Skocz do zawartości
NumberOne

<span class="ipsBadge ipsBadge_red">ZAMKNIĘTY</span> RESET 19.04 i planowane zmiany.

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć. Jak wyżej planuję reset, są już ponad 150lvl więc myślę, że można już powoli robić. Mam małą listę planowanych zmian. Chciałbym żebyście Wy wypowiedzieli, chciałbym poznać Wasz propozycje i opinie na temat moich pomysłów.

 

 

 

1. Wyeliminowanie jakich kolwiek ścinek, lagów, kicków. - Tym już zajmuję się mój znajomy. Szukamy co, jak, gdzie.

 

 

2. Zmiana systemu premium:

 

- usunięcie lub zamiana  2 klas premium na klasy dla VIP'a, reszta OUT

 

- przerobienie klas mega premium na każdą oddzielnie, dodanie 2 lub więcej dla większej różnorodności

 

- z racji, że będą oddzielnie zostaną lekko zboostowane, możecie pisać co można w nich zwiększyć aby zachować balans.

 

 

3. Zablokowanie używania jakichkolwiek umiejętności klas, perków, granatów itp przed 10s.

 

 

4. Zmiana licznika bomby i skrócenie czasu wybuchu do 30s.

 

 

5. Nieśmiertleniki i ich sklep podejście V2. Dam je na tydzień, zobaczymy jak to pójdzie bo monety są nie używane zupełnie lub sporadycznie. Kilka osób ma ich po kilka tysięcy i tak sobie siedzą. Chcę, żebyście dali szansę im właśnie. Wersja będzie dopracowana i zrobiona konkretnie pod naszego COD'a. Jesli przez tydzień się Wam nie spodoba po prostu wrócimy do monet.

 

 

5. Dodanie jakichś perków - niekoniecznie pisanych na nowo, ale dla urozmaicenia gry. Przy obciążeniu mamy trochę zapasu, więc jakieś ciekawe można dorzucić.

 

 

6. Zmiana modeli graczy - z cs'owych na bardziej wojenno/codowe/battlefieldowe

 

 

7. Poprawki w menu wyboru klas. Dodanie jakichś innych dopisków, kolorów, żeby to wyglądało lepiej.

 

 

8. Po wpisaniu /klasy podział na frakcje, a nie lista wszystkich klas jakie są po kolei.

 

 

9. Zmiana rs'ów - paczkę robi mi znajomy.

 

 

10. Duże zmiany w klasach free. Zostają klasy najbardziej grywalne - gangster, grabiarz, medyk, bandyta i może amadeusz. Reszta klas będzie zmieniona na zupełnie inne, dokładnie Wam nie powiem jakie, bo dopiero będę wybierać.

 

 

Czekam na Wasze propozycje i wypowiedzi. Listę będę na bieżąco uzupełniać.

 

 

Pozdrawiam

 

@NumberOne

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Według mnie wszystkie zmiany będą dobre, a co do monet to zamiast je wycodywać można dodać menu kupna expa za monety, tylko nie losowej jak jest teraz a paczki expa i zmniejszenie czasu bomby no chyba że taki jest standardowo. Zobaczymy jak będzie wyglądać reszta zmian.

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bardzo podobają mi się zmiany. Konieczne jest aby perki/moce klasy były dopiero po 10 sekundach. Granaty natomiast można dać po 5 sekundach. Taka klasa jak powstaniec nie powinna istnieć, a przynajmniej zmniejszona w nim "odporność" na obrażenia, dobrze, ze zostana najbardziej grywalne, można je jeszcze oczywiście trochę urozmaicić. Czekam na reset z niecierpliwoscia :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zmiany powinny się sprawdzić. A co do klas to faktycznie powstaniec powinien zostać zmieniony. Nie wprowadzajcie też żadnego truciciela, bo to by była masakra :) Z resztą tych zmian zgadzam się całkowicie :)

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Spider-man nie pasuje, według mnie to powinien być realistyczny COD, modele postaci wojenne, jeżeli się uda przerobie standardowe mapki na bardziej mroczne i wojenne

