Skocz do zawartości

Itsupiki

Bywalec

O Itsupiki

  • Tytuł
    Początkujący

Ostatnie wizyty

796 wyświetleń profilu
  1. Myślę że można by mu podwyższyć to hp za killa do 10 , wybuch na 1/4 i trochę wytrzymałości. Tak będzie chyba najsensowniej.
  2. Ja osobiście rozumiem sytuację , ale taki typowy kowalski na serwerze który trochę już gra nie ma pojęcia co się dzieje "za kotarą". Fajnym pomysłem na moje byłoby wprowadzenie czegoś na wzór patch note'a - rozwiewałby wszelkie niepewności i drastycznie zmniejszył ilość tematów tego typu bo każdy miał by możliwość podejrzenia co tam się dzieje po drugiej stronie. Pozdrawiam
  3. Dziękuję za roztropne podejście do tematu. Co do rakiet i wytrzymałości , problem właśnie jest o wiele głębszy bo testowaliśmy naprawdę nie na jednej mapie i puszczając w kogoś prosto w plecy/od przodu / z nad głowy jak i w pobliżu i faktyczny dmg z rakiet jaki powinien być jest o wiele rzadziej niż ten podstawowy tj. 30 Jak działa zabezpieczenie to na perki? Bo występuje to również świeżo jak mapka się zacznie i nowy perk wyleci.
  4. Muszę poprzeć kolegów wyżej , rozumiem że są prowadzone cały czas działania nad CodModem jakieś mapki , poprawki , zabezpieczenia, ale myślę że warto byłoby w tym temacie pozbierać i wypunktować wszystkie rzeczy którym trzeba by się przyjrzeć Tak jak wyżej + swoje: - Potrzebne nam są mapki nowe , monotonia wchodzi za mocno. Mogą być nawet te zwyczajne nie jakieś warsztatowe jak overek czy agency albo cobble. - Perk "odpychające rakiety" - całkowicie nie działa ,a w zamyśle obstawiam że miał działać fajnie jak rakieta na duchu - Rakiety na cyberku biją 30 dmg , raz od święta uderzą 60/70 tak jak powinny kiedy ma się full int , analogiczna sytuacja z perkiem geniusz też często zamiast 120(perk+full int) bije się 30 jak bez żadnej inty - Jak ktoś kończy plantować pakę i zostanie zabity to bomba pojawia się pod mapą - w sensie kurczak bo bomba mimo że pokazuje że zaplantowana to jej nie ma i runda się buguje (trwa wiecznie) - Bug z ofiarowaniem komuś perku , często mimo że nie dałeś nikomu perku/zamiany masz czekać 60 sekund które nie raz trwa do końca mapy. - Nie wiem czy zwiadowca ma rzeczywiście 1/7 z czki , ale na potęge 1/10 to jest chyba na to że mu nie siadnie w 1 strzale. - Podczas podnoszenia ludzi medykiem nie raz nie pokazuje się informacja o podnoszeniu przez co nie widać czy trzymać to R czy odpuścić Na koniec dodam tylko subiektywnie że z racji iż miny dostały potężnego nerfa (praktycznie w większości miejsc nie da się ich postawić mimo możliwości przeskoczenia i przejścia obok) mam wrażenie że nagroda za misje z minami powinna zostać podwyższona. Fajnie byłoby też zmienić cooldown medyka po podniesieniu na 10 sek , 13 sek to sporo czasu , nie raz rundy trwają poniżej 30 sek. Pozdrawiam i liczę że dojdziemy do jakiegoś konsensusu weteran serwera CodMod csgo . @edit1 No nie wspominając jak kolega niżej napisał że mimo iż wiadomo sygnet to sygnet i musi trzymać jakąś wartość to fakt że z prawie 100 jak nie ponad skrzynek wypadł 1 sygnet do tego jakiś śmieciowy o wartości 1.
  5. Odnosząc się do treści podania. Osoba bez konfliktowa - zgoda , nie widziałem żeby się do kogoś / z kimś sprzeczał, Często dostępny w godzinach nocnych - tu bym nie przesadzał akurat z tym słowem częsty , bo nie licząc wczorajszej nocy gdzie trochę padałem i nie grałem to ostatnie dni gram nocki non stop i częściej i więcej grałem na nich z Długim , Ferdkiem , Femarixem i nowymi graczami niż z tobą (oczywiście bez urazy) Tak jak @up znajomość AMXX 9/10 sprawdziłbym , bo jeśli 9/10 znaczy umiejętność posługiwania się menu admina to śmiesznie by było ^^ Jeśli wierzyć : ma czas , ma doświadczenie , pomaga , niby można by dać szansę chociażby na okres próbny.
  6. Nie wypisując po raz kolejny wypunktowanych wyżej + Kolega jest bardzo uprzejmy Często aktywny i mega pomocny Posiada doświadczenie Jestem jak najbardziej na tak :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...