Skocz do zawartości
pemeq

 zamknięty COD 400 - informacje o serwerze

Rekomendowane odpowiedzi

Informacje Ogólne:

  • Klasy (Podział na frakcje Ofensywne, Wsparcie, Defensywne, Premium)
  • Przedmioty
  • Wytrzymałość przedmiotów
  • System monet na serwerze "Honor"
  • Klany
  • System rankingów 
  • Rynek
  • Skiny
  • Sklep COD
  • Wymiana przedmiotami
  • Oddawanie przedmiotów
  • Nagrody dla top3 na koniec mapy 
  • KillStrike
  • Misje

Menu Serwerowe:

  • 1.1. Menu Sklep (/sklep)
  • 1.2. Menu Rynek (/rynek)
  • 1.3. Menu Klan (/klan)
  • 1.4. Menu Misje (/misje)
  • 1.5. Menu Kasyno (/kasyno)
  • 1.6. Menu Skiny (/skiny)
  • 1.7. Menu Noża (/noze)
     
  • 2.1. Informacje o VIPie (/vip)
  • 2.2. Zarzadzaj Kontem (/konto)
  • 2.3. Twoje Statystyki (/menustaty)
  • 2.4. Opis Klas (/klasy)
  • 2.5. Opis Przedmiotu (/item)
  • 2.6. Opisy Przedmiotów (/itemy)
  • 2.7. Wymień Item (/wymiana)
     
  • 3.1. Oddaj item (/daj)
  • 3.2. Wyrzuć item (/wyrzuc)
  • 3.3. Ustawienia ikon (/ikony)
  • 3.4. Ustawienia HUD (/hud)
  • 3.5. Ustawienia Dźwieków (/dzwieki)
  • 3.6. Lista bindów (/bindy)
  • 3.7. Punkty Statystyk (/punkty)
     
  • 4.1. Reset Punktów (/resetuj)

Skiny:

  • System skinów na serwerze /skiny
  • Skiny dostępne do kupienia za zdobyty honor
  • dostępny podgląd skinów

KillStrike:

  • Aby otworzyć menu KillStrike należy wpisać /ks
  • Zabijaj i unikaj śmierci by zdobywać postęp KillStrike
  • Nagrody KS można wykorzystać w dowolnym momencie

Menu KillStrike:

  • 1.1. UAV
  • 1.2. Counter-UAV
  • 1.3. Care Package
  • 1.4. Predator Missle
  • 1.5. Sentry Gun
  • 1.6. Airstrike
  • 1.7. Emergency Airdrop
     
  • 2.1. EMP
  • 2.2. NUKE

Klan:

  • Aby otworzyć menu klanu wpisz /klan
  • Aby założyć swój klan potrzebujesz 25 poziomu i 250 honoru
  • Dodawaj członków do klanu, wpłacajcie przez menu by zdobywać dodatkowe bonusy.
  • Ranking klanów dostępny do podglądu w menu klanu
     

Wojny Klanów:

  • na serwerze jest takie coś jak wojny klanów
  • 2 wrogie klany wyzywają się na wojnę w menu klanów
  • nagroda jest pobierana z banku honoru obydwu klanów (po równo np. po 250 od klanu)
  • który klan zabije przeciwny klan daną ilość razy wygrywa 
  • Wysokość nagrody jak i ilość potrzebnych zabić by wygrać można dowolnie zmienić przed wypowiedzeniem wojny 

Misje serwerowe:

  • Menu misji (/misje)
  • Po wykonaniu misji dostaniesz wynagrodzenie w postaci doświadczenia 
  • Misje możesz powtarzać
  • Misje są podzielone w zależności od poziomu klasy 

Rodzaje Misji:

  • Zabij x osób
  • Zabij x osób z HS
  • Podłóż x bomb
  • Rozbrój x bomb
  • Uratuj x razy hosty
  • Zadaj x obrażeń
  • Zabij x razy wybraną klasę
  • Znajdź x razy wybrany item

Sklep COD:

  • Aby otworzyć menu ze sklepem wpisz /sklep.

  • Sklep Call of Duty obfituje w ulepszenia, które pomogą Ci w rozgrywce.

  • Zdobyty Honor możesz wydać w tym właśnie sklepie.

Menu Sklepu:

  • 1.1. Kup przedmiot (Losowy Przedmiot) 
  • 1.2. Mały bandaż (+10hp)
  • 1.3. Duży bandaż (+75hp)
  • 1.4. Małe Doświadczenie (25exp)
  • 1.5. Średnie Doświadczenie (75exp)
  • 1.6. Duże Doświadczenie (150exp)
  • 1.7. Losowe Doświadczenie (Losowo od 1 do 200 exp)
     
  • 2.1. Dodatkowy Dynamit (+1 dynamit)
  • 2.2. Dodatkowa Apteczka (+1 apteczka)
  • 2.3. Dodatkowy Pancerz (+100 kamizelki)

 

Lista Klas:
---------------------------------------------------------------
>>>Frakcja: Ofensywne <<<
---------------------------------------------------------------

Klasa: Amadeusz
Bronie: mp5NAVY, usp

Zdrowie: 10
Inteligencja 0
Siła: 0 
Wytrzymałość: 10
Kondycja: 10

Opis: dodatkowe 5(+int) dmg z broni

---------------------------------------------------------------

Klasa: Cichy Zabójca
Bronie: USP, ump-45

Zdrowie: 0
Inteligencja: 0
Siła:10
Wytrzymałość: 20
Kondycja: 10

Opis: po użyciu mocy klasy na 7s jest się niemal niewidzialnym, posiada podwójny skok i ciche kroki

---------------------------------------------------------------

Klasa: Dezerter
Bronie: USP, AK-47

Zdrowie: 10
Inteligencja 0
Siła: 10
Wytrzymałość: 20
Kondycja: 10

Opis: Ma 1 rakiete, ubranie wroga

---------------------------------------------------------------

Klasa: Partyzant
Bronie: GLOCK, AK-47

Zdrowie: 10
Inteligencja: 0 
Siła: 10
Wytrzymałość: 20
Kondycja: 0

Opis: 5%szans na natychmiastowe zabicie z ak47, 1 mina

---------------------------------------------------------------

Klasa: Powstaniec
Bronie: p228,m4a1

Zdrowie: 10
Inteligencja: 0
Siła: 10
Wytrzymałość: 5
Kondycja: 5

Opis: 20% na natychmiastowe zabicie headshotem

---------------------------------------------------------------

Klasa: Rambo
Bronie: famas, glock18

Zdrowie: 20
Inteligencja: 0 
Siła: 0
Wytrzymałość: 5 
Kondycja: 5

Opis: zadaje coraz wieksze obrazenia wraz ze spadkiem ilości amonicji w famasie, 2 dynamity

---------------------------------------------------------------

Klasa: Komandos
Bronie: DEAGLE

Zdrowie: 10
Inteligencja: 0
Siła: 10
Wytrzymałość: 10  
Kondycja: 50

Opis: 1/1 z kosy (ppm), 1/6deagle, przebranie wroga 

---------------------------------------------------------------

Klasa: Talib 
Bronie: Deagle

Zdrowie: 40
Inteligencja: 0 
Siła: 10
Wytrzymałość: 10 
Kondycja: 10

Opis: AutoBH, podwójny skok, 1/2 z kosy, 1/7 dgl

---------------------------------------------------------------

Klasa: Szeregowiec 
Bronie: MAC10, dgl

Zdrowie: 20
Inteligencja: 10
Siła: 0
Wytrzymałość: 10
Kondycja: 30

Opis: Posiada 2 moduły odrzutowe co 10s, +30hp za hs

---------------------------------------------------------------
>>>Frakcja: Wsparcie <<<
---------------------------------------------------------------

Klasa: Chemik
Bronie: m4a1,dgl

Zdrowie: 20
Inteligencja: 10
Siła: 0
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 0

