Lipitv97 CS:GO COD 200 Posted February 25 Share Posted February 25 Post powstaje w sprawie znerfienia Klasy Stalker/Kapitana/Mordercy 1.S>T>A>L>K>E<R Klasa Posiada 60 % odbicia Pocisku w Głowę - Zmienić na 40-50 % ( Przegrałem sporo godzin na tą Klasę i naprawdę te 60 % siada jak by było 90 Łuk i strzał z Trucizny - Zostaje Granaty Naprawadzające- 1 na Rundę a nie co 40 Sekund kolejny Lub zmienjeszenie Dmg Tej klasie z granatu ubranie Wroga- Zostaje Czasem Bugują się strzały tej klasie i strzela jakby miała Akuulator 24 V 2.Kapitan Wszystko zostaje Tylko AK47 zamienić na Famasa 3.Morderca Klasa przy dostaniu Perka Adrenalina Dostaje odrazu pełne Hp a nie tylko 20 4.Konspirant Dodać 2x skok na Klasie usunąć Nove dodać 80 % na Scouta 5.Amadeusz Delikatnie Zmniejszyć DMG od inta z MP To tyle jak na chwilę obecną co wyłapałem Zapraszam do Komentowania i pisania co jeszcze można by było poprawić Mefedr0n 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zielun Posted February 25 Share Posted February 25 Zgadzam się z powyższymi propozycjami, oprócz kapitana bo nie ma sensu tego robić ale dodałbym jeszcze, aby wyłączyć niewidzialność ninji na usp, zostawić tylko na nożu a zamiast usp dać deagla na którym będzie całkowicie widoczny. Link to comment Share on other sites More sharing options...
zaglebie Posted February 26 Share Posted February 26 Dla mnie klasa ninja do przerobienia tak jak wyżej napisane @DonGrandelensulerrr zgadzam się z tym Link to comment Share on other sites More sharing options...
FRESHASFUCK Posted March 2 Share Posted March 2 Reszta adminów lub graczy ma zamiar się wypowiedzieć? Lub zaproponować swoje propozycje? Od razu oznaczę @aquax Link to comment Share on other sites More sharing options...
arlui Posted March 2 Share Posted March 2 Amadeusz lekkie zmniejszenie dmg bo grając chwile wczoraj na serwerze to było chore jakie dmg zadawałem. konspirant jak najbardziej za najlepiej usunąć wszystko dać scout 1/1 i dwa skoki j klasa perfect kapitan tez może być tak jak napisał lipi jak najbardziej Link to comment Share on other sites More sharing options...
voltras777 CS:GO COD 200 Posted March 2 Share Posted March 2 (edited) Według mnie , trzeba zmniejszyć dmg amadeusza, ja grając mordercą na 77 lvl i 140 hp dostaje jeden strzał w klatkę i umieram. Konspirantowi dać 1/1 ze scouta. Z kapitanem się zgadzam bo awp 1/1 i ak47 to już jest za dużo. Edited March 2 by voltras777 Niereformowalny CS:GO COD 200 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niereformowalny CS:GO COD 200 Posted March 2 Share Posted March 2 Kapitan- ok nerf ak47 na famasa może być ale żeby nie był za bardzo poszkodowany 2x skok dodać, jeżeli nie skok to może więcej HP jako podstawa klasy 80hp na początku naprawdę jest bolesne voltras777 CS:GO COD 200 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adamekh CS:GO COD 200 Posted March 5 Share Posted March 5 1. Przy STALKERZE BYM SIĘ ZGODZIŁ 2. Kapitan - zmiana bez sensu famas jest o wiele gorszy - a aktualnie kapitan nie jest jakąś OP klasą która się mocno wyróżnia 3. Przy mordercy to kwestia jakiegoś glitcha z perkiem @aquaxmusi na to zerknąć 4. Chyba już zmienili na 80% 5. Amadeusz, owszem ma DMG jeśli zrobisz sobie go pod INTA, ale pamiętajmy że MP5 nadaje się tylko na bliskie odległości, jak zabierzemy mu DMG to ta klasa przestanie być grywalna. Bo nic innego nie ma do zaoferowania. Link to comment Share on other sites More sharing options...
aquax Posted March 6 Administrator Share Posted March 6 Konspirant - podkręcone do 80% szansy na zabójstwo Amadeusz - lekko zmniejszony dmg Stalker - zmniejszoną szansę na odbicie do 55% Reszta - bez zmian (Morderce jak uda się poprawić perk to zrobimy) Link to comment Share on other sites More sharing options...