Skocz do zawartości
HardeQ

"Jak poderwać dziewczynę/chłopaka" - Wasze odpowiedzi.

Polecane posty

Niby błąd w słowie charakter? : d Nie no fajne naprawdę fajne i z humorkiem. Dzięki że mogłem wziąć udział. Pozdro :hi:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Artykuły w których bierze udział społeczność mh z jednej strony są bardzo łatwe do zrobienia, a z drugiej strony bardzo ciekawe. Zycze więcej pomysłów, keep it going po angielsku czy jakoś tak. Elo

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Gut gut praca, redakcja zaczyna odżywać

Oby więcej takich społecznościowych prac, bardzo fajnie się to czyta :D

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Jak dla mnie super. 

Specjalnie dla @Bezzi

Artykuł ciekawy, a nawet w pewnym sensie pouczajacy, teraz facet wie,  kiedy babki z forum go podrywaja, no i oczywiście działa to w drugą stronę. Oczywiście o ile to wszystko prawda... 

Przyjemnie się czytało, jak dla mnie, oby jak najwięcej takich artykułów, gdzie bierze udział jakaś część społeczności mh. 

Edytowane przez Arcanos

przez Bezzi,

Rozwiń swoją wypowiedź.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Gość

Polecam mój sposób!
Artykuł jak najbardziej na +, rozśmieszyły mnie wypowiedzi i mogą się przydać innym do ciachania bajerki. :kappa:
Pozdro!

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

@Master no niestety mi nie odpisałeś, nie mam żadnej wiadomości zwrotnej.

@SQNFUN łatwe ale strasznie opóźnia plany, zanim wszyscy ci odpiszą trochę zlatuje :D

Dziękuję za miłe opinie, kolejny artykuł (a może wywiad?) niedługo.

@wandiś celowałem w jakichś aktywnych użytkowników multi siurka, nie widziałem go nigdzie w żadnych ostatnich postach, repce ani nic, więc nie ma :(

@Livio ™ jak sobie spojrzałem na twoją ostatnią datę logowania kiedy zadawałem pytania, to wątpiłem, że mi odpiszesz XD 23 luty bodajże.

Edytowane przez HardeQ

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Co jak co ale MILFY najlepsze. 
@HardeQ możesz się za mnie w pieluchy bawić XD

Fajny pomysł jak i realizacja :kappa: 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

kozacko, wreszcie poderwe jakas dupence, z drugiej strony zastanawia mnie dlaczego nie zapytałes naczelnego guru jeśli chodzi o miłość - LOVASA?????????????

 

pozdro

xD

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Artykuł pozytywny, można było się uśmiechnąć przy niektórych wypowiedziach :D.  No i można było poznać czyjeś bajerki :P

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

hardeq glonojadzie, a do mnie czemu nie napisales

no a wyszlo calkiem niezle, dobry pomysl i wykonanie.,.,

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

No całkiem całkiem. Można się pośmiać :D 

Plusik się należy i mam nadzieję, że będzie coraz więcej artykułów, wywiadów itp. ^_^ 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Fajnie, że ostatnio wziąłeś się ostro do roboty w redakcji :D praca jak i sam pomysł gut gut :D

Edytowane przez Doman

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×