Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Nick: ﷼ SKILA NIE KUPISZ ﷼
Imię:Kacper
Wiek: 16
Doświadczenie:Nie mam doświadczenia ale szybko się nauczę SM 4/10 a resztę szybko sie nauczę:)
Dlaczego chcesz być adminem?:1.mało adminów 2. Admini nie reportują oszustów 3. Jestem lubiany na serwerze 
Link do profilu STEAM:https://steamcommunity.com/profiles/76561199036838612/
Link do profilu GameTracker:https://cache.gametracker.com/player/﷼ SKILA NIE KUPISZ ﷼/145.239.236.193:27230/
SteamID:STEAM_1:0:538286442

images (2).jpeg

Edytowane przez eznice22
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Minutes Played: 256 

Pomimo ze nie gram na serwerze to się wypowiem bo akurat wbiłem obczaić co tam na forum sie dzieje, jestem na nie bo masz niecałe 4h na serwerze, 2 sprawa taka że adminów jest ponad 7 z tego co pamiętam więc nie ma ich tak mało, 3 sprawa nie wiem jak ktoś cie może lubić po 2 dniach grania na serwerze. Ja na twoim miejscu pograł jeszcze 2 tygodnie wbił 30h i dopiero wtedy napisał podanie. Pozdro Wariacie. I jeszcze nie wiadomo ile masz godzin w cs i czy masz prime bo jest to wymagane od momentu kiedy opiekunem jest  @Molly

Edytowane przez Gazik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


GT do poprawy, wątpie, żeby Cię po 2 dniach grania każdy na serwerze polubił i poznał, bo na serwerze Cię widziałem, ale mało słyszałem. Pograj jeszcze 3 tygodnie i dopiero wtedy będę mógł te podanie rozpatrzeć. Odrzucam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


watekzamkniety.png
 

Witaj! Twoje podanie zostało odrzucone przez administratorów. Oznacza to, że nie zostałeś przyjęty na rekrutowane stanowisko.
Jeśli się z tym nie zgadzasz skontaktuj się z moderatorem lub administratorem, w celu ponownego otworzenia tematu.

Pozdrawiamy,
Zespół Multi-Head.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników