_Floras_ Posted January 3, 2018 Share Posted January 3, 2018 Nick: _Florek_Wiek: 16Doświadczenie (w byciu adminem): Nie mam doświadczenia. Ale, gdy gram czasami na boty używam komend, które są używane dla admina.Znajomość AMXX (W skali 1-10): 5 u kolegi się nauczyłemStaż w CS-sie: Gram już ponad 4 lata Steam / NonSteam: NonSteamDlaczego Ty: Sądzę, że mam szanse być adminem, gdyż gracze na serwerze mnie znają i lubią. I uważam, że db będę sprawował się w tej roli.Czas jaki dziennie poświęcasz na CS-a: Minimum 1 hKontakt: 534701900 i forumLink do GameTracker'a: https://www.gametracker.com/player/_Florek_/80.72.41.212:27330/ Zombek :) 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blade Killers | N3XT Posted January 3, 2018 Share Posted January 3, 2018 (edited) Jestem na NIE -Doświadczenie -Steam -GT Moim zdaniem pograj dłużej na serwie i dopiero napisz podanko Edited January 3, 2018 by Blade Killers | N3XT Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cropek Posted January 3, 2018 Share Posted January 3, 2018 Jestem na nie -gt -doswiadczenie -podanie mnie nie przekonuje. Link to comment Share on other sites More sharing options...
XMaroKillerX Posted January 3, 2018 Share Posted January 3, 2018 Jestem za okresem próbnym + Staż + Wiek +/- GT +/- AMX szybko się nauczy - doświadczenie + widzę cie na servie + gracze cie lubią - Steam +/- kultura Według mnie można dać mu szansę Powodzenia i pozdrawiam ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
_Floras_ Posted January 3, 2018 Author Share Posted January 3, 2018 Tak ogólnie gram od 4 klasy czyli 6 lat ale nie chciałem zawyżać. Gram codziennie tylko ten weekend się zdażył że nie mogłem z przyczyn rodzinnych. Maro nie ma steama i jest adminem to nie przrzeszkadza w byciu adminem. Link to comment Share on other sites More sharing options...