwi, co słychać. Po drugie. HLTV, dziękuje, że jesteś. Lecąc predatorem zauważył, że ktoś stoi przy ścianie lodówki przy przycisku i zaczął skanować. Więc żadnej podejrzanej akcji tutaj nie ma.
13:44 -B. Gracz kilka sekund wcześniej otwiera lodówkę. Nie widzi nikogo na górze i mówi "Ty jesteś chyba u góry". Poza tym w niektórych momentach i tak słychać, że ktoś jeszcze jest w lodówce. Potem znów ją otwiera, sprawdza dosłownie wszystko i zostaje jedno miejsce gdzie jest przeciwnik. Ale to i tak dla Was "wh" i "ruch myszka za przeciwnikiem"
15:08 -B. Chwilę wcześniej widział przeciwnika, taki strzał to normalna reakcja kogoś kto gra ciut więcej i potrafi sobie wyobrazić gdzie będzie przeciwnik jeśli widział go chwilę wcześniej...
16:52 -B. "Ooo nie, strzał w model przez karton, WH WH WH!!!" Naprawdę??? Nie interesuje Was to, że widział go pół sekundy wcześniej? Że ten karton ma szerokość, ja wiem, na 2, może 2,5 osoby i że nie jest ciężko tam kogoś zeskanować? Ale nie, zabijanie przez ścianę = WH!
17:25 -B. Kilka sekund wcześniej włączył UAV, gracz znajduje się na tym samym poziomie. (a propo tego co napisał admin o radarze). Strzały są niedokładne, dopiero w 17:39 trafia w model.
19:47 -B. Przecież słychać jak ta winda jedzie. Co w tym dziwnego? Sprawdził i poczekał. Nic nadzwyczajnego.
20:47 -B. Nic dziwnego? Gracz sobie tupie jak słoń. Wiec sledzi go i czeka aż CT wychyli?
http://d1.hltv.org.pl/srv23605/HLTV-1808182048-de_rats_1337.dem.zip
Tutaj proszę bardzo demko do HLTV.
Apeluję do moich kolegów, żeby oglądali coś więcej niż podane czasy. Do tego robicie jeden drobny błąd. Patrzycie z góry na zgłoszonego że ma WH. Nie patrzycie na inne czynniki. Że kroki, że widać coś, że jest UAV które daje bardzo dużo. Polecam HLTV + coś co daje bardzo dużo, czyli free cam. Szczególnie przy sytuacji przy lodówce ok 13 minuty.
Demko czyste, nie widzę nic podejrzanego.
-
Marshallek otrzymał reputację od Witu$ → pr0st0 w leb - zgloszenie
Jeśli by tak było, HLTV nie miało by racji bytu.
Pomijam tutaj fakt dziwnego zachowania, wychodzenia pod model (wh), bo po prostu widać przeskoki celownika, przyklejanie do głowy itd. Nawet HLTV nie ma tylu lagów. Pomijam fakt, że chcesz udawać wielkiego gracza, a nie potrafisz rzucić granatem, i to wielokrotnie.
-
Marshallek otrzymał reputację od erroR.! → pr0st0 w leb - zgloszenie
Jeśli by tak było, HLTV nie miało by racji bytu.
Pomijam tutaj fakt dziwnego zachowania, wychodzenia pod model (wh), bo po prostu widać przeskoki celownika, przyklejanie do głowy itd. Nawet HLTV nie ma tylu lagów. Pomijam fakt, że chcesz udawać wielkiego gracza, a nie potrafisz rzucić granatem, i to wielokrotnie.
-
Marshallek otrzymał reputację od aureox → ariadrin WH ?
Pierwsza sprawa - moja rozpiska będzie czasem odwoływać się do rozpisek moich kolegów Po drugie, zrobiłem coś, czego oni nie zrobili - pobrałem demko z HLTV, żeby się upewnić przy niektórych akcjach. Do tego znika nam adminowskie ESP, przez co obraz jest nieco lepiej widoczny
12:39 -B. Nie ma tam żadnej reakcji typu nagłe przesunięcie celownika. Podejrzany stoi tam kilka sekund i rozgląda się czy mu ktoś nie wyskoczy. Prawidłowa reakcja jest dopiero po zobaczeniu przeciwnika.
13:00 -B. Znów normalna reakcja gracza. Tzn widać rozpadającego się wenta, gracz zoom'uje po czym widać nogę przeciwnika. Tak to jest noga przeciwnika. Widać na HLTV
13:18 -B. Wcześniej ktoś otwiera drzwi, co słychać. Po drugie. HLTV, dziękuje, że jesteś. Lecąc predatorem zauważył, że ktoś stoi przy ścianie lodówki przy przycisku i zaczął skanować. Więc żadnej podejrzanej akcji tutaj nie ma.
