.:Take Buty:. Napisano 4 Sierpnia 2015 Share Napisano 4 Sierpnia 2015 Proponuję tę klasę ze względu na zniknięcie tropiciela, a bardzo przyda się klasa który widzi niewidzialnych dla NO premium: Skaut (a może znowu tropiciel? ) HP: 100 Wytrzymka: 0 Kondycja: 30 Inta: 0 Bronie: ak47, smoke, 2X flashbang Moce: Widzi niewidzialnych, dwa skoki Zauważyłem też że większość klas na serwie ma mp5, m4, lub famasa, tylko dwie mają ak47 (w tym jedna VIP) a nie występują UMP45 i MAC10, z tego powodu daję te idee na klasy: Agent (kto pamięta tak starą klasę? ) Hp: 120 Wytrzymka: 10 Kondycja: 10 Inta: 5 Broń: UMP45, wszystkie granaty Moce: Strój wroga, podczas kucania +30 obrażeń z UMP, +10% obrażeń Partyzant: Hp: 90 Wytrzymka: -5 Kondycja: 40 Inta: 0 Broń: MAC10, TMP Moce: na 3 sekundy można go trafić tylko w głowę, +5 obrażeń z MAC10, +15% obrażeń z TMP Tak, wiem że była klasa podobna do partyzanta ale, on miał niezniszczalność, a ten ma 3 sekundy betonowego, więc uważam że jest ok Mało klas posiada też galila, sg552 i auga... Koń trojański: HP: 120 Wytrzymka: 20 Kondycja: -5 Inta: -10 Bronie: SG552, deagle, smoke, 2x flash (bez he, bo ludzie będą rzucać na resp) Moce:1/5 na zrespienie się u wroga, atak w plecy zadaje 1.5x większe obrażenia Skoczek: HP: 90 Wytrzymka: -20 Kondycja: 25 Inta: 0 Broń: AUG, TMP, 2x flash Moce: 2 skoki, grawitacja spada wraz ze wzrostem int (-0,4% podstawowej grawitacji na 1 int, co daje max spadek garwity o 80% przy 200 int) Czołgista: HP: 110 Wytrzymka: 10 Kondycja: 0 Inta: -10 Bronie: Galil, p228, HE, smoke Moce: delikatnie mniejsza grawitacja, Odporność na pierwsze 2 hsy Wsparcie medyczne: HP:120 Wytrzymka: 0 Kondycja: 10 Inta: 0 Broń: Famas, mac10 Moce: co 15 sekund leczy się o równowartość 35% inty, (czyli max 70 hp), klikając E na przyjacielskiej jednostce regeneruje ją (start. 1, każde 5 inty = + 1 hp leczenia, częstotliwość 1x na sekundę = max 42 hp na sekundę) Piroman (PREMIUM): HP: 100 Wytrzymka: 40 Kondycja: 20 Inta: 10 Broń: ak, AUG, dual barettas, he Moce: 1/5 na podpalenie* wroga (2 sekundy), he ma 1/1 na podpalenie* wroga (10 sekund) Ninja (VIP/PREMIUM): HP: 100 Wytrzymka: 0 Kondycja: 55 Inta: 0 Broń: Scout, UMP45, usp Moce: Lekko zmniejszona grawitacja, 2 skoki, grawitacja zmniejszona do 70, podwójne obrażenia ze scouta podczas kucania, +35% zwiększone obrażenia z ump podczas kucania, wyciszone strzały *podpalony wróg otrzymuje 10% większe obrażenia, nie działa jego wytrzymałość, oraz dostaje ciągłe obrażenia zależne od inty (10 int = +1 dmg od podpalenia z częstotliwością 1x na sekundę, co daje max. 21 dmg. na raz, czyli max. 210 dmg od he i 42 od 1/5 z broni). Wiem że cholernie ciężkie do napisania ale serw ma być oryginalny, poza tym myślę że wielu osobom spodoba się taka klasa. Bazę do tego efektu można znaleźć w granatach zapalających na zombie escape'ach. Proponuję też perki: Zestaw medyczny - możesz regenerować sojuszników (10 hp co sekundę), oraz regenerujesz się o 5 hp na sekundę Koktajl mołotowa - podpala wrogów w polu rażenia na 5-8 sekund Efekt uboczny - dodaje co rundę +50 do losowej statystyki (WŁĄCZNIE z regeneracją i obrażeniami) Granat EMP - Trafiony tym granatem wróg, traci interfejs na 10-20 sekund Uderzenie ninjy - Ataki w plecy zadają 3x większe obrażenia, masz 1/7-9 na trafienie krytyczne (2x obrażenia) Cios krytyczny - 1/5-8 na zdanie podwójnych obrażeń Doskonały strzał - dostajesz Fivesevena z 1 nabojem i 1/1 z niego Mistrz HSa - 1/2-3 przy trafieniu HeadShotem Wytrenowana skóra - jeżeli zadane ci obrażenia stanowią mniej niż 10% twojego max. hp to redukują się o 10-20% Zbieracz - za każdego fraga dostajesz 4000$, 1 nieśmiertelnik i + 5% twojego max. hp Plecak - pozwala zbierać broń z ziemi Zestaw ninja (VIP) - +50 kondycji, widoczność spada do 50, 1/5-8 na unik (nie otrzymujesz wtedy obrażeń), Zupełnie wyciszony ostrzał Owoc przemytu - Na początku każdej rundy dostajesz losową broń i losowy bonus (np. ak i odporność na HSy) Starałem się z tymi propozycjami i proszę o poważne rozważenie ich. Z góry dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
