Skocz do zawartości
LuckyLoser

Jakby kogoś to obchodziło :D

Rekomendowane odpowiedzi

Poszedłem se gdzieś 24 czerwca i oto jestem

Kupiłem nowego laptopa z lenovo nie dopatrzyłem, że ma karte dźwiękową zintegrowaną i nie ma wejścia na mikrofon takiego jak na słuchawki i muszę sobie dokupić mikrofon  na usb (xd) :v w momencie podłączenia słuchawek mikron nie działa także lulz :v

Zakupiłem również  myszkę, klawiaturę, monitor, płytę chłodzącą do laptopa

Nie kupiłbym tego wszystkiego jakby ludzie do których mówię "no założ się ze mną" zaczęliby przyjmować zakłady dość dziwny nawyk od kolegi idioty, który prawie zawsze tego używa i tak to mi weszło, że nawet nieświadomie to mówię ( @Kyou @Squb@Max.Bugs @elo elo 350 @No Pr0blem @PlayHard wiedzą najlepiej ocb :pedo.png:)

Internet dostałem 2 tygodnie przed zakończeniem wakacji,a i tak musieli przyjechać z powrotem i naprawić to co zj****i ja nie jestem informatykiem i zrobiłbym to lepiej więc niecały tydzień do zakończenia wakacji miałem normalnego neta, świat by zaginął gdyby nie te orange.

 

Tak bardziej personalne rzeczy to jestem w technikum logistycznym.

Kilka razy prawie mnie w kostnicy składali by:

-jade +40/h rowerem no wolniej się nie da bo to nie realne wolniej jechać, nagle słyszę strzał patrze, a tu łańcuch mi strzelił i takie "no i ch*j"

-cięzarówka robi deja vuuuuuuu na zakręcie i mnie prawie przyczepą wzieła 

-prawie na wózek widłowy się nadziałem 

-przechodziłem przez pasy na zielonym to się znalazl kierowca co na czerwonym przejechał

zdj, które kiedyś tu wysłałem jak wszystko ładnie się świeci i moje zdj które zrobiłem przed chwilą

IMG_20190908_013542.thumb.jpg.57d0af8287e82ecc8e511bd6481bded5.jpgIMG_20190723_005543.thumb.jpg.8306fd39d9bd56152d104ec4d106893e.jpg

Edytowane przez LuckyLoser
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników