Skocz do zawartości

NaTeOooO

Użytkownik

O NaTeOooO

  • Tytuł
    Członek społeczeństwa

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Chciałbym się z Wami pożegnać dlatego że nie mam czasu tutaj zaglądać i straciłem chęci, mam inne ważne sprawy . Proszę o odebranie rang które posiadam, chciałem pozdrowić całą społeczność MH.
  2. Skoro jest to w dziale Humor widocznie mamy sie pośmiać . Podziwiajmy .
  3. Nick :NaTeO Data ( Od kiedy do Kiedy ) : Od dzisiaj do jutra [16-17] Powód :Impreza urodzinowa , wiec nie bede wtedy na serwerze ;P
  4. Wywiad dobry, fajnie sie go czytalo, ale nie ma pozdrowień dla mnie wiec nie ma plusika. Ok zlituje sie
  5. Obecny nick:NaTeOooO Nowy nick: NaTeO? Uzasadnienie:Moim zdaniem fajniej wygląda Link do reklam:Ranga premium , pierwszy raz
  6. Witam! W tym poradniku pokażę, jak zrobić multijump (dodatkowe skoki w powietrzu) dla klasy lub perku. 1. Weźmy *.sma przykładowej klasy np. Rushera: 2 . Zacznijmy od przygotowania pliku. Stwórz 33-elementową tablicę globalną ma_klase (lub ma_perk dla perku) oraz funkcje cod_class_enabled i cod_class_disabled (cod_perk_enabled i cod_perk_disabled dla perku) w następujący sposób: Jeśli twoja klasa ma już coś takiego, możesz pominąć w/w punkt. 3. Następnie upewnij się, że masz dołączoną do pluginu bibliotekę fakemeta. Jeśli nie, dodaj wśród innych "include'ów" to: #include 4. Następnie musimy dopisać to do plugin_init: register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart"); 5. Teraz musimy stworzyć nową tablicę globalną - skoki oraz dodać na koniec pluginu funkcję CmdStart: new skoki[33]; public CmdStart(id, uc_handle) { if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id]) //jeśli tworzymy perk, wstawiamy ma_perk zamiast ma_klase return FMRES_IGNORED; new flags = pev(id, pev_flags); if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id]) { skoki[id]--; new Float:velocity[3]; pev(id, pev_velocity,velocity); velocity[2] = random_float(265.0,285.0); set_pev(id, pev_velocity,velocity); } else if(flags & FL_ONGROUND) skoki[id] = 2; //tutaj podajemy ilość skokow w powietrzu, jaką może wykonać klasa return FMRES_IGNORED; } 6. Kompilujemy plik i gotowe! A tutaj gotowy, przerobiony rusher:
  7. Dzięki jeszcze raz , za wywiad +
  8. NaTeOooO

    Niekończąca się opowieść

    za siebie więc ....
  9. NaTeOooO

    Jakieś fajne gry

    Far Cry 3,4 , Call of Duty ,Battlefield 4, assasin black flag Mario
×
×
  • Dodaj nową pozycję...