VARKA Napisano 4 Sierpnia 2015 Share Napisano 4 Sierpnia 2015 z piromana zabrałbym he 1/1 bo na mapach takich jak np. wiocha long to przesada . Perki - plecak, zestaw ninja, Mistrz hsa, uderzenie ninjy . Jak dla mnie odpadają bo są przesadzone lub nie potrzebne . Owoc przemytu okej ale bez tego bonusu, bo będzie za mocny . Tym bardziej, ze jest kl. przemytnik wojenny. Cala reszta jest w miarę spoko . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Anonyymous Napisano 5 Sierpnia 2015 Share Napisano 5 Sierpnia 2015 Jestem za! Moim zdaniem rozmaici to troszkę serwer. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
NoPerfect Napisano 5 Sierpnia 2015 Share Napisano 5 Sierpnia 2015 Jestem za! Dobre propozycje na klasę i fajne perki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CODRamPamPam Napisano 5 Sierpnia 2015 Share Napisano 5 Sierpnia 2015 Ja mam uwagi do dwóch klas, pierwsza to skoczek ponieważ nic tak naprawde nie ma a ludzie założe się że będą wchodzić nią na txt, drugą klasą jest ninja gdyż 2x ze scauta będzie słabe bo na full wytrzyma scout zadaje normalnie 30 dmg czyli po 2x będzie tylko 60 lepiej zrobić scouta od inty. Reszta jak dla mnie spoko . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
.:Take Buty:. Napisano 5 Sierpnia 2015 Autor Share Napisano 5 Sierpnia 2015 @VARKA 1/1 z he jest na podpalenie, nie na zabicie, a klasa musi mieć swoją moc jeśli ma być premium, porównaj go sobie z grenadierem. Nie widzę przesady w moich perkach, poza zestawem, ale napisałem że to propozycja perku vip... mistrz hsa raczej jest dobry, głowę trafić trudno jeśli gracze biegają (jak to na CODzie bywa) 2 razy szybciej niż normalnie, a zabić typa na 500 hp i 200 wytrzymki i tak jest ciężko, więc pozostaje zabijanie z 1/?, dla dobrego gracza to będzie gratka w starciu z takim 500 lvlem. uderzenie ninjy może racja, zredukować do 2x-2,5x.... jeśli chodzi o owoc można np. dostawać broń LUB moc, to byłoby myślę spoko... ale patrząc po perkach na serwie, to większość jest średnia, a przydadzą się mocne perki, a nie tylko platy/ppr/awp/zawodowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
VARKA Napisano 5 Sierpnia 2015 Share Napisano 5 Sierpnia 2015 No to skoro na podpalenie ( nie było tego wcześniej ) to dobra klasa, ale co do perków dalej jestem na nie . Perk HS - napisałeś, że "trudno trafić w głowę" kompletnie się z tym nie zgadzam jak ktoś biega na boki to ogólnie jest ciężko trafić, ale dla chcącego nic trudnego, jak ktoś umie grać to raczej nie ma z tym problemu . Uderzenie Ninjy sam widzisz, że jest za mocne . Owoc jest dobry, ale bez tej mocy, bo to będzie się nadawać na perk vip jak już . Zestaw ninjy coś bym odjął bo jest po prostu przesadzony . Plecak - jest to totalnie nie potrzebne bo będę mógł np. zebrać krowę na elitarnym snajperze i w next rundzie mam scouta 1/1 i krowę wywalam perk plecak i dropi np. miecz legendy (vip) z krowy bijesz bo 70-80+ i masz scouta 1/1 moim zdaniem przesadzony i niepotrzebny perk, który zniszczy rozgrywkę . Takie zdanie to tego co wyżej napisałeś . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
.:Take Buty:. Napisano 5 Sierpnia 2015 Autor Share Napisano 5 Sierpnia 2015 zabij nikę sam, solo to pogadamy.... bez pieprzonych rakiet anie 1/1-3.... tyle w temacie perku na hs Owoc jest ok, nie widzę żeby był za mocny, chyba że wyobrażasz sobie że ktoś dostanie krowę i 1/1... ja myślałem o samej broni i np. 1 apteczce/rakiecie/minie, albo odporność na banie, bezlik czy eli... Zestaw ninjy to może i racja... ale porównaj go sobie do miecza legendy... jak na perk VIP to jest ok Plecak... nie myślisz chyba że broń po każdej turze ci zostaje??? resetuje ci ją po każdej rundzie... myślisz że czemu na ffa trzeba kupować ammo a tu nie? Zastanów się nad potężnym argumentem wykluczającym zanim powiesz że do bani Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
