Skocz do zawartości
Gość

Rezygnacja...

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Guest

Chciałbym zrezygnować z rangi "Grafik", ponieważ nie mam czasu na robienie sygnaturek avatarów itp. a nawet jak zrobię nikt nie da pkt reputacji :(.

Proszę o zdjęcie mi tej rangi.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Serious? Tylko na tym ci zależy? "a nawet jak zrobię nikt nie da pkt reputacji ."

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
Gość Guest

Przepraszam że się wtykam ale tak jak HardeQ pisał na punktach ci zależy ? to po co się zgłaszałeś ! ja jakoś nie jestem grafikiem i co z tego że punktów nie dostaje za sygny zwisa mi to! nie obchodzi mnie to przecież to jest Virtual.

Dzieki

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
Gość Guest

LOL, nie chodzi mi o punkty. Tylko nie mam czasu. A "a nawet jak zrobię nikt nie da pkt reputacji" chodzi mi oto, że piszą dam rep+ i dupa nic nie widze.. a komuś dają za np. spoko koles ...

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
Gość Guest

Szkoda bo nawet ładnie robisz :),nie miałem okazji skorzystać bo mam swojego Grafika :D

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
Gość Guest

nie patrz na te poje**** reputacje bo tutaj to syf taki np. jupik da mordercy 10x reputacje o tresci spoko koles albo odwrotnie . a potem sie chwala ile ja to nie mam reputacji . po 1 mowilem ci cos na pw :]

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
Gość Guest

Wiem, nie patrze. Tylko chce odejść bo nie mam czasu. A graficy są.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
Gość Guest

tutaj tak robie te sygnaturki na odpierdol wiec po co siedziec wiecej czasu poswiecic i zadowolic sie z wlasnej pracy niz jebnac byle co i niech sie czlowiek cieszy :]

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

TheMrGuzii szkoda, że odchodzisz, ja twoją pracę doceniłem i dałem Ci pkt rep. Widzę, że naprawdę masz talent to takiej roboty ... Pomyśl nad ostateczną decyzją ;) :-/

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi