Skocz do zawartości
Gość

Rezygnacja...

Rekomendowane odpowiedzi

Chciałbym zrezygnować z rangi "Grafik", ponieważ nie mam czasu na robienie sygnaturek avatarów itp. a nawet jak zrobię nikt nie da pkt reputacji :(.

 

Proszę o zdjęcie mi tej rangi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Przepraszam że się wtykam ale tak jak HardeQ pisał na punktach ci zależy ? to po co się zgłaszałeś ! ja jakoś nie jestem grafikiem i co z tego że punktów nie dostaje za sygny zwisa mi to! nie obchodzi mnie to przecież to jest Virtual.

 

Dzieki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


LOL, nie chodzi mi o punkty. Tylko nie mam czasu. A "a nawet jak zrobię nikt nie da pkt reputacji" chodzi mi oto, że piszą dam rep+ i dupa nic nie widze.. a komuś dają za np. spoko koles ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


nie patrz na te poje**** reputacje bo tutaj to syf taki np. jupik da mordercy 10x reputacje o tresci spoko koles albo odwrotnie . a potem sie chwala ile ja to nie mam reputacji . po 1 mowilem ci cos na pw :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


tutaj tak robie te sygnaturki na odpierdol wiec po co siedziec wiecej czasu poswiecic i zadowolic sie z wlasnej pracy niz jebnac byle co i niech sie czlowiek cieszy :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Sirver, już Ty się lepiej nie odzywaj zwłaszcza w tak prostacki sposób. O ile pamiętam płakałeś codziennie, żebym wyrzucił TB Creative ze stanowiska grafika a Tobie specjalnie zrobił rangę super grafika za te "sygnaturki na odpierdol". Ogarnij się a fochy strzelaj w piaskownicy z kolegami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


hah plakal dobrze ty to ujeles . i to jeszcze twoje codziennie klaszcze za te twoje ostatnie slowa .

 


 

 

. O ile pamiętam płakałeś codziennie, żebym wyrzucił TB Creative ze stanowiska grafika a Tobie specjalnie zrobił rangę super grafika za te "sygnaturki na odpierdol".