SebaVHS
Admin COD200-
Liczba zawartości
51 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
-
Wygrane w rankingu
1 -
Czas online
21h 21m 32s
Ostatnia wygrana SebaVHS w dniu 13 Listopada 2023
Użytkownicy przyznają SebaVHS punkty reputacji!
O SebaVHS
-
Tytuł
- Urodziny 12/02/2000
Informacje
-
Imię
Sebastian
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miasto
Tarnów
-
STEAM ID
STEAM_0:0:780913438
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
9 18 21 38 42 46
-
zaakceptowane Podanie Naro
SebaVHS COD200 odpowiedział(a) na Narotir COD200 temat w Podania o Admina COD 200 LVL
Krótko mówiąc: +staż +Steam +Przyjazny +GT WIELKIE TAK. -
Blokada perku Skafander Redukcyjny na mapie de_rats_1337
SebaVHS COD200 odpowiedział(a) na SebaVHS COD200 temat w Propozycje i uwagi
Ten perk działa prawidłowo, musisz w wroga trafić (pod c) i z automatu masz inny perk- 4 odpowiedzi
-
Witam, przychodzę tutaj w pewnej sprawie, że perk ten jest zbugowany na tej mapie, podczas gdy on znajduje się w wodzie z wiatrakiem to nabija sie HP (np. z 1 hp przeskakuje na 2000 HP). Proszę o możliwość wgrania tej blokady.
- 4 odpowiedzi
-
SebaVHS COD200 zareagował na odpowiedź w temacie: Changelog Serwera COD 200
-
zamknięty Skarga na Admina
SebaVHS COD200 odpowiedział(a) na SebaVHS COD200 temat w Skargi i problemy
@Abraaale nie, siedząc dzisiaj 3 mapy pod rząd na spec..... -
Data zdarzenia: 24.02.2024 18:40-18:45 Nick gracza: AbraaKaDabra Dowody: dowodywsprawienabijanianagrod.rar Świadkowie: wszyscy obecni na serwerze Uzasadnienie: Ja od kilkunastu dni obserwuje go, kiedy on jest na serwerze to ciągle siedzi na spectcie będąc adminem i łamie regulamin pkt 25 (3 czy 4 raz go łapie na gorącym uczynku, zresztą jak zobaczycie demko i inne dowody w tej sprawie to na pewno podejmiecie odpowiednie czynności w tej sprawie).
-
Rakiety, nie są według mnie dobrze zbalansowane, bo jak kiedyś rakietą uderzyłem za 250 HP.
-
Może ja się wtrącę bo się już robi Sajgon. Ninja musi być premką, ponieważ ma niewiekę i kosę 1/1. Jak ktoś umie grać to niech nią gra, ale są też klasy, które odniewidzialniają tą klasę (Klasa Terrorysta, która zamrozi ninje i jest wtedy ful widzialny), można również bez problemów zmienić klasę i wrócić ją z powrotem i dalej jest niewidzialny
-
SebaVHS COD200 zareagował na odpowiedź w temacie: NINJA!!!!!
-
SebaVHS COD200 zareagował na odpowiedź w temacie: Changelog Serwera COD 200
-
Witam, odkryłem dziś pewną sytuację, w którym gdy ktos uzywa perku Pole Lewitacji, natychmiast crashuje sie serwer. Proponuje naprawić lub usunąć ten perk. Z góry dziękuję.
-
zamknięty Propozycje nowych map na serwer.