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Więc tak. Przysiadłem dzisiaj. Napisałem opisy nowych klas - zmieniłem nazwy żeby pasowały do COD'a. Klasy mega premium to klasy PREMIUM, niektóre premium to teraz klasy VIP. Zobaczcie opisy i powiedzcie co i jak. Od razu mówię, klasa Cichy Zabójca powinna być, ze względu na fakt, że młodsi gracze lubują się w tego typu klasach - przykład to ninja z cod 200lvl. Do tego klasy premium zostały zboostowane, ze względu na fakt, że każda będzie oddzielnie i będą kosztować po 11zł sms na miesiąc. Co do niewidki klas - jako przeciw waga jest właśnie Rusznikarz (dawny Numerek), który widzi niewidzialnych. Do do statystyk klas - premki okolice 70pkt w sumie, klasy VIP około 50pkt, klasy free ok. 40pkt.

 

 

Klasy Free

 

 

Klasa: Zwiadowca (dawny Grabiarz)

 

Int: 10

 

HP: 10

 

Wytrz: 5

 

Kond: 5

 

Bronie: HE, fiveseven, m4a1

 

Opis: 1/8 na zrespienie sie u wroga, 1/4 z HE

 

 

Klasa: Sztabowy (dawny Gangster)

 

Int: 0    

 

HP: 20

 

Wytrz: 0

 

Kond: 10

 

Bronie: deagle, ak47, smoke

 

Opis: ma zmniejszony rozrzut (mocno, ale nie eliminator), 20% mniejsze obrażenia

 

 

Klasa: Medyk

 

Int: 0

 

HP: 20

 

Wytrz: 10

 

Kond: 5

 

Bronie: famas, zestaw granatów

 

Opis: Ma 2 apteczki oraz może wskrzeszac graczy

 

 

Klasa: Terrorysta (dawny Bandyta)

 

Int: 0

 

HP: 10

 

Wytrz: 5

 

Kond: 20

 

Bronie: xm104, flashbang

 

Opis: 1/3 na odrodzenie sie po smierci, +10DMG z xm1014

 

 

Klasy Premium:

 

 

 

 

Klasa: Grenadier (dawny Szatan)

 

Int: 10

 

HP: 20

 

Wytrz: 10

 

Kond: 25

 

Bronie: HEx3, smoke, flash, xm1014, deagle, sg552

 

Opis: 1/2 z HE, obr + int z xm1014, mniejsza grawitacja

 

 

Klasa: Wojskowy

 

Int: 0

 

HP: 40

 

Wytrz: 20

 

Kond: 10

 

Bronie: elite, m4a1, zestaw granatow

 

Opis: Podwójny skok, widocznosc spada do 75, radar, +10DMGz m4a1

 

 

Klasa: Rusznikarz (dawny Numerek)

 

Int: 20

 

HP: 20

 

Wytrz: 10

 

Kond: 20

 

Bronie: mp5, gail, deagle

 

Opis: Widzi niewiedzialnych, 1/11 na natychmiastowe zabicie, 2 miny, eliminator

 

 

Klasa: Elitarny Snajper

 

Int: 0

 

HP: 20

 

Wytrz: 10

 

Kond: 30

 

Bronie: awp, deagle, smoke

 

Opis: 1/1 awp, 2x skok, widoczność spada do 35 przy kucaniu, 20% mniejsze obrażenia

 

 

Klasa: Cichy Zabójca

 

Int: 0

 

HP: 40

 

Wytrz: 0

 

Kond: 100

 

Bronie: deagle

 

Opis: 1/1 z kosy, 3 skoki, lekko zmniejszona grawitacja, podczas kucania widoczność spada do 30,

 

 

 

 

Klasy VIP:

 

 

Klasa: Lekarz Polowy (dawny lekarz)

 

Int: 10

 

HP: 20

 

Wytrz: 10

 

Kond: 10

 

Bronie: aug, sg552

 

Opis: 2 apteczki, leczy sie 5hp co 1s, może wskrzeszać zmarłych

 

 

Klasa: Rambo (dawny Ghost)

 

Int: 0

 

HP: 20

 

Wytrz: 10

 

Kond: 0

 