Opis: posiada 2 trucizny, 10%szans na zatrucie przeciwnika przeciwnika

---------------------------------------------------------------

Klasa: Elektryk
Bronie: USP, M4a1

Zdrowie: 15
Inteligencja: 0
Siła: 0
Wytrzymałość:  10
Kondycja: 25

Opis: posiada 1 pioruny 

---------------------------------------------------------------

Klasa: Medyk
Bronie: Galil, GLOCK

Zdrowie: 20
Inteligencja: 0 
Siła: 10
Wytrzymałość: 10
Kondycja: 0

Opis: ma 3 apteczki, 1/6 na wyrzucenie wroga w powietrze(+dmg  w locie) magazynek po zabójstwie

---------------------------------------------------------------

Klasa: Okulista
Bronie: AUG, FIVESEVEN

Zdrowie: 0
Inteligencja: 0
Siła: 0
Wytrzymałość:20 
Kondycja: 10

Opis: Ma latarke (E)naświetlająca niewidzialnych. Regeneruje sobie na nożu 3hp+int

---------------------------------------------------------------

Klasa: Saper
Bronie: FIVESEVEN,P90 

Zdrowie: 10
Inteligencja: 0
Siła: 20
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 0

Opis: posiada 2 miny, nieco zmniejszoną grawitacje. Jest mniej widoczny z P90

---------------------------------------------------------------

Klasa: Wojskowy
Bronie: p228, xm1014, famas

Zdrowie: 20
Inteligencja: 0
Siła: 10
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 0

Opis: ma 1/7 oślepienie przeciwnika przy trafieniu,  posiada 2 rakiety

---------------------------------------------------------------

Klasa: Zwiadowca
Bronie: SCOUT, GLOCK18, SSG552

Zdrowie: 10
Inteligencja: 0
Siła: 0
Wytrzymałość: 20
Kondycja: 30

Opis: 2 dynamity, może aktywować na 30s radar, ubranie wroga.

---------------------------------------------------------------

Klasa: Szpieg
Bronie: USP,p90

Zdrowie: -10
Inteligencja: 0
Siła: 10
Wytrzymałość: 20
Kondycja: 10

Opis: ma 1 dynamin i 15 procent szans na zrespienie się na respie wroga

---------------------------------------------------------------

>>>Frakcja: Defensywne<<<
---------------------------------------------------------------

Klasa: Duch
Bronie: MP5NAVY

Zdrowie: 20
Inteligencja: 0
Siła: 0
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 10

Opis: Posiada 1 rakietę, po otrzymaniu obrażen znika na 1s

---------------------------------------------------------------

Klasa: Obrońca
Bronie: m249, p228

Zdrowie: 60
Inteligencja: 0
Siła: 5
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 0 

Opis: Widzi miny i niewidzialnych, Dużo hp

---------------------------------------------------------------

Klasa: Pancernik
Bronie: Famas, Usp

Zdrowie: 30
Inteligencja: 0
Siła: 0
Wytrzymałość: 40
Kondycja: 5

Opis: Jest odporny na 2 pociski w każdej rundzie 

---------------------------------------------------------------

Klasa: Prorok
Bronie: AUG, DEAGLE

Zdrowie: 20
Inteligencja: 5
Siła: 35
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 10

Opis: co 30s moze przejsc w ciało przeciwnika, żeby go sledzic i wyswietlic na radarze

---------------------------------------------------------------

Klasa: Rakieciarz
Bronie: glock,m3, galil

Zdrowie: 10
Inteligencja: 0
Siła: 10
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 10

Opis: Ma podwójny skok, posiada bazooke (R na nożu) i 4 pociski do niej

---------------------------------------------------------------

Klasa: Snajper
Bronie: 

Zdrowie: 0
Inteligencja: 0 
Siła: 0
Wytrzymałość: 20
Kondycja: 10

Opis: Ma 130%obrażeń z awp(+int) 1/2 z noża (ppm)

---------------------------------------------------------------

Klasa: Taktyk
Bronie: AUG, Dgl, zestaw granatów

Zdrowie: 10
Inteligencja: 10
Siła: 0
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 10

Opis: posiada 1 rakiete i 1 apteczke, zestaw granatów, 1/5 z dgl

---------------------------------------------------------------

Klasa: Kucacz
Bronie: M3, dgl

Zdrowie: 10
Inteligencja: 10 
Siła: 30
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 10

Opis: posiada 1/7 z m3 oraz zmniejszona widoczność podczas kucania


---------------------------------------------------------------
>>>Frakcja: PREMIUM<<<
---------------------------------------------------------------