VARKA Napisano 6 Sierpnia 2015 Share Napisano 6 Sierpnia 2015 No w takim wypadku plecak jest ok, ale owoc dalej się będę opierał . Własnie o to w CM chodzi Nika ma duży lvl i gra dobra klasa która ma dodatkowa redukcje obrażeń, jeżeli jednak wylosujesz dobry perk i dobrze rozdasz staty bijesz w nią nawet po 50-70 z mp5 ! Dodatkowo są klasy jak np. Desantowiec z nabojami 7mm które ignorują wytrzymałość . Na CM zawsze tak było, ze ktoś kto ma większy lvl / lepszy perk / dobrana klasę i statystyki ten wygra, ale perk hs, który zamiast gracza sam nakierowuje 1/3 strzałów w głowę to nonsens np. rusznikarz na full int tak szybko strzela, ze na 1/3 hs np. 10 z 30 na full auto z mp5 to każdy umie. Napisałeś również " dla dobrego gracza to będzie gratka " z tym jest totalnie na odwrót kolego . I zakończmy ten niepotrzebny spam, bo decyzje podejmę number Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
.:Take Buty:. Napisano 11 Sierpnia 2015 Autor Share Napisano 11 Sierpnia 2015 VARKA naucz się czytać ze zrozumieniem, bo piszesz jak co durniejsze gimby z mojej klasy bez obrazy ale takie sąfakty, nie napisałem że perk NAKIEROWUJE ci 1/2-3 strzałów na hsa, tylko natychmiastowe zabicie z hsa to 1/2-3 i na offtopie, czemu wszystkie twoje posty są do wszystkiego negatywnie nastawione? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
VARKA Napisano 11 Sierpnia 2015 Share Napisano 11 Sierpnia 2015 To i tak za mocne bo ja strzelam w banie bardzo bardzo często, utrzymuję dalej swoje stanowisko co do tego perku jak ktoś umie strzelać i myśli co robi to ugra 12-15 ma sens 1/2-3 to BARDZO DUZA PRZESADA, bo wyglądałoby to jak z zawodowym rusherem który moim zdaniem zamiast 1-2/3 powinien mieć 1-2/3/4 Dodatkowo teraz jest reset więc da rade każdego zabić . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
.:Take Buty:. Napisano 12 Sierpnia 2015 Autor Share Napisano 12 Sierpnia 2015 jest rusher 1/2 - nikt nie płacze, czemu na to miałby ktoś płakać? przecież na serwie muszą być perki lepsze i słabsze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GormoN Napisano 12 Sierpnia 2015 Share Napisano 12 Sierpnia 2015 Jestem za przyda sie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
VARKA Napisano 12 Sierpnia 2015 Share Napisano 12 Sierpnia 2015 Akinari Po 1 Napisalem ze ruser jest za mocny Po 2 jest dużo dobrych perkow nawet więcej niż słabszych : - eliminator - reka Rambo -platyny -pulkowniki -rusher -awp -scout -kamuflaż -platynowa kosa -tajemnica generała -czarna owca -wyposażenie wsparcia -wytrenowany rekrut -moc numerka -luska szczescia -autodestrukcja (na de_longu świetny perk) -teleportacja (trzeba umieć ja wykorzystywać) -naboje mistrza (na wyższe lvle) -kameleon (jak grasz komandosem snajperem spoko perk) -taki perk co oslepia nie pamiętam nazwy Pisałem z głowy wiec mogłem o jakimś zapomnieć. W dodatku niektóre "slabe" perki są dla innych dobre, pamiętaj o tym. Po 3,nie spamujmy juz @edit zapomniałem wspomnieć o perkach dla vipow I powtórzę ze jak ktos "umie strzelać" to z nikim nie będzie miał problemu . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
NumberOne Napisano 3 Września 2015 Share Napisano 3 Września 2015 ***Wiadomość wygenerowana automatycznie*** Wątek został zamknięty przez moderatora forum. Jeśli się z tym nie zgadzasz skontaktuj się z moderatorem lub administratorem, w celu ponownego otworzenia tematu. Pozdrawiamy, Zespół Multi-Head.pl. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...