Bronie: fiveseven, ak47

 

Opis: 1/3 z HE, +10 DMG z ak47, 15hp za fraga,

 

 

Klasa: Porucznik (dawny Rumcajs)

 

Int: 10

 

HP: 20

 

Wytrz: 10

 

Kond: 0

 

Bronie: famas, deagle  

 

Opis: 30% obrazen wiecej, 2 skoki, 1/8 na wywalenie broni

 

 

Klasa: Kapral

 

Int: 0

 

HP: 25

 

Wytrz: 20

 

Kond: 10

 

Bronie: HE, g3sg1, deagle

 

Opis: Odoporny na hs'y, ciche kroki, 1/4 na odrodzenie sie, 1 apteczka

 

 

 

Klasy PREMIUM beda miały dopisek [PREMIUM], klasy VIP dopisek [VIP] po nazwie.

 

 

Wszystkie sugestie mile widziane, jednak muszą być uzasadnione. Ostatnio była przebudowa techniczna, teraz COD'owa. Wszystko mając na uwadze dobro serwera. Chciałbym również żebyście nie podchodzili sceptycznie do systemu nieśmiertelników. Chcę abyście popatrzyli na to z dobrej strony, że to coś unikalnego, innego, co może sprawić, że nasz serwer ruszy z kopyta.

 

 

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

cs_alpin za czasow wlasnego coda byla duza grywalnosc na tej mapce, de_irak sie przyda ;)

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Perk taki jak bodajże notatki kapitana co odbija 1 pocisk na rundę też jest raczej nie potrzebny. Będę edytował jak coś mi się przypomni

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Guest

Pytanie :D

 

Czy skin M4A1-s zostanie zmieniony? bo mi sie jakoś nie podoba nie wiem jak innym xD

 

Co do nowych klas myślę że to fajny pomysł dla jakiejś klasy mam propozycję:

 

SG 552

 

-brak rozrzutu

 

to tyle zmiany wygladają fajnie jestem na tak :3

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Według mnie klasa Rusznikarz jest przesadzona z tym eliminatorem. Wszyscy widzieli co ta klasa potrafi bez eliminatora, a z nim będzie już lekko przesadzona. Proponuję dać mu ograniczik jak Sztabowemu i wystarczy.

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Guest

Fajne zmiany. :)

 

 

 

Proponuję również dodać trochę słabszych perków, gdyż na serwerze wystarczy kilka fragów zdobyć i już ma się dobry. Za dużo tych mocnych jest. 

 

 

 

I jak chcecie to mogę zrobić paczkę z fajnymi modelami, tutaj kilka screenów przykładowych broni :

 

 

 

awp

 

i1a5ns.jpg

 

m4

 

15p0gls.jpg

 

ak

 

34t4o5j.jpg

 

nóż

 

10sbwxl.jpg

 

 

Co o nich sądzicie? 

 

 

 

Pozdrawiam, jaara

 

 

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Guest

 

Fajne zmiany. :)

 

 

 

Proponuję również dodać trochę słabszych perków, gdyż na serwerze wystarczy kilka fragów zdobyć i już ma się dobry. Za dużo tych mocnych jest. 

 

 

 

I jak chcecie to mogę zrobić paczkę z fajnymi modelami, tutaj kilka screenów przykładowych broni :

 

 

 

awp

 

i1a5ns.jpg

 

m4

 

15p0gls.jpg

 

ak

 

34t4o5j.jpg

 

nóż

 

10sbwxl.jpg

 

Co o nich sądzicie? 

