Skocz do zawartości
Adamekh

Propozycja klas/perków

Rekomendowane odpowiedzi

Siemanko, niżej zapodam trochę pomysłów na klasy i perki. 
Czekam na opinie ?


NEKROMANTA ( PREMIUM ): 

Opis: może wskrzeszać innych + 1/5 oślepienie przeciwnika. 
Broń: SCAR(jeśli broń zbyt op to może być SG) + p250 + zamarzający granat *EDIT PO ROZMOWIE Z PYRKIEM SCAR DO WYWALENIA - ZOSTAJE SG.

Staty

inteligencja 10

wytrzymalość 0

HP -10

kondycja -20 


====================================
 

 

 


TECNAZ ( PREMIUM ): 

Opis: 1/1 na natychmiastowe zabicie w głowę, podwójny skok, mniejsza widoczność  
Broń: Tec + CZ75-AUTO ( +5dmg z Teca w zależności od inta ) 
* EDIT: CZ DO WYWALENIA, ZOSTAJE TEC, DMG MAX 2 

Staty

inteligencja -5

wytrzymalość 0

HP 10

kondycja 15
 

=====================================

 


Szpieg : 

Opis: Ma 1/5 na urodzenie się na respie przeciwnika, mniejsza widoczność 
Broń: Mac-10 + deagle ( +7 DMG z Mac w zależności od inta ) 
EDIT + UBRANIE WROGA, MNIEJSZY DMG Z MAC

Staty: 

inteligencja 0

wytrzymalość 15

HP 0

kondycja 15


=====================================

 


ZABÓJCA ( PREMIUM ): 

Opis: Jego umiejetność jest taka że raz na rundę przez 8 sekund jest nieśmiertelny + mniejsza widoczność 
Broń: UMP45+ tec + 2x HE ( 1/8 z HE ) 

Staty: 

inteligencja 0

wytrzymalość -10

HP 10

kondycja 15


 

=====================================


GENERAŁ: 

Opis: 1/1 z zeusa -  1/3 na odrodzenie się po śmierci JEDNORAZOWO 
Broń: M4A1 + glock + he (+4 DMG w zależności od inta ) 

Staty: 

inteligencja 5

wytrzymalość -5

HP 10

kondycja 5


 

=====================================
 


PŁATNY ZABÓJCA ( PREMIUM ): 

Opis: Posiada 1/4 na podwójne DMG w głowę + 4 dodatkowe monety za fraga + 2 za headshota + podwójny skok EDIT: MNIEJSZA ILOSC MONET


Broń: M4A1 + USP 

Staty: 

inteligencja 10

wytrzymalość 5

HP 10

kondycja -10

 

 

Co do perków - propozycja tylko jedna

OCZY SAURONA: widzimy wszystkich którzy są niewidzialni/maja zmniejszona widoczność. 
 

Wiem ze jesteście wybredni, dlatego dużo propozycji. 
@femarix mówiłeś dziś ze musicie dać nowe klasy, nie dziękuj. 
 

EDIT1: Statystyki jak i wszystkie dane, oczywiście są do modyfikacji ! <3 

EDIT2: Dlaczego dużo klas z dodatkowym DMG ? Bo uważam że na serwerze jest za mało klas strikte pod DMG.  

pozdrawiam 

Edytowane przez Adamekh
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


9 godzin temu, Adamekh napisał:

NEKROMANTA ( PREMIUM ): 

Opis: może wskrzeszać innych + 1/5 oślepienie przeciwnika. 
Broń: SCAR(jeśli broń zbyt op to może być SG) + p250 + zamarzający granat

Staty

inteligencja 10

wytrzymalość 0

HP -10

kondycja -20 

Wskrzeszanie ma medyk, oślepienie ma najemnik (jak dobrze pamiętam), więc takie 2/10 połączenie tych klas w jedną klasę premium. Scar byłby mega op, to tym bardziej by nie przeszło.

