Skocz do zawartości
Unlucky Kochanie

 zamknięty Mapy, Bugi, itp.

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Szanowną Administrację :) 

Wraz z kolegami z serwera chcielibyśmy prosić was o dokonanie paru zmian na naszym cudownym COD-MODZIE- serwer serio jest spoko, to nie jest żadna ironia. W imieniu graczy, proszę was o wniesienie paru zmian na serwerze m.in.: bugi dotyczące rakiet, które bugują się w ścianie, dmg rakiet które czasem jest odpowiednie a czasem zmniejszone o 1, bugi paki, czasem po prostu paka jest pod mapą i nie da się jej rozbroić :( oraz przede wszystkim dodanie paru map bo za dużo ich nie ma :( czasem  nie można też przekazać komuś perku z niewiadomych przyczyn... Liczymy na jakieś zmiany! 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Muszę poprzeć kolegów wyżej , rozumiem że są prowadzone cały czas działania nad CodModem jakieś mapki , poprawki , zabezpieczenia, ale myślę że warto byłoby w tym temacie pozbierać i wypunktować wszystkie rzeczy którym trzeba by się przyjrzeć

Tak jak wyżej + swoje:

- Potrzebne nam są mapki nowe , monotonia wchodzi za mocno. Mogą być nawet te zwyczajne nie jakieś warsztatowe jak overek czy agency albo cobble.

- Perk "odpychające rakiety" - całkowicie nie działa ,a w zamyśle obstawiam że miał działać fajnie jak rakieta na duchu

- Rakiety na cyberku biją 30 dmg , raz od święta uderzą 60/70 tak jak powinny kiedy ma się full int , analogiczna sytuacja z perkiem geniusz też często zamiast 120(perk+full int) bije się 30 jak bez żadnej inty

- Jak ktoś kończy plantować pakę i zostanie zabity to bomba pojawia się pod mapą - w sensie kurczak bo bomba mimo że pokazuje że zaplantowana to jej nie ma i runda się buguje (trwa wiecznie)

- Bug z ofiarowaniem komuś perku , często mimo że nie dałeś nikomu perku/zamiany masz czekać 60 sekund które nie raz trwa do końca mapy.

- Nie wiem czy zwiadowca ma rzeczywiście 1/7 z czki , ale na potęge 1/10 to jest chyba na to że mu nie siadnie w 1 strzale.

- Podczas podnoszenia ludzi medykiem nie raz nie pokazuje się informacja o podnoszeniu przez co nie widać czy trzymać to R czy odpuścić

 

Na koniec dodam tylko subiektywnie że z racji iż miny dostały potężnego nerfa (praktycznie w większości miejsc nie da się ich postawić mimo możliwości przeskoczenia i przejścia obok) mam wrażenie że nagroda za misje z minami powinna zostać podwyższona.

Fajnie byłoby też zmienić cooldown medyka po podniesieniu na 10 sek , 13 sek to sporo czasu , nie raz rundy trwają poniżej 30 sek.

 

Pozdrawiam i liczę że dojdziemy do jakiegoś konsensusu weteran serwera CodMod csgo :D .

 

@edit1

No nie wspominając jak kolega niżej napisał że mimo iż wiadomo sygnet to sygnet i musi trzymać jakąś wartość to fakt że z prawie 100 jak nie ponad skrzynek wypadł 1 sygnet do tego jakiś śmieciowy o wartości 1. 

 

Edytowane przez Itsupiki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


idealnie wszystko doprecyzowałeś, ale zapomniałeś o 90 skrzyniach, które otworzyłeś  i wypadł tylko jeden sygnet :D ja otworzyłem z 30 i tez nic :(  to tez by można było lekko dopracować, rakietki na cyberku nie musiałyby mieć 2 sek. cooldownu, 1 sek by w zupełności wystarczyła, ale to już szczegóły, najważniejsze są bugi wymienione wyżej i dodanie map 

 

Edytowane przez Unlucky Kochanie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


- rakiety mają swojego hitboxa i gry tworzyliśmy to technik powiedział że na tą chwilę nie da się tego zrobić. Możliwe że zmniejszenie lekko rakiety by coś pomogło ale z nim porozmawiam

- bug z paką jest niestety przecz kurczaka. Aktualnie jedyną opcją jest usunięcie go lecz pracujemy nad tym by był on po prostu wyłączony na danych mapkach gdzie źle działa

- mapki dodaję stopniowo, ponieważ kiedyś już przez dużą ilość map gracze wychodzili z serwera i czekali na mirage. W edycji mam już mapkę  de_dust2002 i de_dust4ever. Dodaję tam kilka dodatkowych wejść lub blokad by były lepiej grywalne.

