Skocz do zawartości
Gość

[ZAMKNIĘTY]Wyznania seryjnego... Mordercy.

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Guest

[align=center]46d55212688c6444.jpg[/align]

 

[align=center] [/align]

 

[align=center] [/align]

 

W

itam, serdecznie zapraszam wszystkich na wywiad z wyjątkowym użytkownikiem Naszego forum. Słynie ze słynnego powiedzenia "Uwaga wchodzę na serwer solidnie pokarać". Ma na swoim koncie wiele morderstw, stąd też bierze się jego forumowy nick. Wielu graczy pada od jego strzałów, więc teraz ja postanowiłem zadać mu "grad pytań". Zapraszam: 

 

 

 

 

 

Witam. Na sam początek drogi Morderco, proszę Cię, powiedz Nam coś krótko o sobie. Czym się aktualnie zajmujesz?

 

 

 

Witaj, OST. Widzę zaczynasz pytania z grubej rury, no więc jestem z wykształcenia technologiem żywności, cukiernikiem. W mojej pracy zajmuję się nadzorowaniem prac, tak aby wszystko było profesjonalnie przygotowane oraz na czas zrobione. Mam pod swoją pieczą cztery cukiernie w, Lublinie (moim rodzinnym mieście), Warszawie, Krakowie i Wrocławiu. Najwięcej czasu spędzam w siedzibie w Lublinie. Jednak, raz na dwa tygodnie jeżdżę do pozostałych cukierni, sprawdzając czy wszystko dobrze prosperuje. Resztę swojego czasu poświęcam na grę i opiekę nad serwerem Cod Mod 201 level.

 

 

 

Czyli doświadczenie w zarządzaniu zasobem ludzkim masz spore. Pochwal się czytającym ten wywiad, ile już jesteś z nami i w skrócie przedstaw swoje osiągnięcia w sieci Multi-Head.pl?

 

 

 

Co tutaj dużo mówić, jestem z Wami od trzech lat. Na początek była to dla mnie czysta zabawa, jak to dla zwykłego gracza. Jednak z czasem chciałem czegoś więcej i tak stałem się administratorem a następnie, Opiekunem Cod Mod 201 level. Wiele tutaj zrozumiałem, a mianowicie, awans to nie wszystko, liczy się to że jestem z cudownymi ludźmi a wszystko rozwija i idzie w dobrą stronę.

 

 

 

Powiedz czy praca opiekuna jest odpowiedzialna? Jakie cechy według ciebie powinna posiadać taka osoba?