SebaVHS COD200 odpowiedział(a) na kaboom!. temat w Propozycje i uwagi
fajne propozycje, ale mapa d2long jest bardzo duza mapa, sam na niej gralem kiedys, fajna dodałbym jeszcze od siebie: -cs_bikini -cs_bank -de_blue -cs_rio2 -css_cache2x2 -de_dust4never -de_dinaunion- 6 odpowiedzi
-
- propozycje
- nowych
-
(i 2 więcej)
Oznaczone tagami:
-
kameleonn zareagował na odpowiedź w temacie: Brak HTLV na serwerze
-
Cześć, chciałem poinformować, że od kilku dni nie ma reklamy na serwerze, proszę o naprawienie tego błedu. Z góry dziękuję EDIT: HTLV już działa, można temat zamknąć
-
Amadeusz: - dałbym mu znacznie mniej HP za HS (10HP w zwykłym, 15HP w Zaawansowanym, 25HP w mistrzowskim) Wsparcie Rakietnicze: - Mniej obrażen z rakiet ( w zwykłym opcja GIT, w zaawansowanym 2 rakiety i 60+int obrażen z rakiety, w mistrzowskim 75+int obrażen z rakiety) Saper: - mniejsza szansa na 2x DMG ( 1/10 w zaawansowanym, 1/9 w mistrzowskim) Snajper: - Wolałbym standardową wersję ( 65+int obrazen z AWP i 1/4 na zabicie z kosy PPM w zwykłym, 90+int obrazen z AWP, 1/3 z kosy PPM w zaawansowanym, 100+int obrazen z AWP, 1/2 z kosy PPM, ciche kroki w mistrzowskim) Zwiadowca: - dla mnie klasa jest OK Partyzant: - Mniejsze obrażenia z HE ( 50+int obrażen z HE w zaawansownym, 65+int obrazen z HE w mistrzowskim, reszta jest ok) Elektryk: - klasa OK Medyk: - Ogółem OK, ale nie potrzebna dla mnie ta regeneracja HP za trafienie, skoro jest sama apteczka, która leczy. Obrońca: - ta klasa musi mieć dużo HP, co do reszty umiejętności to są one spoko. Truciciel: - dałbym 5 uderzeń po 5+int obrażen Duch: - klasa chyba najlepiej jest zbalansowana ze wszystkich Najemnik: - zabrałbym na zwyklym +10 HP za fraga, sam pelny magazynek wystarczy, +10 HP za fraga w zaawansowanym, +15HP w mistrzowskim Terrorysta: - klasa i umiejętnosci by przeszły. Rusher: - nie potrzebny jest ten moduł, skoro jest on szybki, reszta umiejętnosci jest Git. Speedhacker: - Klasa OK dla mnie Talib: - Mołotov w tej klasie jest niezłym pomysłem, ale można dać szansę na zabicie gracza poprzez HS z deagla (1/4 na zwykłym, 1/3 na zaawansowanym, 1/2 na mistrzowskim) Szeregowiec: - mniej HP z Apteczek (+50 HP w zwykłym, +70 w zaawansowanym, +100 w mistrzowskim) Taktyk: - Opcja spoko Złodziej: - niepotrzebne jest zniszczenie perku skoro mozna go ukraść, reszta umiejętności OK. Cybersuit: - dałbym potrójny skok na mistrzowskim Czołgista: - dodałbym jeszcze 1/25 na zabicie z niego w zwykłym, 1/20 na zabicie w zaawansowanym, 1/18 na zabicie w mistrzowskim. Kapitan: - HE obowiązkowe 1/5 na zabicie w zwykłym, 1/4 w zaawansowanym, 1/3 w mistrzowskim, ma dużo wytrzymałości, (+5DMG z M4 dla mnie byłby trochę OP). Morderca: - klasa trochę przesadzona z powodu podwojnych obrazen w plecy skoro sam autobh bez tego klasa bylaby git. Ninja: - klasa OK.
-
SebaVHS COD200 zareagował na odpowiedź w temacie: Zmiana puli map
-
Chciałem jeszcze dodać że do tej puli map doszło de_lidl i jestem za powrotem tych map do standardowych a nie do niestandardowych, które jest dostępne tylko dla administracji
-
U mnie działa, aczkolwiek jest trochę zbugowana.
-
Wojna klanów zawsze się przydadzą, to daje większą szanse na lepsze umiejętności . Proponuje wojny klanowe po 4 min i żeby się dało robić przynajmniej kilka razy