Guest Guest Posted December 16, 2013 Share Posted December 16, 2013 Program, którym się posługujesz: PhotoShop CS5 W czym się specjalizujesz: Grafika Ogólna Jak długo zajmujesz się robieniem grafiki: rok Kilka Twoich prac: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Guest Posted December 16, 2013 Share Posted December 16, 2013 Prawda jest mało grafików . Prace fajne . Jestem na tak . Choć troche krótko jesteś z nami Link to comment Share on other sites More sharing options...
leeeeebo? Posted December 16, 2013 Share Posted December 16, 2013 Jeszcze nie, za krótko dla mnie na forum. Porób coś dla userów, sygny avki etc. Link to comment Share on other sites More sharing options...
LOVASSS Posted December 16, 2013 Share Posted December 16, 2013 Nie jestem specem od grafiki ,ale dla mnie on są co najmniej średnie . Jest mało grafików, ale jest nie spełniasz podstawowych kryteriów , na nie . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Guest Posted December 17, 2013 Share Posted December 17, 2013 Czemu nie. Prace estetyczne, z gustem, nie powodują epilepsji armią kolorów, ładnie dobrane barwy i przemyślane ułożenie elementów. Mi podobają się bardzo. Link to comment Share on other sites More sharing options...
vEq.! Posted December 17, 2013 Share Posted December 17, 2013 Jestem na Tak. Tylko po udzielaj się na forum . + Prace bardzo ładne i estetyczne Link to comment Share on other sites More sharing options...
#RELOP Posted December 17, 2013 Share Posted December 17, 2013 1. praca (10/10) po prostu zajebist* 2. praca (9/10) ładnie skomponowałeś tło 3. praca (11/10) moim zdaniem z tych 4 prac, które wstawiłeś ta jest najlepsza, czcionka idealnie dopasowana 4. praca (7/10) praca bardzo ładna, lecz napis nie wciela się dobrze w tło. Jestem na TAK. Link to comment Share on other sites More sharing options...