Skocz do zawartości
.:Take Buty:.

Kilka propozycji i uwag

Rekomendowane odpowiedzi

Proponuję tę klasę ze względu na zniknięcie tropiciela, a bardzo przyda się klasa który widzi niewidzialnych dla NO premium:

 

Skaut (a może znowu tropiciel? :D)

 

HP: 100

 

Wytrzymka: 0

 

Kondycja: 30

 

Inta: 0

 

Bronie: ak47, smoke, 2X flashbang

 

Moce: Widzi niewidzialnych, dwa skoki

 

 

Zauważyłem też że większość klas na serwie ma mp5, m4, lub famasa, tylko dwie mają ak47 (w tym jedna VIP) a nie występują UMP45 i MAC10, z tego powodu daję te idee na klasy:

 

 

Agent (kto pamięta tak starą klasę? :D )

 

Hp: 120

 

Wytrzymka: 10

 

Kondycja: 10

 

Inta: 5

 

Broń: UMP45, wszystkie granaty

 

Moce: Strój wroga, podczas kucania +30 obrażeń z UMP, +10% obrażeń

 

 

Partyzant:

 

Hp: 90

 

Wytrzymka: -5

 

Kondycja: 40

 

Inta: 0

 

Broń: MAC10, TMP

 

Moce: na 3 sekundy można go trafić tylko w głowę, +5 obrażeń z MAC10, +15% obrażeń z TMP

 

 

Tak, wiem że była klasa podobna do partyzanta ale, on miał niezniszczalność, a ten ma 3 sekundy betonowego, więc uważam że jest ok

 

Mało klas posiada też galila, sg552 i auga...

 

 

Koń trojański:

 

HP: 120

 

Wytrzymka: 20

 

Kondycja: -5

 

Inta: -10

 

Bronie: SG552, deagle, smoke, 2x flash (bez he, bo ludzie będą rzucać na resp)

 

Moce:1/5 na zrespienie się u wroga, atak w plecy zadaje 1.5x większe obrażenia

 

 

Skoczek:

 

HP: 90

 

Wytrzymka: -20

 

Kondycja: 25

 

Inta: 0

 

Broń: AUG, TMP, 2x flash

 

Moce: 2 skoki, grawitacja spada wraz ze wzrostem int (-0,4% podstawowej grawitacji na 1 int, co daje max spadek garwity o 80% przy 200 int)

 

 

Czołgista:

 

HP: 110

 

Wytrzymka: 10

 

Kondycja: 0

 

Inta: -10

 

Bronie: Galil, p228, HE, smoke

 

Moce: delikatnie mniejsza grawitacja, Odporność na pierwsze 2 hsy

 

 

Wsparcie medyczne:

 

HP:120

 

Wytrzymka: 0

 

Kondycja: 10

 

Inta: 0

 

Broń: Famas, mac10

 

Moce: co 15 sekund leczy się o równowartość 35% inty, (czyli max 70 hp), klikając E na przyjacielskiej jednostce regeneruje ją (start. 1, każde 5 inty = + 1 hp leczenia, częstotliwość 1x na sekundę = max 42 hp na sekundę)

 

 

Piroman (PREMIUM):

 

HP: 100

 

Wytrzymka: 40

 

Kondycja: 20

 

Inta: 10

 

Broń: ak, AUG, dual barettas, he

 

Moce: 1/5 na podpalenie* wroga (2 sekundy), he ma 1/1 na podpalenie* wroga (10 sekund)

 

 

Ninja (VIP/PREMIUM):

 

HP: 100

 

Wytrzymka: 0

 

Kondycja: 55

 

Inta: 0

 

Broń: Scout, UMP45, usp

 

Moce: Lekko zmniejszona grawitacja, 2 skoki, grawitacja zmniejszona do 70, podwójne obrażenia ze scouta podczas kucania, +35% zwiększone obrażenia z ump podczas kucania, wyciszone strzały

 

 

*podpalony wróg otrzymuje 10% większe obrażenia, nie działa jego wytrzymałość, oraz dostaje ciągłe obrażenia zależne od inty (10 int = +1 dmg od podpalenia z częstotliwością 1x na sekundę, co daje max. 21 dmg. na raz, czyli max. 210 dmg od he i 42 od 1/5 z broni). Wiem że cholernie ciężkie do napisania ale serw ma być oryginalny, poza tym myślę że wielu osobom spodoba się taka klasa. Bazę do tego efektu można znaleźć w granatach zapalających na zombie escape'ach.

