Gość Guest Napisano 12 Lutego 2016 Share Napisano 12 Lutego 2016 Stosowanie trucizn jest ograniczone głównie do obrony. Urozmaicenia: 1. Rzucanie trucizn jako granatów, przy czym rzucenie jednego granatu równałoby się zużyciu jednej trucizny. Gracz miałby do wyboru, czy chce połozyć truciznę, czy rzucić granat dymny wydzieljący trujący zielony/żółty/czerwony dym. Ewentualnie granat jako wybuchowy, a efekt zatrucia granatem ograniczony do graczy znajdujących się w polu rażenia granatu, bez przenikania przez ściany. Czas/obrażenia zależne od INT. 2. Możliwość zatruwania zwłok leżących na ziemi; trucizna uaktywowana po wejściu na zwłoki. Zużycie jednej trutki na zatrucie jednych zwłok, zamiennie ilość zatruć zwłok zależna od INT, z progami: 50, 100, 150, 200, od jednej sztuki na poziomie 50, do czterech sztuk na poziomie 200. 3. Wskrzeszanie zwłok, co owocowałoby wskrzeszeniem trupa jako zombie biegnącego lub czołgającego się w stronę przeciwnika, z aktywacją trucizny po zetknięciu z przeciwnikiem, ale już nie jako efekt obszarowy, tylko ograniczony do "ugryzionego" gracza; jedna trucizna zużywana na jednego zombie. 4. Zabijanie graczy zreanimowanych przez Medyka jednym strzałem, jako przeciwwaga dla tamtej klasy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...