Klasa: Assassin
Bronie: DGL

Zdrowie: 30
Inteligencja: 0
Siła: 0
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 50

Opis: Natychmiastowe zabicie z noża, 1/4 z deagla, zmniejszona widoczność na nożu

---------------------------------------------------------------

Klasa: Czołgista
Bronie: Xm1014, m3

Zdrowie: 10
Inteligencja: -10
Siła: 0
Wytrzymałość: 0 
Kondycja: 30

Opis: Posiada podwójny skok, +5 obrażeń, 1/8 z m3, 1/12 z xm1014, pełny magazynek za zabójstwo

---------------------------------------------------------------

Klasa: Kapitan 
Bronie: AWP, M4a1

Zdrowie: 30
Inteligencja: 0
Siła: 5
Wytrzymałość: 80
Kondycja: 15

Opis: 1/1 z awp i noża (ppm)

---------------------------------------------------------------

Klasa: Konspirant 
Bronie: m3, Scout

Zdrowie: 30
Inteligencja: 0 
Siła: 10
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 20

Opis: 90% na natychmiastowe zabicie ze scouta, podwójny skok

---------------------------------------------------------------

Klasa: Skrytobójca
Bronie: Ak-47,Usp

Zdrowie: 10
Inteligencja: 0
Siła: 10
Wytrzymałość: 20
Kondycja: 80

Opis: Bardzo szybki, cicho biega, posiada 3 teleporty co 15s

---------------------------------------------------------------

Klasa: Terminator
Bronie: M4A1,DGL,AK47

Zdrowie: 30
Inteligencja: 0
Siła: 10
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 20

Opis: 1/10 z M4a1 i Ak47, posiada 2 rakiety

---------------------------------------------------------------

Klasa: Zeus
Bronie: M4a1, USP

Zdrowie: 15
Inteligencja: 10
Siła: 0
Wytrzymałość: 10
Kondycja: 25 

Opis: Posiada 2 pioruny, 1/6 na oślepienie, podwójny skok

---------------------------------------------------------------

Klasa: Morderca
Bronie: M4A1, FIVESEVEN

Zdrowie: 10
Inteligencja: 0
Siła: 20
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 20

Opis: 3miny, ciche kroki, mniej widoczny z m4a1

---------------------------------------------------------------

Klasa: Replikant
Bronie: Ak47, dgl

Zdrowie: 25
Inteligencja: 0 
Siła: 0
Wytrzymałość: 10
Kondycja: 15

Opis: Repliki co 30s z szansą odbicia dmg, odbjiasz 2 pociski, podwójny skok

---------------------------------------------------------------

Klasa: Starszy Szeregowiec
Bronie: MAC10, Tmp, dgl

Zdrowie: 40
Inteligencja:10 
Siła: 0
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 60

Opis: 3 moduły co 10s, 30hp za hs, pełny magazynek po zabiciu, podwójny skok



Klasa: Łowca
Bronie: FIVESEVEN, Ak47

Zdrowie: 15
Inteligencja: 0
Siła: 10
Wytrzymałość: 20
Kondycja: 5

Opis: Dostaje kusze (R na nożu) i 10 beltów 1/1, 2 miny, zmniejszona widoczność na nożu i kuszy.



---------------------------------------------------------------

Lista Perków:

1. Strona
Przedmiot: Adrenalina.
Opis: Za kazdego fraga dostajesz +40-60 HP.

Przedmiot: Agent 007.
Opis: Masz 1/4-6 na natychmiastowe zabicie z USP z zalozonym tlumikiem.

Przedmiot: Amulet Zwinnosci.
Opis: Dostajesz +25-50 kondycji.

Przedmiot: Anty Item.
Opis: Po uzyciu mozesz zniszczyc item dowolnego gracza i swoj.

Przedmiot: Apteczka.
Opis: Mozesz uleczyc sie calkowicie raz na runde.

Przedmiot: Autodestrukcja.
Opis: Natychmiastowa smierc twoja i wrogow w twoim bliskim otoczeniu.