 

 

Proponuję też perki:

 

Zestaw medyczny - możesz regenerować sojuszników (10 hp co sekundę), oraz regenerujesz się o 5 hp na sekundę

 

Koktajl mołotowa - podpala wrogów w polu rażenia na 5-8 sekund

 

Efekt uboczny - dodaje co rundę +50 do losowej statystyki (WŁĄCZNIE z regeneracją i obrażeniami)

 

Granat EMP - Trafiony tym granatem wróg, traci interfejs na 10-20 sekund

 

Uderzenie ninjy - Ataki w plecy zadają 3x większe obrażenia, masz 1/7-9 na trafienie krytyczne (2x obrażenia)

 

Cios krytyczny - 1/5-8 na zdanie podwójnych obrażeń

 

Doskonały strzał - dostajesz Fivesevena z 1 nabojem i 1/1 z niego

 

Mistrz HSa - 1/2-3 przy trafieniu HeadShotem

 

Wytrenowana skóra - jeżeli zadane ci obrażenia stanowią mniej niż 10% twojego max. hp to redukują się o 10-20%

 

Zbieracz - za każdego fraga dostajesz 4000$, 1 nieśmiertelnik i + 5% twojego max. hp

 

Plecak - pozwala zbierać broń z ziemi

 

Zestaw ninja (VIP) - +50 kondycji, widoczność spada do 50, 1/5-8 na unik (nie otrzymujesz wtedy obrażeń), Zupełnie wyciszony ostrzał

 

Owoc przemytu - Na początku każdej rundy dostajesz losową broń i losowy bonus (np. ak i odporność na HSy)

 

 

Starałem się z tymi propozycjami i proszę o poważne rozważenie ich. Z góry dzięki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


z piromana zabrałbym he 1/1 bo na mapach takich jak np. wiocha long to przesada .

 

 

 

Perki - plecak, zestaw ninja, Mistrz hsa, uderzenie ninjy . Jak dla mnie odpadają bo są przesadzone lub nie potrzebne .

 

Owoc przemytu okej ale bez tego bonusu, bo będzie za mocny .

 

 

 

Tym bardziej, ze jest kl. przemytnik wojenny.

 

 

 

Cala reszta jest w miarę spoko .

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Ja mam uwagi do dwóch klas, pierwsza to skoczek ponieważ nic tak naprawde nie ma a ludzie założe się że będą wchodzić nią na txt, drugą klasą jest ninja gdyż 2x ze scauta będzie słabe bo na full wytrzyma scout zadaje normalnie 30 dmg czyli po 2x będzie tylko 60 lepiej zrobić scouta od inty.

 

Reszta jak dla mnie spoko :) .

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


@VARKA

 

1/1 z he jest na podpalenie, nie na zabicie, a klasa musi mieć swoją moc jeśli ma być premium, porównaj go sobie z grenadierem.

 

Nie widzę przesady w moich perkach, poza zestawem, ale napisałem że to propozycja perku vip...

 

mistrz hsa raczej jest dobry, głowę trafić trudno jeśli gracze biegają (jak to na CODzie bywa) 2 razy szybciej niż normalnie, a zabić typa na 500 hp i 200 wytrzymki i tak jest ciężko, więc pozostaje zabijanie z 1/?, dla dobrego gracza to będzie gratka w starciu z takim 500 lvlem.

 

uderzenie ninjy może racja, zredukować do 2x-2,5x....

 

jeśli chodzi o owoc można np. dostawać broń LUB moc, to byłoby myślę spoko... ale patrząc po perkach na serwie, to większość jest średnia, a przydadzą się mocne perki, a nie tylko platy/ppr/awp/zawodowy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


No to skoro na podpalenie ( nie było tego wcześniej ) to dobra klasa, ale co do perków dalej jestem na nie .

 

Perk HS - napisałeś, że "trudno trafić w głowę" kompletnie się z tym nie zgadzam jak ktoś biega na boki to ogólnie jest ciężko trafić, ale dla chcącego nic trudnego, jak ktoś umie grać to raczej nie ma z tym problemu .

 

 

 

Uderzenie Ninjy sam widzisz, że jest za mocne .

 

 

 

Owoc jest dobry, ale bez tej mocy, bo to będzie się nadawać na perk vip jak już .

 

 

 

Zestaw ninjy coś bym odjął bo jest po prostu przesadzony .

 

 

 

Plecak - jest to totalnie nie potrzebne bo będę mógł np. zebrać krowę na elitarnym snajperze i w next rundzie mam scouta 1/1 i krowę wywalam perk plecak i dropi np. miecz legendy (vip) z krowy bijesz bo 70-80+ i masz scouta 1/1 moim zdaniem przesadzony i niepotrzebny perk, który zniszczy rozgrywkę .

