Jump to content
Guest

Chemik

Recommended Posts

Stosowanie trucizn jest ograniczone głównie do obrony. Urozmaicenia:

 

1. Rzucanie trucizn jako granatów, przy czym rzucenie jednego granatu równałoby się zużyciu jednej trucizny. Gracz miałby do wyboru, czy chce połozyć truciznę, czy rzucić granat dymny wydzieljący trujący zielony/żółty/czerwony dym. Ewentualnie granat jako wybuchowy, a efekt zatrucia granatem ograniczony do graczy znajdujących się w polu rażenia granatu, bez przenikania przez ściany. Czas/obrażenia zależne od INT.

 

2. Możliwość zatruwania zwłok leżących na ziemi; trucizna uaktywowana po wejściu na zwłoki. Zużycie jednej trutki na zatrucie jednych zwłok, zamiennie ilość zatruć zwłok zależna od INT, z progami: 50, 100, 150, 200, od jednej sztuki na poziomie 50, do czterech sztuk na poziomie 200.

 

3. Wskrzeszanie zwłok, co owocowałoby wskrzeszeniem trupa jako zombie biegnącego lub czołgającego się w stronę przeciwnika, z aktywacją trucizny po zetknięciu z przeciwnikiem, ale już nie jako efekt obszarowy, tylko ograniczony do "ugryzionego" gracza; jedna trucizna zużywana na jednego zombie.

 

4. Zabijanie graczy zreanimowanych przez Medyka jednym strzałem, jako przeciwwaga dla tamtej klasy.

 

 

Link to comment
Share on other sites


Guest
This topic is now closed to further replies.


  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...