Przedmiot: AWP Snajpera.
Opis: Zadajesz 150-160 (+int) procent obrazen z AWP.

2. Strona

Przedmiot: AWP Weterana.
Opis: Masz 50 procent szansy na natychmiastowe zabicie z AWP i 30 procent 

Przedmiot: Betonowe Cialo.
Opis: Po aktywacji przez 4s otrzymujesz obrazenia jedynie od strzalow w glowe.

Przedmiot: Bezglowie.
Opis: Po aktywacji przez 25-30s jestes odporny na strzaly w glowe.

Przedmiot: Boskie P90.
Opis: Dostajesz P90, ktore ma nieskonczona amunicje i brak rozrzutu.

Przedmiot: Bezlik Amunicji.
Opis: Twoja amunicja sie nie konczy.

Przedmiot: Buty Hefajstosa.
Opis: Nie otrzymujesz obrazen od upadku. Dostajesz +20-25 kondycji.

Przedmiot: Braterstwo.
Opis: Bedac niedaleko osoby z druzyny zadajesz o 35-50 procent wieksze obrazenia.

3. Strona

Przedmiot: Buty Szturmowca.
Opis: Dostajesz +20-30 sily oraz nie slychac twoich krokow.

Przedmiot: Ciemne Okulary.
Opis: Nie dzialaja na ciebie flashe. Dostajesz 2 flashe.

Przedmiot: Dawka LSD.
Opis: Dostajesz +15-25 do kazdej statystyki.

Przedmiot: Diabelskie P228.
Opis: Masz 1/5-7 na natychmiastowe zabicie z p228 i +15 obrazen z niego.

Przedmiot: Duch Kaprala.
Opis: Po aktywacji przez 7s mozesz przechodzic przez sciany.

Przedmiot: Dobra Krowka.
Opis: Dostajesz zestaw granatow i Krowe (M249), z ktorej zadajesz o 6-10 zwiekszone obrazenia

Przedmiot: Eliminator Rozrzutu.
Opis: Nie masz rozrzutu we wszystkich broniach.

4. Strona 

Przedmiot: : Fartuch Chemika.
Opis: Co runde dostajesz 1-3 trucizny.

Przedmiot: Epicki Deagle.
Opis: Dostajesz Deagle, z ktorego masz 1/6 szansy na natychmiastowe zabicie i zadajesz +20 obrazen.

Przedmiot: Galil Weterana.
Opis: Masz 1/6 na natychmiastowe zabicie z Galila.

Przedmiot: Furia.
Opis: Po aktywacji przez 5-6s masz 1/3 szansy na natychmiastowe zabicie z kazdej broni..

Przedmiot: Generator Dynamitow.
Opis: Co 10-15 sekund dostajesz dynamit..

Przedmiot: Generator Min.
Opis: Co 10-15 sekund dostajesz mine..

Przedmiot: Generator Rakiet.
Opis: Co 10-15 sekund dostajesz rakiete..

5. Strona

Przedmiot: Kamuflarz.
Opis: Twoja widocznosc spada do 25-35 procent.

Przedmiot: Grobowa Cisza.
Opis: Po smierci wybuchasz zadajac 150-175 (+int) obrazen wrogom w poblizu.

Przedmiot: Intelekt O'Zone.
Opis: Masz 1/3-5 szansy na zmiane trajektorii lotu kuli na glowe przy trafieniu.

Przedmiot: Kosmiczne Klapki.
Opis: Dostajesz +25-35 kondycji oraz masz o 50 procent zmniejszona grawitacje.

Przedmiot: Krolicza Lapka.
Opis: Masz automatycznego BunnyHopa - przytrzymaj spacje.

Przedmiot: Krwawe Naboje.
Opis: Wraz ze spadkiem twojego zycia rosna zadawane obrazenia (-1  zycia = +1  obrazen).

Przedmiot: Ksiega Doswiadczenia.
Opis: Za kazdego fraga dostajesz dodatkowe +80-100 expa.

6. Strona

Przedmiot: Kucacz.
Opis: Gdy kucasz jestes praktycznie niewidzialny.

Przedmiot: Kurtka Kampera.
Opis: Jestes niewidoczny podczas bezruchu do momentu otrzymania obrazen..

