Skocz do zawartości
Gość

[ZAMKNIĘTY]Podanie sula.

Rekomendowane odpowiedzi

1. Imie: Damian

2. Kontakt: Steam: demian1823

3. Lokalizacja: Rybnik

4. Czas jaki Poświęcasz dla CS-a: Dużo. 5h :)

5. Czas Który poświęcasz dziennie na forum (około): Więcej niż na cs. Nawet jak się uczę to mam forum załączone i przeglądam :) (później to się odbija na moich ocenach jak dostaje same kapy ;c )

6. Posty (min. 50 sensownych): Są.

7. Co chciałbym zrobić na Forum (uzasadnienie): Chciałbym zdjąć trochę ciężaru z bark h@ i przyczynić się jeszcze bardziej w rozwoju sieci. :)

8. Dział którym chciałbyś się zajmować na forum: Cale forum :)

9. Posiadanie umiejętności współpracy z ludźmi: Szybko się dogaduje z ludźmi.

10. Posiadanie cierpliwości i systematyczności:Jestem cierpliwy (do czasu) a swoja prace staram się wykonywać systematycznie.

11. Coś o sobie: Mam na imię Damian, jestem z Rybnika. Mam 16 lat chodzę do technikum :) W cs gram od 10 roku życia. :) Bardzo przywiązałem się do Mh i tak jak już wyżej pisałem chce przyczynić się do jeszcze większego rozwoju tej sieci. :)

12. Doświadczenie (Czy zajmowałeś już kiedyś takie stanowisko, Oraz jak radzisz sobie w obsłudze skryptu IPB): Tak, miałem już moderatora. (dodam więcej, miałem własna sieć serwerów.) W obsłudze tego skryptu radze sobie dobrze. :)

13. Obowiązkowe mikro: Posiadam. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Natalia a gdzie jest napisane ze nie można wypowiadać się w swoim podaniu? :)

 

 

 

Można. :) Też myślałem ze nie można, i nawet 1 za to miałem pkt karne... Ale consek ostatnio napisał że można, i ma racje. :)

 

 

 

Jak to napisał H@: jak dajesz podanie do szkoły/pracy czy gdzieś to zanosisz papiery i później siedzisz cicho? :) (czy coś w tym stylu)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


I tak powinno być. Bronisz się z stawianych zarzutów kto, jeśli takie występują a nie siedzisz cicho ;d