 

 

 

Pozdrawiam, jaara

 

 

ładna m4 ;) można by ją wprowadzić na serva :D

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Guest

Jak już wprowadzić jeden taki model, to wszystkie. Nie estetycznie wygląda m4 np. z bfa, ak z cs:go, i np. nóż z coda, przynajmniej moim zdaniem. :)

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Guest

 

Jak już wprowadzić jeden taki model, to wszystkie. Nie estetycznie wygląda m4 np. z bfa, ak z cs:go, i np. nóż z coda, przynajmniej moim zdaniem. :)

 

 

No ja tam nwm mi na przykład na servie nie podoba się m4a1 reszta broni ujdzie ;d

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja osobiście widziałem ten nożyk który proponujesz Rebeka bo on już tu był i ma kiepską animację, nie jest płynna, a m4 mamy wg. mnie fajniejsze, a reszta bardzo przyjemna. Zgadzam się również z tym że nieestetycznie wygląda jeden skin z tego, drugi z czego innego, dlatego ja bym dał skiny z CS:GO. Modele postaci też dobry pomysł, ale może być mylący dla nowych graczy. Jestem też za jeśli chodzi o klasy, z tym że ja bym zostawił dla free również crasha (mojego ulubionego),snajpera, komandosa i szpiega bo też są grywane, a poza tym 5 klas free to trochę mały wybór :/ natomiast premek nie ma co jeszcze bardziej wzmacniać, bo i tak są strasznie mocne. Co do perków to nie trzeba dodawać słabych bo każdy i tak je wywala, osłabiłbym natomiast perki OP tzn. Platynki i Zawodowy Rusher. Platynkom zmniejszyłbym na dodatkowe dmg do 17-23 (mają 25-32), a rushera 1/4-1/3 (jest 1/3-1/2) i ewentualnie odebrałbym nabojom pułkownika te +10 dmg, bo z full intem i tak są lepsze niż platyny. Sklep z nieśmiertelnikami to tak naprawdę to samo co z monetami tylko waluta ma inną nazwę >.< To że niektórzy mają po parę kafli monet nie znaczy że nikt nie kupuje ;) np. paralityk kupuje hp, ja kupuję hp i expa, bardzo wiele osób kupuje sobie perki na start. Tak naprawdę tylko z lotto nikt nie korzysta bo kosztuje dużo, a bonusy są w większości lipne. I tak na koniec: polecam zajrzeć do starych postów w dziale Wasze klasy/perki, a może coś Ci się spodoba Number ;) w razie czego się przerobi. To tyle z mojej strony.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziś w nocy zrobiliśmy naprawdę dużo rzeczy. Jednak, chcę dopracować serwer zanim dostaniecie go do gry. Jutro będziemy ciągle pracować by wieczorem był w 100% dla Was gotowy.

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Guest

Dobrze zrozumiałem że teraz bedzie o wiele mniej klas darmowych? Polecam tez zostawic crusha, duzo osób włacznie ze mną nim gra :) P.S zamast systemu monet proponuje wam stworzenie oryginalnego systemu expa. Tzn. Ułożyc cała tablice proporcji do zabójstw graczy w danym przedziale lvla, tak że za zabicie kogos lepszego dostajemy wiecej expa + taki mały system wyrównawczy polegający na tym by nowi gracze na low lvl szybciej wbijali te początkowe lvle do pewnego momentu. A tak w ogóle nie uwazacie ze te premki i vipy są troche over power?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Dobrze zrozumiałem że teraz bedzie o wiele mniej klas darmowych? Polecam tez zostawic crusha, duzo osób włacznie ze mną nim gra :) P.S zamast systemu monet proponuje wam stworzenie oryginalnego systemu expa. Tzn. Ułożyc cała tablice proporcji do zabójstw graczy w danym przedziale lvla, tak że za zabicie kogos lepszego dostajemy wiecej expa + taki mały system wyrównawczy polegający na tym by nowi gracze na low lvl szybciej wbijali te początkowe lvle do pewnego momentu. A tak w ogóle nie uwazacie ze te premki i vipy są troche over power?

 

 

 

Co do klas free już pisałem że 5 to za mało :x Jeśli chodzi o expa to dobry pomysł, bo low lvle nie mają szans expić jak wbije np. Krzychu, Tasior, Nika i ja, bo wtedy my wszystko pozabijamy. Niech się expi tak do 40 lvla łatwo, a potem normalnie. Dobrym pomysłem też jest zróżnicowanie expa zależnie od poziomu zabitego gracza i sytuacji, np. za zabicie tego samego lvla 100 expa, za wyższego o 10 lvli 125, o 20 150 itd. + jeśli jesteśmy sami na mapie to za każdy frag 3x exp. Możnaby też wprowadzić system pojedynków, że jeśli 2 ostatni gracze wpiszą komendę na takowy, to proponujący wybiera broń i wyrównują im sięstaty, oraz blokują moce. Zwycięzca dostaje np. 4x xp + 10 monet/nieśmiertelników. I ostatnia sprawa VIPy i premki to faktycznie sąoverpower, zwłaszcza Wojskowy (tylko nie zaczynajmy znowu wojny z jego radarem xD to już było).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Guest

Króciutkie omówienie pewnych spraw. 