- przekazywanie perku może być spowodowane albo spamowaniem komendami albo zabezpieczeniem, które blokuje sprzedaż tego samego perku 2-3 razy

- perk odpychające rakiety zostanie zgłoszony że nie działa do technika

- rakiety / miny mają to do siebie że gracz posiadający większą wytrzymałość i kevlar blokuje x dmg. Gdy np ktoś wydropił perk do wytrzymałości i go wyrzuci to i tak tą zwiększoną wytrzymałość ma do końca rundy

- sprawdziłem i zwiadowca na pewno ma tyle z cz ile w opisie. 

- błąd z paskiem u medyka również został zgłoszony. Kiedyś było git ale niestety aktualizacje cs-a wszystko nam psują

- dmg z min zostanie podniesiony

- przy 3-4 medykach ten cooldown co jest wydaje się ok ale pomyślimy nad tym. Kiedyś miał 10s i był lekki płacz

- są osoby które otwierają 1 skrzynkę i dostają od razu sygnet a są tacy co otworzą 30 i nic. Założenie było właśnie takie by ten item był bardzo rzadki. Dla ułatwienia dodaliśmy właśnie ten rynek by móc wymieniać się sygnetami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


-Medyk i tak jest za potężny miał on w planach tylko 2 osoby max wskrzeszać , ale sie to zbugowało jest jak jest więc bez zmian raczej 

-jak powyżej aktualizacje  typu Broken Fang popsuł nam 40% rzeczy  z czego 35% zostało naprawionych ( np kosa 1/1 awp 1/1 nie działały w ogóle ) , jesteś dość nowym graczem to nie wiesz co to znaczy prawdziwe bugi :feelssadmann:

-MAPY to nie jest taki łatwy temat jak sie wydaje , testowanie ich wymaga czasu pod względem TXT , bombsidów,   oswietlenia  ( w przypadku ninjy i cybera) i najważniejsze ile waży. Jest to najważniejszy aspekt , ponieważ cod mod ma tak wiele rozbudowanych rzeczy ( np ks) przez  , które laguje wszystkim całą mape nie mogę sobie wyobrazić co by się działo na mapach typu Anubis , która waży ponad 100MB

Z mojej strony tyle ,jak sie uda naprawić bugi to sami to zauważycie ;D 

Dziękuje za zainteresowanie z waszej strony serwerem , pozdrawiam :peepolove:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Proponuję wam zacząć przeglądać tematy, zanim powstanie jakakolwiek nowa propozycja. Odnośnie map powtarzamy i powtarzaliśmy wielokrotnie to samo. Chłopaki wyżej wspomnieli jak wygląda sytuacja na ten moment, również dlaczego występuje tyle map mirage w puli. Sprawy odnośnie technicznej również wyjaśnialiśmy, wszystko leży w winie braku czasu jaki każdy ma wraz z technikiem i z miejsca nic nowego nie zobaczycie, a będzie to progresować stopniowo.
Wydaje mi się, że bez sensu byłoby pisanie mi to samo co koledzy, więc nie odniosę się do konkretnych rzeczy a do ogółu. Apeluję o zaufanie, a kwestie problemowe i propozycji poruszać wstępnie prywatnie, aniżeli tworzyć kolejny wątki. Wiemy jak wygląda sytuacja na serwerze i wiemy, że wymagania wasze rosną wraz z rozwojem serwera.
Bądźcie cierpliwi, ave ja

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Godzinę temu, aquax napisał:

- rakiety mają swojego hitboxa i gry tworzyliśmy to technik powiedział że na tą chwilę nie da się tego zrobić. Możliwe że zmniejszenie lekko rakiety by coś pomogło ale z nim porozmawiam

- bug z paką jest niestety przecz kurczaka. Aktualnie jedyną opcją jest usunięcie go lecz pracujemy nad tym by był on po prostu wyłączony na danych mapkach gdzie źle działa

- mapki dodaję stopniowo, ponieważ kiedyś już przez dużą ilość map gracze wychodzili z serwera i czekali na mirage. W edycji mam już mapkę  de_dust2002 i de_dust4ever. Dodaję tam kilka dodatkowych wejść lub blokad by były lepiej grywalne.