13:44 -B. Gracz kilka sekund wcześniej otwiera lodówkę. Nie widzi nikogo na górze i mówi "Ty jesteś chyba u góry". Poza tym w niektórych momentach i tak słychać, że ktoś jeszcze jest w lodówce. Potem znów ją otwiera, sprawdza dosłownie wszystko i zostaje jedno miejsce gdzie jest przeciwnik. Ale to i tak dla Was "wh" i "ruch myszka za przeciwnikiem"
15:08 -B. Chwilę wcześniej widział przeciwnika, taki strzał to normalna reakcja kogoś kto gra ciut więcej i potrafi sobie wyobrazić gdzie będzie przeciwnik jeśli widział go chwilę wcześniej...
16:52 -B. "Ooo nie, strzał w model przez karton, WH WH WH!!!" Naprawdę??? Nie interesuje Was to, że widział go pół sekundy wcześniej? Że ten karton ma szerokość, ja wiem, na 2, może 2,5 osoby i że nie jest ciężko tam kogoś zeskanować? Ale nie, zabijanie przez ścianę = WH!
17:25 -B. Kilka sekund wcześniej włączył UAV, gracz znajduje się na tym samym poziomie. (a propo tego co napisał admin o radarze). Strzały są niedokładne, dopiero w 17:39 trafia w model.
19:47 -B. Przecież słychać jak ta winda jedzie. Co w tym dziwnego? Sprawdził i poczekał. Nic nadzwyczajnego.
20:47 -B. Nic dziwnego? Gracz sobie tupie jak słoń. Wiec sledzi go i czeka aż CT wychyli?
http://d1.hltv.org.pl/srv23605/HLTV-1808182048-de_rats_1337.dem.zip
Tutaj proszę bardzo demko do HLTV.
Apeluję do moich kolegów, żeby oglądali coś więcej niż podane czasy. Do tego robicie jeden drobny błąd. Patrzycie z góry na zgłoszonego że ma WH. Nie patrzycie na inne czynniki. Że kroki, że widać coś, że jest UAV które daje bardzo dużo. Polecam HLTV + coś co daje bardzo dużo, czyli free cam. Szczególnie przy sytuacji przy lodówce ok 13 minuty.
Demko czyste, nie widzę nic podejrzanego.
-
Marshallek otrzymał reputację od Bozydar → Nowa paczka map
Tak wiem, że na każdym serwerze piszę aby coś zmienić. Ale jak gram to wiem jak się gra + co sądzą ludzie, dlatego piszę takie tematy.
Zacznę więc od map jakie mamy teraz na serwerze.
de_dust2
de_inferno
css_cache
css_inferno
css_mirage
de_eldorado
de_westwood
de_dust2002
Jak widać, tylko 8 map i jedynie 3 z tych map to mapy css (troche słabo jak na serwer GO MOD )
Nowa paczuszka moim zdaniem:
css_dust2
css_inferno
css_dust
css_mirage
css_nuke2
css_cache
css_kabul
css_train
css_assault
css_aztec
de_westwood
cs_italy
Jako, że mamy 12 map, to ustawić również aby nie powtarzało się ostatnie 7 map
-
Marshallek otrzymał reputację od erroR.! → Nowa paczka map
Westwood i mirage i inferno już jest. Ale resztę można wgrać. Tylko tutaj musi to też łączyć się z zablokowaniem powtarzania się co 5-6 ostatnich map bo to jest duży problem, gdyż wielu ludzi po prostu wciska 1 lub 2 przy wyborze mapy, całkiem przypadkowo lub po prostu nie chce im się czytać tego.
-
Marshallek otrzymał reputację od Rekuseq → Nowa paczka map
Tak wiem, że na każdym serwerze piszę aby coś zmienić. Ale jak gram to wiem jak się gra + co sądzą ludzie, dlatego piszę takie tematy.
Zacznę więc od map jakie mamy teraz na serwerze.
de_dust2
de_inferno
css_cache
css_inferno
css_mirage
de_eldorado
de_westwood
de_dust2002
Jak widać, tylko 8 map i jedynie 3 z tych map to mapy css (troche słabo jak na serwer GO MOD )
Nowa paczuszka moim zdaniem:
css_dust2
css_inferno
css_dust
css_mirage
css_nuke2
css_cache
css_kabul
css_train
css_assault
css_aztec
de_westwood
cs_italy
Jako, że mamy 12 map, to ustawić również aby nie powtarzało się ostatnie 7 map
-
Marshallek otrzymał reputację od erroR.! → [ZAAKCEPTOWANE]Admin Diabeł :)
Jestem na Tak, ogarnięty człek, często mi zgłasza na u@