9 godzin temu, Adamekh napisał:

TECNAZ ( PREMIUM ): 

Opis: 1/1 na natychmiastowe zabicie w głowę, podwójny skok, mniejsza widoczność  
Broń: Tec + CZ75-AUTO ( +5dmg z Teca w zależności od inta ) 

Staty

inteligencja -5

wytrzymalość 0

HP 10

kondycja 15

Skoro 1/1 w głowe to po co mu skala z int. Do tego z teca dosyć łatwo się strzela i ma o wiele więcej ammo niż cz. Gdyby zostawić samą cz i dodać 70% szansy na zabicie z noża (dlaczego? bo cz mogło by nie starczyć ammo na całą rundę) to byłaby to dosyć ciekawa klasa.

9 godzin temu, Adamekh napisał:

Szpieg : 

Opis: Ma 1/5 na urodzenie się na respie przeciwnika, mniejsza widoczność 
Broń: Mac-10 + deagle ( +7 DMG z Mac w zależności od inta ) 

Staty: 

inteligencja 0

wytrzymalość 15

HP 0

kondycja 15

Ciekawa klasa, tylko by trzeba było dodać ubranie wroga, żeby jednak tak szybko się drużyna przeciwna nie ogarnęła. +7DMG z maca to jest bardzo dużo, mac na blisko bije sporo, więc zabrałbym mu to.

9 godzin temu, Adamekh napisał:

ZABÓJCA ( PREMIUM ): 

Opis: Jego umiejetność jest taka że raz na rundę przez 8 sekund jest nieśmiertelny + mniejsza widoczność 
Broń: UMP45+ tec + 2x HE ( 1/8 z HE ) 

Staty: 

inteligencja 0

wytrzymalość -10

HP 10

kondycja 15

Bardzo ciekawa klasa, jedynie niepotrzebna jest ta mniejsza widoczność, tak to wszystko git :D

9 godzin temu, Adamekh napisał:

GENERAŁ: 

Opis: 1/1 z zeusa -  1/3 na odrodzenie się po śmierci JEDNORAZOWO 
Broń: M4A1 + glock + he (+4 DMG w zależności od inta ) 

Staty: 

inteligencja 5

wytrzymalość -5

HP 10

kondycja 5

Wydaje mi się, że ciężko by było zrobić tak, aby się tylko jednorazowo odrodził po śmierci, ale tak to bardzo fajna klasa.

9 godzin temu, Adamekh napisał:

PŁATNY ZABÓJCA ( PREMIUM ): 

Opis: Posiada 1/4 na podwójne DMG w głowę + 4 dodatkowe monety za fraga + 2 za headshota + podwójny skok 


Broń: M4A1 + USP 

Staty: 

inteligencja 10

wytrzymalość 5

HP 10

kondycja -10

Czyli klasa do farmienia monet, ciekawie, ciekawie. 4 monety za fraga jest to bardzo dużo, jak już to 2 monety za fraga i 4 za hs. Vip dodatkowo ma 2 monety za gre, do tego dochodzi klan jak jest na maxa to 10 monet. Gracze którzy robią po 40 fragów byliby w niebie, policzmy z założeniem, że 20 fragów normalnych i 20hs. 20x4+20x2=120 monet za same fragi, dodatkowo vip ma 2 monety za gre, 1 standardowo za gre oraz klan jeśli na maxa to 10 monet, gdzie te dodatki na spokojnie po 5 razy w ciągu mapy można zgarnąć. Więc 120+2x5+1x5+10x5=185 monet, doliczmy do tego teraz jeszcze miejsca na podium, jak dobrze pamiętam 200 monet pierwsze miejsce, a z reguły 40 fragów to jest w okolicach 1 miejsca, więc 185+200=385 monet za mape. Dosyć op, nie sądzisz?

9 godzin temu, Adamekh napisał:

OCZY SAURONA: widzimy wszystkich którzy są niewidzialni/maja zmniejszona widoczność. 

Dużo już było tematów o tym, może kiedyś uda nam się ujrzeć taki perk w grze :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


1 godzinę temu, Pyrek napisał:

Wskrzeszanie ma medyk, oślepienie ma najemnik (jak dobrze pamiętam), więc takie 2/10 połączenie tych klas w jedną klasę premium. Scar byłby mega op, to tym bardziej by nie przeszło.

Moim zdaniem mieszanie umiejętności dodaje różnorodności i wprowadza bardziej uniwersalne klasy, których na tym serwerze brakuje. Scar wymienic na SG i by było pronto.

