Skocz do zawartości
  • 41148

    Snajper - balans

    Witam, chciałem zaproponować żeby jakoś ogarnąć tą klasę i lepiej zbalansować ponieważ nie ma możliwości przeżycia strzału, nie ma sensu walczyć z taką klasą gdy nie ma się 1/x ponieważ przeciwnik sobie po prostu stanie i strzeli pomimo tego, że biegamy, nie pomaga pełna wytrzymałość i życie.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Snajper to klasyka, jest na każdym codmodzie i działa na takich samych zasadach jak tutaj poza tym ma tylko awp i dgl. Także jest to postać do zabicia tylko trzeba umieć do niej podejść ;)

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Nie da sie do tej postaci podejsc, najpewniej dostaniesz pociskiem w tors bo to najwieksza i najlepsza czesc ciala

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Teraz to ona powinna być zaliczana pod Klasę Premium :) na ogół jest lepsza od elitarnego snajpera. Przy ful incie bije po 785 DMG, HS +1000 ma ominięcie wytrzymałości i działa na niej kamuflaż.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Napisano (edytowane)

    Dokładnie zgadzam się z @Bacior. Nie dość, że posiada tylko AWP i Deagl to na małych mapkach troszkę ciężko się nim gra no chyba, że ktoś naprawdę umie nim grać a co się rzadko zdarza. Jeżeli jest aż tak trudny do zabicia wystarczy grać tą klasą i wtedy gracze będą na tym samym "poziomie" . Każda klasa ma jakieś zalety no a w tym przypadku jest to zabicie z AWP. I co najważniejsze na każdym serwerze CodMod istnieje ta klasa i ma takie same możliwości jak na naszym CodMod801 i tym bardziej nie widzę powodu aby " z balansować i ogarnąć klasę SNAJPER"   . 

    Edytowane przez Twoja SmierC

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Zagraj tą klasa to pogadamy czy jest ,,OP" od 200 lv zaczyna się dopiero jakaś gra na tej klasie. Śmie zaprzeczyc Atsuiemu snajper nie dorównuje elitarnemu 1/1 scout co jest bardzo szybko strzelny można nim biegać i strzelać bo nie ma wogle rozrzutu na kosie wgl nie widzialnym i 2 skoki. Tak samo mogę powiedzieć o klasie sztabowy zmniejszony rozrzut i +10 do ak xDD

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Osiągnięcia

    Napisano (edytowane)

    Klasa Snajpera jest za mocna zawsze wchodzi 1/1 przy 200 inta zadaje 785 obrażeń, w głowę ponad 1000, gdzie max HP wynosi 520. Na tą klasę praktycznie nic nie działa: Wytrzymałość, Notatki, Pancerz, Nawet odbicie pocisku Wojskowego nic nie daje. Wiadomo gracze którzy grają tą klasą zapewne będą jaj bronili, i twierdzili że jest słaba i nie dorównuje innym klasom np. Elitarnemu, jak widać z wypowiedzi osób powyżej :(. Według mnie  klasa Snajpera która nie jest klasą premium, przy 200 inta powinna zadawać max 500/520 obrażeń. Dzięki temu perki które zwiększają nam punkty życia umożliwiały by nam przeżycie 1/1. Na chwilę obecną przeciw tej klasie wystarczy nam tylko kondycja, bo wszystko inne jest praktycznie zbędne.

    @DajzSiebieWszystko Nie porównuj tej klasy z Elitarnym. Grasz obiema klasami więc wiesz jakie ma wady elitarny, albo udajesz że tego nie widzisz. Nie zawsze wchodzi 1/1, część perków na tej klasie nie działa np. Kamuflaż. A tak w ogóle gdzie ty widzisz brak rozrzutu ze Scouta??? Jeśli masz NoRecoila albo coś co umożliwia zmniejszenie rozrzutu to się nie dziwie. Ja dość często na podwójnym celowniku w lini prostej nie mogę trafić, co sam nieraz widziałeś. :0suicide: 2x skok jest z Vipa a nie z umiejętności Elitarnego, więc nie dopisuj tej klasie nieistniejących umiejętności.  :)

    @M a m c i a Z tego co pamiętam grałaś Elitarnym i Snajperem. Co o tym wszystkim myślisz. Niebawem zrobi się z tego tematu bezmyślny spam, więc lepiej podjąć jakąś decyzję.  :P

    Edytowane przez SoBeRiuS

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Też uważam żeby zrobić coś ze snajperem jak wyżej podkreślił @SoBeRiuS tak aby miał z 500-520 dmg aby "wytrenowany weteran" umożliwiał nam przeżycie, pancerz nomexowy powinien odbić i nie zabijać obydwóch celów skoro "odbija" nie przyjmuje obrażenia ale również wróg je otrzymuje. 
    Weźcie się proszę za tego cod'a bo jest co poprawić .

