Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Brakuje binda na useitem, w moim przypadku F działa tylko na zmiane broni.

Najemnik nie dostaje hp i ammo za kille

Rusher jest zbyt słaby

Killstreak dobrze działa, nawet lepiej niz w 1.6

Problemy z logowaniem na początku mapy

brak możliwości rozpędzania na bh  komenda sv_enablebunnyhopping 1

Speedhacker troche silny z 1/1 mozna mu dac 1/2 z lpm i ppm

brakuje 2/3 klas od lvla

napisy dmg troche za duze 

peleryna kucacza zbyt slaba

mało map

sniper z deagla ma za duza szanse na one shota

narazie tyle

amadeusz za słaby w porownaiu z chorazym

chorazy bardzo silny

brak mozliwosci dawania monet

 

 

 

Edytowane przez Namer

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

aha i jeszcze za tag multi head moglo by byc wiecej expa albo monet

 

i chorazy mógł by mieć bazowe obrażenia na 0 bo i tak jest przesadzony z rakietami i granatami

 

brak vipa, sry nie zauważyłem

Edytowane przez Namer

Bt aureox,

Twoje posty zostały połączone oprócz tego pierwszego, którego niestety nie mogłem połączyć. Nie rób zbędnego spamu i korzystaj z opcji EDYTUJ! nie wolno pisać postu pod postem - upomnienie słowne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Brakuje binda na useitem, w moim przypadku F działa tylko na zmiane broni.

- Domyślnie w cod modach useitem masz pod "E" lub "C"

Najemnik nie dostaje hp i ammo za kille

- Mi jakoś dawał. Sprawdź dokładnie

Rusher jest zbyt słaby

- Może jakaś propozycja co mu dać?

Killstreak dobrze działa, nawet lepiej niz w 1.6

- To super

Problemy z logowaniem na początku mapy

- Naprawiamy to cały czas. Jest to spowodowane wczytywaniem się wszystkiego (myślimy też nad dodaniem rozgrzewki)

brak możliwości rozpędzania na bh  komenda sv_enablebunnyhopping 1

- Została wyłączona celowo

Speedhacker troche silny z 1/1 mozna mu dac 1/2 z lpm i ppm

- Prawdopodobnie zostanie lekko osłabiony

brakuje 2/3 klas od lvla

- To będzie w następnej edycji

napisy dmg troche za duze 

- Porozmawiam z technikiem

peleryna kucacza zbyt slaba

- Niewidzialnosc z peleryny dostajesz losowo

mało map

- Na sam początek jest to celowo zrobione. Nikt nie bedzie gral na wynalazkach

sniper z deagla ma za duza szanse na one shota

- ma 1/8 szans

amadeusz za słaby w porownaiu z chorazym

- Ostatnio gosciu wszystkich lał z amadeusza

chorazy bardzo silny

- Jest caly czas balansowany

brak mozliwosci dawania monet

- Jedynie bedziesz mogl w sklepiesms kupic sobie

aha i jeszcze za tag multi head moglo by byc wiecej expa albo monet

- Pomyslimy nad tym bo dobra opcja

i chorazy mógł by mieć bazowe obrażenia na 0 bo i tak jest przesadzony z rakietami i granatami

- jak wyzej. myslimy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

z monetami chodzilo mi o wymiany między graczami np. perk za monety i klany, powiedzmy, że klan ma 2/2 członków, a ulepszenie kosztuje 2800 monet w klanie jest 400 monet, a ja mam 2400 monet i chcę tam dołączyć ale nie mogę wplacic tych monet ani nie moge ich dac założycielowi aby ulepszył klan. Nie wiem czy dobrze to opisałem próbowałem najprościej jak sie da

a co do chorazego wystarczy mu 1 granat bo i tak ma 2 rakiety

Edytowane przez Namer

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tu w temacie wszystko jasne to zamykam.

Co potrzeba to sobie zapisałem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

watekzamkniety.png
 

Wątek został zamknięty przez moderatora forum.
Jeśli się z tym nie zgadzasz skontaktuj się z moderatorem lub administratorem, w celu ponownego otworzenia tematu.

Pozdrawiamy,
Zespół Multi-Head.pl

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...