Skocz do zawartości
    Zaloguj się, aby obserwować  
    NumberOne

    [15.06.2015] Poprawki w klasach, plany na przyszłość.

    W dniu dzisiejszym naprawiłem kilka bugów związanych z klasami.

     

    1.

    Od teraz w Snajperze normalanie działa 150 obrażeń + inteligencja.

     

    2.

    Od teraz w Cichym Mordercy zamiast niedziałającego 1/6 jest działające 1/8.

     

    3.

    Od teraz Wsparcie Soniczne nie ma już zbugowanego natychmiastowego zabójstwa.

     

    4.

    Od teraz Przemytnik Wojenny nie ma już zbugowanego natychmiastowego zabójstwa.

     

     

     

    5.

    Od teraz Szturmowiec ma lekko zwiększony rozrzut.

     

     

     

    Wróciłem z urlopu więc zaczynamy pracę. Proszę abyście jakiekolwiek propozycje co do zmian w OBECNYCH

    klasach, błędów do naprawy pisali tutaj. Piszcie jak najbardziej szczegółowo, będzie mi łatwiej odszukać błędy w kodzie klas.

     

     

    WAŻNY UPDATE!

     

     

    Na serwer wróciły questy.

    Znacznie przyśpieszą one expienie po 50lvl.

     

     

    Akt 1 - 50lvl

     

     

    Akt 2 - 350lvl

     

     

    Akt 3 - 650lvl

     

     

     

    Na razie zostaną wyłączone ponieważ muszę dopasować trochę exp.

     

     

    Ogarniemy to co mamy, a potem będziemy zwiększać liczbę klas i perków.

     

     

    Jak ktoś przekroczy 350lvl będzie znowu reset lvl. Musicie mi wybaczyć ich częstotliwość, ale chcę idealnie dopasować exp, a nie chce też przesadzić. Myślę że kolejny będzie już ostatnim resetem tym spowodowanym.

     

     

    Pozdrawiam

     

    @NumberOne

     

     

    Udostępnij ten post


    Link to postu
    Udostępnij na innych stronach

    Klasa: Lekki snajper

     

    Opis błędu: nie działa 1/2 na natychmiastowe zabicie ze scouta

     

    Ewentualne zmiany: sprawdzenie sekcji tekstu klasy w której jest zapisana ta zdolność lub przebudowa klasy (1/3 byłaby za słaba, także odpada :P)

     

     

    Klasa: Przemytnik wojenny

     

    Opis błędu: zamiast min, rakiet i apteczek, przy opisie co otrzymujemy wyświetla "dostajesz 80"

     

    Ewentualne zmiany: Może coś jest po prostu źle wpisane w kodzie? sprawdzić

     

     

    Klasa: Kapral (VIP)

     

    Opis błędu: Po wyrzuceniu perku dającego ciche kroki, na całą mapę tracimy bazową zdolność klasy

     

    Ewentualne zmiany: Nie mam pomysłów, bug jakiś :|

    Udostępnij ten post


    Link to postu
    Udostępnij na innych stronach

    Jak na razie naprawiłem Lekkiego.

     

     

    Przemytnik jest zbyt skomplikowany - ponad 1000 linijek kodu, więc zanim się doszukam błędu trochę minie.

     

     

    Kapral to podobnie jak bugi z niewidką na klasach i jak się perk na niewdkę dostanie to ona też się buguje, nic nie zrobimy ;/

     

     

    Udostępnij ten post


    Link to postu
    Udostępnij na innych stronach

    Może to nieodpowiedni dział, bo tu chodzi o klasy, jednak w sklepie gdy kupuje się ten skok, który zmniejsza grawitacje to on nie działa i grawitacja jest taka sama.

     

     

    Udostępnij ten post


    Link to postu
    Udostępnij na innych stronach

    Wystąpiły komplikacje z klasami, musiałem wgrać backup edytowanych przeze mnie klas. Wieczorem / w nocy wrzucone zostaną ponownie naprawione.

     

     

    Za utrudnienia z góry przepraszam.

     

     

    Udostępnij ten post


    Link to postu
    Udostępnij na innych stronach
    Gość
    Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.
    Zaloguj się, aby obserwować  

    ×