Przedmiot: Latarka.
Opis: Masz latarke naswietlajaca wszystkich niewidzialnych graczy.

Przedmiot: Licznik Zycia.
Opis: Po zadaniu obrazen przeciwnikowi widzisz jego pozostale HP.

Przedmiot: MAC10 Ducha.
Opis: Dostajesz MAC10, z ktorym jestes niemal niewidzialny.

Przedmiot: : Miecz Jedi.
Opis: 1/2 na natychmiastowe zabicie z kosy i 1/4-5 na odbicie pocisku na nozu.

Przedmiot: Mistrzowskie AWP.
Opis: Natychmiastowe zabicie z AWP.

7. Strona

Przedmiot: Mistrzowski Scout.
Opis: Natychmiastowe zabicie ze Scouta.

Przedmiot: Mocne AK47.
Opis: Dostajesz AK47, z ktorego zadajesz o 8-13 wieksze obrazenia.

Przedmiot: Morfina.
Opis: Masz 1/3-5 szansy na odrodzenie po smierci.

Przedmiot: Naboje Lowcy Glow.
Opis: Zadajesz o 50-75 procent wieksze obrazenia przy trafieniu w glowe.

Przedmiot: Niespodziewany Cios.
Opis: Przy trafieniu masz 1/5-7 szansy na teleport za gracza.

Przedmiot: Notatki Kapitana.
Opis: Masz 1/3 szansy na odbicie pocisku po trafieniu w ciebie.

Przedmiot: Noz Medyka.
Opis: Na nozu regenerujesz 2-3 HP co sekunde.

8. Strona

Przedmiot: Noz Komandosa.
Opis: Natychmiastowe zabicie z noza (PPM)..

Przedmiot: Obcy.
Opis: Zabicie przeciwnika powoduje jego eksplozje zadajaca 100-150 (+int) obrazen.

Przedmiot: Odwrotnosc.
Opis: Po aktywacji przez 3 sekund otrzymane obrazenia cie lecza..

Przedmiot: Ogranicznik Rozrzutu.
Opis: Masz o polowe zmniejszony rozrzut we wszystkich broniach.

Przedmiot: Opaska Terrorysty.
Opis: Zadajesz 6 obrazen wiecej. Masz 50 procent szansy na natychmiastowe zabicie z HE.

Przedmiot: Ostatnie Tchnienie.
Opis: Gdy masz zginac stajesz sie niesmiertelny na 2-3 sekund, potem umierasz.

Przedmiot: Pakiet Granatow.
Opis: Dostajesz pelny zestaw granatow.

9. Strona

Przedmiot: Pancerz Nomexowy.
Opis: Masz 1/5-7 szansy na odbicie pocisku po trafieniu w ciebie.

Przedmiot: Pierscien Doswiadczenia.
Opis: Za kazdego fraga dostajesz dodatkowe +30-50 expa.

Przedmiot: Pierscien Skoczka.
Opis: Masz 2 dodatkowe skoki w powietrzu.

Przedmiot: Pierscien Zeusa.
Opis: Co runde masz 1-3 pioruny.

Przedmiot: Platynowe Naboje.
Opis: Zadajesz o 10 wieksze obrazenia.

Przedmiot: Plecak Medyka.
Opis: Co runde dostajesz 1-3 apteczki.

Przedmiot: Pociski Spowalniajace.
Opis: Masz 1/5-7 szansy na spowolnienia przeciwnika na 3 sekundy przy trafieniu.

10. Strona

Przedmiot: Podrecznik Szpiega.
Opis: Masz 1/3-6 szansy na natychmiastowe zabicie z HE.

Przedmiot: Porazajace Naboje.
Opis: Masz 1/5-7 szansy na zatrzesienie ekranem przeciwnika przy trafieniu.

Przedmiot: Potrojna Moc.
Opis: Po uzyciu przez 3-5 sekund zadajesz potrojne obrazenia.

Przedmiot: Promien Slonca.
Opis: Masz 1/5-7 szansy na oslepienie przeciwnika przy trafieniu.

Przedmiot: Przeklete Naboje.
Opis: Masz 1/6 szansy na wyrzucenie przeciwnika w powietrze przy trafieniu.