 

 

Priorytet wczorajszych działań padł na to, aby zrobić całkowite "oględziny" modyfikacji, głównie za sprawą wielu zbędnych plików, oraz zmiany lokalizacji sporej ilości modeli (gdyż dublowały się w innych lokalizacjach co zwiększao często ilość plików pobieranych względem tego co mogłoby faktycznie mieć miejsce, ok. 30 takich plików było poczynając od podstawowych spritesów CodMod'a jak dexplo czy white a kończąc na podwójnych lokalizacjach plików do KillStreak'a). Walcząc także bez plików .sma jest to niemal identyczne jak walka z wiatrakami, ale udało nam się w 95% wszystko posprzątać już tak jak faktycznie powinno być, co za skutkowało spadkiem potrzebnych plików do pobierania i skróceniem czasu dołączania do serwera, co myślę jest jednym z priorytetów do pozyskiwania nowych graczy.

 

 

Kolejnym aspektem było już strikte porządki w pluginach, powoli jest już wszystko załatwione, natomiast nadal szukamy zbyt dużego poboru FPS względem gracza, ponieważ względem serwera wygląda wszystko okej. 

 

 

Później to już kwestie kosmetyczne jak dodanie chociażby przyjemnego dźwięku oczekiwania na połączenie z serwerem, oraz podczas pobierania. 

 

Umili to czas osobom, które ambitnie wyczekują aż pasek dotrze do końca ( ?° ?? ?°)

 

 

Finalnie zostały zmienione modele wszystkich broni (prawie wszystkich), wybór padł na port z gry call of duty black ops2, ponieważ taki port miałem dostępny.

 

 

Tutaj wasze M4A1, za którym tak bardzo tęsknicie.

 

 

 

fiuh3a.jpg

 

pko29h.jpg

 

 

 

 

Nie ma co marudzić na ilość klas.

 

Obecnie zostało przygotowane ok. 17 klas z tego 3 Mega Premium oraz 14 darmowych, także myślę że to już dobry wynik, a lista jeszcze nie jest zamknięta.

 

 

 

 

g8dy9d.jpg

 

jnwtui.jpg

 

0a08pp.jpg

 

 

 

 

Także myślę, że nie ma na co narzekać, tylko trzeba cierpliwie na Numerka poczekać :)

 

 

Uszanowanko. 

 

 

~ Szef. 

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co do VIP'ów i klas premium nie będą dokładnie tak jak tutaj napisałem. Będzie kilka różnic. Do tego po raz kolejny przypominam. Jest różnica jeśli płacisz 23zl za 5 premek a 11zł za jedną. Trzeba podchodzić do tego w ten sposób, a wszystko idzie zbalansować. Działamy dalej. Czekajcie cierpliwie.

 

 

Dzięki Lost za parę wyjaśnień u góry.

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z góry przepraszam za post pod postem.

 

 

Prace nad serwerem zostały niemal ukończone. Jednak brak pewnych materiałów sprawił, że przesunie się to o jeden tydzień. W nocy z piątku na sobotę zostaną wprowadzone wszystkie zmiany. Na dniach pojawi się dokłada lista zmian jakie zostaną wprowadzone. Mam nadzieję, że Wam się spodobają.

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

***Wiadomość wygenerowana automatycznie***

watekzamkniety.png

Wątek został zamknięty przez moderatora forum.

 

Jeśli się z tym nie zgadzasz skontaktuj się z moderatorem lub administratorem, w celu ponownego otworzenia tematu.

 

Pozdrawiamy,

Zespół Multi-Head.pl.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...