- przekazywanie perku może być spowodowane albo spamowaniem komendami albo zabezpieczeniem, które blokuje sprzedaż tego samego perku 2-3 razy

- perk odpychające rakiety zostanie zgłoszony że nie działa do technika

- rakiety / miny mają to do siebie że gracz posiadający większą wytrzymałość i kevlar blokuje x dmg. Gdy np ktoś wydropił perk do wytrzymałości i go wyrzuci to i tak tą zwiększoną wytrzymałość ma do końca rundy

- sprawdziłem i zwiadowca na pewno ma tyle z cz ile w opisie. 

- błąd z paskiem u medyka również został zgłoszony. Kiedyś było git ale niestety aktualizacje cs-a wszystko nam psują

- dmg z min zostanie podniesiony

- przy 3-4 medykach ten cooldown co jest wydaje się ok ale pomyślimy nad tym. Kiedyś miał 10s i był lekki płacz

- są osoby które otwierają 1 skrzynkę i dostają od razu sygnet a są tacy co otworzą 30 i nic. Założenie było właśnie takie by ten item był bardzo rzadki. Dla ułatwienia dodaliśmy właśnie ten rynek by móc wymieniać się sygnetami.

Dziękuję za roztropne podejście do tematu.

Co do rakiet i wytrzymałości , problem właśnie jest o wiele głębszy bo testowaliśmy naprawdę nie na jednej mapie i puszczając w kogoś prosto w plecy/od przodu / z nad głowy jak i w pobliżu i faktyczny dmg z rakiet jaki powinien być jest o wiele rzadziej niż ten podstawowy tj. 30

 

Jak działa zabezpieczenie to na perki? Bo występuje to również świeżo jak mapka się zacznie i nowy perk wyleci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


15 minut temu, Born napisał:

Proponuję wam zacząć przeglądać tematy, zanim powstanie jakakolwiek nowa propozycja. Odnośnie map powtarzamy i powtarzaliśmy wielokrotnie to samo. Chłopaki wyżej wspomnieli jak wygląda sytuacja na ten moment, również dlaczego występuje tyle map mirage w puli. Sprawy odnośnie technicznej również wyjaśnialiśmy, wszystko leży w winie braku czasu jaki każdy ma wraz z technikiem i z miejsca nic nowego nie zobaczycie, a będzie to progresować stopniowo.
Wydaje mi się, że bez sensu byłoby pisanie mi to samo co koledzy, więc nie odniosę się do konkretnych rzeczy a do ogółu. Apeluję o zaufanie, a kwestie problemowy i propozycji poruszać wstępnie prywatnie, aniżeli tworzyć kolejny wątki. Wiemy jak wygląda sytuacja na serwerze i wiemy, że wymagania wasze rosną wraz z rozwojem serwera.
Bądźcie cierpliwi, ave ja

Ja osobiście rozumiem sytuację , ale taki typowy kowalski na serwerze który trochę już gra nie ma pojęcia co się dzieje "za kotarą". Fajnym pomysłem na moje byłoby wprowadzenie czegoś na wzór patch note'a - rozwiewałby wszelkie niepewności i drastycznie zmniejszył ilość tematów tego typu bo każdy miał by możliwość podejrzenia co tam się dzieje po drugiej stronie.

Pozdrawiam :D 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Rozumiem, no trudno z nikim tutaj nie zamierzam się sprzeczać,  nie mam też czasu jak ktoś wyżej wspomniał. Ludzie pracują cs to tylko rozrywka, chciałem po prostu aby lepiej mi jak i innym ludziom się grało na serwerze, niektóre odpowiedzi typu: radzę przeczytać najpierw forum są bez sensu.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


watekzamkniety.png
 

Wątek został zamknięty przez moderatora forum.
Jeśli się z tym nie zgadzasz skontaktuj się z moderatorem lub administratorem, w celu ponownego otworzenia tematu.

Pozdrawiamy,
Zespół Multi-Head.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...