Skocz do zawartości
Gość

Ahri Lisica o Dziewięciu Ogonach

Rekomendowane odpowiedzi

Witam chciałbym przedstawić mój kolejną poradniko-prezentajcę championa z Ligi Legend.A na celowniku mam Ahri.

 

AhriSquare.png

Ahri

 

Lisica o Dziewięciu Ogonach

Cena: 6300 Ip lub 975 Rp

Typ:  mag  ?  walczący z dystansu

Dodatkowe:  zabójca

Data wydania: 

 

14 grudnia 2011

 

 

 

 

 

Umiejętności:

 

 

 

Umiejętność pasywna:

 

 

 

Kradzież Esencji  

 

Essence_Theft.jpg

Bierna: Ahri otrzymuje ładunek Kradzieży Esencji kiedy trafi wroga zaklęciem (maksymalnie: 3 ładunki na zaklęcie). Po osiągnięciu 9 ładunków następne zaklęcie Ahri będzie miało 35% wampiryzmu zaklęć.

 

 

 

 

 

Q:

 

Zwodnicza Kula

 

Czas: 7 sek.

Koszt: 70 / 75 /80/ 85 / 90 many

Orb_of_Deception.jpg

Aktywna: Ahri wypuszcza swoją kulę, która następnie wraca do niej i zadaje obrażenia magiczne w drodze do celu i nieuchronne obrażenia, kiedy wraca.

 

  • Zasięg: 880
  • Obrażenia magiczne: 40 / 65 / 90 / 115 / 140 (+33% mocy umiejętności)
  • Nieuchronne obrażenia: 40 / 65 / 90 / 115 / 140 (+33% mocy umiejętności)
  • Maksymalne obrażenia zadane temu samemu celowi:  80/ 130 / 180 / 230 / 280 (+66% mocy umiejętności)

 

 

 

 

 

 

W:

 

 

 

Ogniki

 

Czas: 9 / 8 / 7 / 6 / 5 sek.

Koszt: 60 many

Fox-Fire.jpg

Aktywna: Ahri wypuszcza trzy ogniki. Po chwili namierzają się na pobliskich wrogów (priorytet mają bohaterowie), zadając obrażenia magiczne. Kolejne ogniki, które trafią ten sam cel zadają 50% obrażeń.

 

  • Zasięg: 800
  • Obrażenia magiczne: 40 / 65 / 90 / 115 / 140 (+40% mocy umiejętności)
  • Maksymalne obrażenia zadane temu samemu celowi:  80/ 130 / 180 / 230 / 280 (+ 80% mocy umiejętności)

 

 

E:

 

Urok

 

Czas: 12 sek.

Koszt: 50 / 65 / 80/ 95 / 110 many

Charm.jpg

Aktywna: Ahri przesyła buziaka, który zadaje obrażenia magiczne i rzuca urok na pierwszego wroga, którego napotka na swojej drodze, dzięki czemu podchodzi on do niej całkiem bezbronny oraz spowolniony o 50%.

 

  • Zasięg: 975
  • Obrażenia magiczne: 60 / 90 / 120 / 150 / 180 (+35% mocy umiejętności)
  • Czas trwania uroku: 1 / 1,25 / 1,5 / 1,75 / 2 sek.

R:

 

Widmowa Szarża

 

Czas: 110 / 95 / 80sek.

Koszt: 100 many

Spirit_Rush.jpg

Aktywna: Ahri skacze do przodu i wystrzeliwuje pociski esencji w stronę 3 pobliskich wrogów (priorytet mają bohaterowie), zadając obrażenia magiczne. Widmowej Szarży można użyć do 3 razy w ciągu 10 sekund, zanim zacznie się odnawiać.

 

  • Zasięg skoku: 450
  • Zasięg pocisku esencji: 550
  • Obrażenia magiczne: 85 / 125 / 165(+35% mocy umiejętności)
  • Maksymalne obrażenia zadane temu samemu celowi: 255 / 375 / 495 (+105% mocy umiejęt

Wskazówki:

 

-Użyj Uroku do wyprowadzenia komba, dzięki niemu o wiele łatwiej trafić Zwodniczą Kulą i Ognikami.

 

-Rozpoczynaj walki grupowe od Uroku, ścigaj uciekinierów Widmową Szarżą.

 

-Widmowa Szarża pozwala Ahri używać umiejętności, na przykład Uroku, oraz zadawać podwójne uderzenia Zwodniczą Kulą i zmniejszać dystans, aby skutecznie używać Ogników.

 

 

 

Najlepsze Buildy,Masteriesy,Runy,Dodawanie skilli znajdziecie w likach poniżej:

 

http://www.solomid.net/guides.php?g=34307-barph-ahri-build-guide

 

http://www.solomid.net/guides.php?g=17798-valarax-ahri-build-guide

 

 

 

Jeżeli masz problem co wybrać przeciwko Ahri pokieruj się moją radą wybierz 1 z tych o to champów a powinno pójść gładko:

 

13.jpg

Ryze

 

 

  7.jpg

LeBlanc

 

 

 

  91.jpg

Talon

 

 

 

 

 

 

 

Dla ciekawskich:

 

 

 

Historia

 

W odróżnieniu od innych lisów, które przemierzały lasy Ionii, Ahri zawsze czuła niezwykłą więź z otaczającym ją magicznym światem; więź, która mimo to, była niekompletna. W głębi ciągle czuła, że skóra, w której przyszło jej się urodzić, nie pasowała do niej i marzyła, że pewnego dnia stanie się człowiekiem. Jej cel zdawał się nieosiągalny, do dnia, kiedy nagle znalazła się na polu ludzkiej bitwy. Była to obmierzła scena, ziemia pokryta była ciałami rannych i umierających żołnierzy. Jeden z nich pociągał ją szczególnie: zakapturzony mężczyzna, z którego szybko uciekało życie, otoczony słabnącym polem magii. Zbliżyła się do niego a coś w niej przyciągało ją do niego w sposób, którego nie rozumiała. Esencja jego życia wniknęła w nią, pełna niewidocznych drobin magii. Odczucie było odurzające i przytłaczające. Gdy jej zaduma minęła, z rozkoszą uświadomiła sobie, że jest zmieniona. Jej lśniące białe futro zniknęło, a ciało było smukłe i kształtem przypominało ciała żołnierzy, leżące nieopodal.

 

Mimo że jej postać wydawała się ludzka, wiedziała, że transformacja nie była kompletna. Będąc przebiegłym stworzeniem, przystosowała się do zwyczajów społeczeństwa ludzi i używała swojego daru, by uwodzić niczego niepodejrzewających mężczyzn. Odurzeni jej kuszącym wdziękiem, byli bezbronni, dlatego z łatwością pochłaniała esencję ich życia. Karmienie się ich żądzami przywiodło ją bardzo blisko spełniana marzeń, ale im więcej życia pochłaniała, tym dziwniejsze uczucie żalu poczynało się w niej odzywać. Miała wątpliwości co do czynów, które nigdy nie sprawiały jej problemu, gdy była lisem. Zrozumiała, że nie jest w stanie przezwyciężyć wyrzutów sumienia swojej rozwijającej się moralności. W poszukiwaniu rozwiązania, Ahri znalazła się w Institute of War, domu najbardziej uzdolnionych magów w Runeterrze. Zaproponowali jej zachowanie człowieczeństwa, pod warunkiem że nie będzie czynić innym krzywdy i podejmie służbę w League of Legends.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

To by było na tyle ja zabieram się do robienia kolejnych Poradniko-Prezentacji.

 

 

 

 

 

 

 

P.S

 

W Ahri jest "80" do um nie mogłem zmienić ikony przepraszam ;f

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


***Wiadomość wygenerowana automatycznie***

watekzamkniety.png

 

Wątek został zamknięty przez moderatora forum.

 

 

Jeśli się z tym nie zgadzasz skontaktuj się z moderatorem lub administratorem, w celu ponownego otworzenia tematu.

 

 

Pozdrawiamy,

 

Zespół Multi-Head.pl.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...