1 godzinę temu, Pyrek napisał:

Skoro 1/1 w głowe to po co mu skala z int. Do tego z teca dosyć łatwo się strzela i ma o wiele więcej ammo niż cz. Gdyby zostawić samą cz i dodać 70% szansy na zabicie z noża (dlaczego? bo cz mogło by nie starczyć ammo na całą rundę) to byłaby to dosyć ciekawa klasa.

Budując tą klasę chodziło mi głównie o Teca właśnie, wyrzucę CZ z niej i tego inta całkiem lub zmienię na 2 - to 70% z kosy też jest ciekawe.

1 godzinę temu, Pyrek napisał:

Ciekawa klasa, tylko by trzeba było dodać ubranie wroga, żeby jednak tak szybko się drużyna przeciwna nie ogarnęła. +7DMG z maca to jest bardzo dużo, mac na blisko bije sporo, więc zabrałbym mu to.

Tak tak, ubranie wroga to podstawa, zapomniałem napisać. DMG zmienimy na +5.

1 godzinę temu, Pyrek napisał:

Bardzo ciekawa klasa, jedynie niepotrzebna jest ta mniejsza widoczność, tak to wszystko git :D

Jest to jednak premium, dałbym mu widoczność jak cyber. 

1 godzinę temu, Pyrek napisał:

Wydaje mi się, że ciężko by było zrobić tak, aby się tylko jednorazowo odrodził po śmierci, ale tak to bardzo fajna klasa.

No tez mi się wydaje że jest to nie do zrobienia ale czekajmy na odzew jakiegoś H@ co on sądzi na ten temat.

1 godzinę temu, Pyrek napisał:

Czyli klasa do farmienia monet, ciekawie, ciekawie. 4 monety za fraga jest to bardzo dużo, jak już to 2 monety za fraga i 4 za hs. Vip dodatkowo ma 2 monety za gre, do tego dochodzi klan jak jest na maxa to 10 monet. Gracze którzy robią po 40 fragów byliby w niebie, policzmy z założeniem, że 20 fragów normalnych i 20hs. 20x4+20x2=120 monet za same fragi, dodatkowo vip ma 2 monety za gre, 1 standardowo za gre oraz klan jeśli na maxa to 10 monet, gdzie te dodatki na spokojnie po 5 razy w ciągu mapy można zgarnąć. Więc 120+2x5+1x5+10x5=185 monet, doliczmy do tego teraz jeszcze miejsca na podium, jak dobrze pamiętam 200 monet pierwsze miejsce, a z reguły 40 fragów to jest w okolicach 1 miejsca, więc 185+200=385 monet za mape. Dosyć op, nie sądzisz?

Dostosuje się tak żeby moment nie było za dużo, wszystko jest do zmiany. Ale klasa do moment, nie ma takiej, wydaje mi się że by była super.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


35 minut temu, Adamekh napisał:

Moim zdaniem mieszanie umiejętności dodaje różnorodności i wprowadza bardziej uniwersalne klasy, których na tym serwerze brakuje. Scar wymienic na SG i by było pronto.

Może i masz racje, czekamy na odzew H@.

36 minut temu, Adamekh napisał:

Budując tą klasę chodziło mi głównie o Teca właśnie, wyrzucę CZ z niej i tego inta całkiem lub zmienię na 2 - to 70% z kosy też jest ciekawe.

Na odwrót, tec do wywalenia i zostawinie cz, bo tec jest łatwiejszy do grania, a cz jednak wymaga jakiś umiejętności, do tego 24 ammo jak dobrze pamiętam, które znika w mgnieniu oka.

37 minut temu, Adamekh napisał:

Jest to jednak premium, dałbym mu widoczność jak cyber. 

Jak dla mnie zbędna ta zmniejszona widoczność, ale zobaczymy co na to inni.

38 minut temu, Adamekh napisał:

Dostosuje się tak żeby moment nie było za dużo, wszystko jest do zmiany. Ale klasa do moment, nie ma takiej, wydaje mi się że by była super.

Tak, nie ma takiej i jest to fajna inicjatywa, tylko te monety musiałby by być dostosowane bardzo surowo.

@femarix @aquax Zapraszam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...