 

 

 

Takie zdanie to tego co wyżej napisałeś .

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


zabij nikę sam, solo to pogadamy.... bez pieprzonych rakiet anie 1/1-3.... tyle w temacie perku na hs

 

Owoc jest ok, nie widzę żeby był za mocny, chyba że wyobrażasz sobie że ktoś dostanie krowę i 1/1... ja myślałem o samej broni i np. 1 apteczce/rakiecie/minie, albo odporność na banie, bezlik czy eli...

 

Zestaw ninjy to może i racja... ale porównaj go sobie do miecza legendy... jak na perk VIP to jest ok

 

Plecak... nie myślisz chyba że broń po każdej turze ci zostaje??? resetuje ci ją po każdej rundzie... myślisz że czemu na ffa trzeba kupować ammo a tu nie?

 

Zastanów się nad potężnym argumentem wykluczającym zanim powiesz że do bani

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


No w takim wypadku plecak jest ok, ale owoc dalej się będę opierał  .

 

 

 

Własnie o to w CM chodzi Nika ma duży lvl i gra dobra klasa która ma dodatkowa redukcje obrażeń, jeżeli jednak wylosujesz dobry perk i dobrze rozdasz staty bijesz w nią nawet po 50-70 z mp5 !

 

Dodatkowo są klasy jak np. Desantowiec z nabojami 7mm które ignorują wytrzymałość .

 

Na CM zawsze tak było, ze ktoś kto ma większy lvl / lepszy perk / dobrana klasę i statystyki ten wygra, ale perk hs, który zamiast gracza sam nakierowuje 1/3 strzałów w głowę to nonsens np. rusznikarz na full int tak szybko strzela, ze na 1/3 hs np. 10 z 30 na full auto z mp5 to każdy umie. Napisałeś również " dla dobrego gracza to będzie gratka " z tym jest totalnie na odwrót kolego .

 

 

 

I zakończmy ten niepotrzebny spam, bo decyzje podejmę number

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


VARKA naucz się czytać ze zrozumieniem, bo piszesz jak co durniejsze gimby z mojej klasy :/ bez obrazy ale takie sąfakty, nie napisałem że perk NAKIEROWUJE ci 1/2-3 strzałów na hsa, tylko natychmiastowe zabicie z hsa to 1/2-3

 

 

i na offtopie, czemu wszystkie twoje posty są do wszystkiego negatywnie nastawione?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


To i tak za mocne bo ja strzelam w banie bardzo bardzo często, utrzymuję dalej swoje stanowisko co do tego perku jak ktoś umie strzelać i myśli co robi to ugra :) 12-15 ma sens 1/2-3 to BARDZO DUZA PRZESADA, bo wyglądałoby to jak z zawodowym rusherem który moim zdaniem zamiast 1-2/3 powinien mieć 1-2/3/4

 

Dodatkowo teraz jest reset więc da rade każdego zabić .

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Akinari

 

Po 1 Napisalem ze ruser jest za mocny

 

Po 2 jest dużo dobrych perkow nawet więcej niż słabszych :

 

- eliminator

 

- reka Rambo

 

-platyny

 

-pulkowniki

 

-rusher

 

-awp

 

-scout

 

-kamuflaż

 

-platynowa kosa

 

-tajemnica generała

 

-czarna owca

 

-wyposażenie wsparcia

 

-wytrenowany rekrut

 

-moc numerka

 

-luska szczescia

 

-autodestrukcja (na de_longu świetny perk)

 

-teleportacja (trzeba umieć ja wykorzystywać)

 

-naboje mistrza (na wyższe lvle)

 

-kameleon (jak grasz komandosem snajperem spoko perk)

 

-taki perk co oslepia nie pamiętam nazwy

 

Pisałem z głowy wiec mogłem o jakimś zapomnieć.

 

W dodatku niektóre "slabe" perki są dla innych dobre, pamiętaj o tym.

 

 

Po 3,nie spamujmy juz :)

 

 

@edit zapomniałem wspomnieć o perkach dla vipow

 

 

I powtórzę ze jak ktos "umie strzelać" to z nikim nie będzie miał problemu .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


***Wiadomość wygenerowana automatycznie***

watekzamkniety.png

Wątek został zamknięty przez moderatora forum.

 

Jeśli się z tym nie zgadzasz skontaktuj się z moderatorem lub administratorem, w celu ponownego otworzenia tematu.

 

Pozdrawiamy,

Zespół Multi-Head.pl.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...