Przedmiot: Radar.
Opis: Widzisz wrogow na radarze.

Przedmiot: Regeneracja.
Opis: Co 3 sekundy dostajesz 4-6 HP.

11. Strona

Przedmiot: Rekawiczki Grabiezcy.
Opis: Dostajesz 20 HP i pelny magazynek po zabiciu.

Przedmiot: Ruska Czapka.
Opis: Masz 1/7-11 na natychmiastowe zabicie z AK47. Dostajesz +25 zdrowia.

Przedmiot: Skoczne Szalenstwo.
Opis: Masz BunnyHopa, mniejsza widocznosc na nozu i 1/3-5 na zabicie z kosy.

Przedmiot: Skrzydla Archaniola.
Opis: Masz zmniejszona grawitacje. Kiedy podczas skoku uzyjesz przedmiotu spadasz na ziemie i wywolujesz trzesienie.

Przedmiot: Smiercionosny AUG.
Opis: Masz 1/6 na natychmiastowe zabicie z AUGa.

Przedmiot:  Sokole Oko.
Opis: Widzisz wszystkich niewidzialnych.

Przedmiot: Speedhack.
Opis: Dostajesz 75-100 kondycji.

12. Strona

Przedmiot: Stroj Ninjy.
Opis: Jestes niewidzialny na nozu w bezruchu.

Przedmiot: Support.
Opis: Osoby z twojej druzyny, znajdujace w poblizu, zadaja o 30-40 procent wieksze obrazeni

Przedmiot: Stroj Ninjy.
Opis: Jestes niewidzialny na nozu w bezruchu.

Przedmiot: Support.
Opis: Osoby z twojej druzyny, znajdujace w poblizu, zadaja o 30-40 procent wieksze obrazenia.

Przedmiot: Szybkostrzelnosc.
Opis: Masz o 20 procent wieksza szybkostrzelnosc.

Przedmiot: Tajemnica Komandosa.
Opis: Dostajesz +25-40 kondycji i +25 zdrowia.

Przedmiot: Tajemnica Mysliwego.
Opis: Masz 50 procent szansy na natychmiastowe na zabicie ze Scouta i dostajesz +20-30 kondycji.

Przedmiot: Tajemnica Generala.
Opis: Natychmiastowe zabicie z HE.

Przedmiot: Tajemnica Snajpera.
Opis: Masz 50 procent szansy na natychmiastowe zabicie z AWP i dostajesz +20-30 sily.

13. Strona

Przedmiot: Tytanowe Pociski.
Opis: Zadajesz o 5-7 (+int) wieksze obrazenia.

Przedmiot: Ulepszone M4A1.
Opis: Dostajesz M4A1, z ktorego zadajesz o 8-13 wieksze obrazenia.

Przedmiot: Worek TNT.
Opis: Co runde dostajesz 1-3 dynamity.

Przedmiot:  Wyposazenie Wsparcia.
Opis: Co runde dostajesz 1-3 rakiety.

Przedmiot: Zabojcze MP5.
Opis: Dostajesz MP5, z ktorego zadajesz +7-12 obrazen i masz 1/2 na uzupelnienie magazynka po zabiciu.

Przedmiot: Zestaw Powiekszony.
Opis: Dostajesz po 3-5 granatow z kazdego typu.

Przedmiot: Zimne Kule.
Opis: Masz 1/5-7 szansy na zamrozenie przeciwnika na 3 sekundy przy trafieniu.

14. Strona

Przedmiot: Zmysl Zlodzieja.
Opis: 20 procent szansy na kradziez 1-3 honoru po trafieniu przeciwnika. Uzyj, aby zamienic honor na zycie.

=====================================================================

Z góry chcę podziękować @''Kierownik'' za pomoc w przygotowaniu informacji do tego tematu

=====================================================================

Edytowane przez pemeq
31.01.2023
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


watekzamkniety.png
 

Wątek został zamknięty przez moderatora forum.
Jeśli się z tym nie zgadzasz skontaktuj się z moderatorem lub administratorem, w celu ponownego otworzenia tematu.

Pozdrawiamy,
Zespół Multi-Head.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...