Skocz do zawartości
Gość

Nagrody za reanimację dla medyka

Rekomendowane odpowiedzi

Nieodzowną częścią gry tą klasą jest podejmowanie decyzji, czy reanimować członka drużyny, narażając się na zagrożenie ze strony przeciwnika, czy samemu walczyć. Jest to pewnego rodzaju poświęcenie na rzecz drużyny, zwłaszcza kiedy reanimacja odbywa się w odsłoniętych miejscach, np. na de_dust2_long. Do tego dochodzi słaby zestaw wyposażenia i umiejętności, co stanowi o małej wartości bojowej tej klasy. Medyk nie powinien być klasa typowo bojową, jednak posiadanie dodatkowych umiejętności pasywnych czyniłoby tą klasę bardziej atrakcyjną. Poza tym, doświadczenie otrzymywane za reanimację/bezczeszczenie zwłok jest niedorzecznie małe: 20/10 XP vs. 200 XP za zabicie, przy czym reanimacja zabiera cenne sekundy, i tak Medyk skupiony na reanimowaniui druzyny w ogóle nie może brać udziału w walce, przez co traci możliwość zbierania XP w ten sposób. Proponuję następujące rozwiązania:

 

1. Za reanimację członka drużyny: 50% XP otrzymywanych za zabicie go.

 

2. Za zbeszczeszczenie zwłok: 25% XP otrzymywanych za zabicie go.

 

3. Za śmierć podczas reanimacji: 1 nieśmiertelnik - symboliczny pośmiertny medal za odwagę.

 

4. Alternatywnie zamiast XP otrzymywanie nieśmiertelników w określonej ilości, odpowiednio np. 3, 2 i 1 szt.

 

5. Morfina o wartości stałej lub losowej, jako stała umiejętność klasy, albo funkcjonująca przez 15 sekund po udanej reanimacji, dla Medyka oraz/lub dla zreanimowanego gracza; opcjonalnie wartość uzależniona od INT, z progami: 50, 100, 150, 200.

 

6. Regeneracja HP podczas pozostawania w bezruchu.

 

7. Uzależnienie HP po reanimacji i apteczkami oraz własnej w pkt. 6. od inteligencji - obecnie zreanimowani gracze mają tylko 75 HP, niezaleznie od INT Medyka.

 

Punkt 4 może wydawać się przesadzony, jednak 20/10 XP za używanie tak czasochłonnych umiejętności tej klasy, które dodatkowo wystawiają gracza na duże ryzyko, to za mało. Wystarczy trochę pograć tą klasą, żeby zauważyć, iż wcielenie się w medyka polowego niesie ze sobą poważne ograniczenia w sposobie gry; przez to poza mapą de_dust2_long jest ona mało funkcjonalna.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...