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Ustawienie stałe dmg mija się z celem owego snajpera, dzięki temu na początku nie musi dawać w int, a w hp czy wytrzymałość i będzie miał przewagę na początku. 

    Jeżeli chodzi o snajpera, to nie jest tez jakiś trudny przeciwnik, tylko osoby dobrze grające awp radzą sobie z prędkością przeciwników, aby ich one shotem zabić.

    Ale jeśli już tak bardzo chcielibyście go osłabić jedyna sensowną opcją jaka widze to zabrać mu startowe dodatkowe 50 dmg, czyli zostawić ze zwykłym dmg awp, ii ustawić przelicznik tak, aby na max int (czyli 400) dawał około 500 dmg, ale jestem pewien, że grywalność spadnie o wiele. 

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Napisano (edytowane)

    Co do dmg u snajpera -> Snajper dostaje +/- 3dmg na 1int gdzie przy 200inta daje ok.600dmg i dodatkowe dmg z awp=785obrażeń. Jakby dałoby radę zmienić dodatkowe dmg za int z 3 na 2 u snajpera to biłby te +/-520/540dmg. @EvO 400int nie jest dobrym pomysłem, ponieważ np. Taki rusznikaż przy max int(200) i prawą reką bije po 100 w przeciwnika z full hp i wytrzymałością z shota, to zmieniłoby to bardzoo balans gry. 

    Co do elitarnego -> Tutaj przydało by się naprawić "1/1" ze scouta, bo dość często gracz dostaje +/-20hp ze strzała, co często drażni podczas gry.

     

    @41148 To co napisałeś pod spodem jest zbędne. Jeśli nie masz 1/x bądź full int i naboje/prawą rękę, to żadną klasę nie zabijesz z wyższym lvl na kilka strzałów, nie tylko snajpera. ;)

    Edytowane przez Kyou

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Osiągnięcia

    Napisano (edytowane)

    Najlepiej zmniejszyć, ustawić tak aby zadawał 500dmg, również trochę denerwujące jest to jak otrzyma perk kamuflaż 32, to wgl ta klasa jest nie do zabicia. Ogólnie grałam tą klasą kiedyś i faktycznie tu się zgodze z @EvO  osoby grające awp po prostu radzą sobie z tą klasa b.dobrze. A co do Elitarnego ja już to dawno zauważyłam, że nie zawsze zabije jednym strzałem, tylko teraz coś się tej klasie coś chyba pomyliło, bo za często nie chce wchodzić.

    Plus miała zostać przywrócono klasa Grenadier, nie wiem czy Wolf ją zrobil czy nie. Dziś się do niego odezwę i zapytam o nią, tylko pamiętajcie po troszku będziemy się starać coś naprawiać, bo to musi być przetestowane nikt nie chce powtórki co było miesiąc temu :)

    @41148 Reset dopiero się odbędzie jak konkurs zostanie zakończony, a ciężko wbić nagle 801 lvl.  I tak i tak nie zostanie teraz to zmienione, dopiero przy resecie. Dziś muszę zrobić notatkę, napisać jakie klasy, perki są 2 do naprawy i po prostu zgłosić się do kogoś, aby nam to zrobił.

    Edytowane przez M a m c i a

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Osiągnięcia

    Proponuje poprostu naprawić elitarnego a snajpera zostawić w spokoju to ze na snajpera nie działają notatki albo 1-5 na odbicie to wina błędów. Trzeba naprawić błędy i wszystkim będzie odpowiadać ??. Wiem Soberiusku zauważyłem te bugi w elitarnym wiec dlatego przestałem na nim grać dopóki nie będzie naprawione? 

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Osiągnięcia

    Napisano (edytowane)

    Do mojego pierwszego postu, zapomnialem wspomniec, ze jak juz przeciwnik ma full inty i zycia to jest ciezko, bo musze stracic jakies poltora magazynka tylko po to zeby go zabic, ale najpredzej to on mnie zabije

    @Kyou Inne klasy najczęściej mnie nie zabiją na spokojnie jednym strzałem i to bez problemu

    Edytowane przez 41148

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    @Bezzi Evo się tym zajmie już. Więc mogę jedynie powiedzieć, że jeżeli klasy zostaną zmienione, przetestowane i nie będzie żadnych bugów to zostaną wgrane. Miejmy nadzieję, że powodzenie będzie pomyślne :) Jeszcze temat zostawię otwarty, bo jeżeli ta klasa będzie git zrobiona, po prostu tu już napiszę aby nie zakładać nowego i tyczy się również do tego tematu. Więc na dniach powinnam już coś wiedzieć :)

     

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Osiągnięcia

    Gość
    Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

    • Przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    ×