Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 05/20/22 uwzględniając wszystkie działy
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Pograłem z toba na pewnym nicku, nie znasz regulaminu, polecam wykuć na blache, na ten moment odrzucam.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Cris podanie
Cris135 przyznał reputację ***Destro*** za temat
Grasz czesto ale to nie wszystko. GT masz w miare ladne, wiek tez jest git ale... Regulaminu żadnego nie przeczytales (sprawdzilem) Czesto "zdarza" ci sie puscic predatora lub nalot w nieodpowiednim czasie. Mówisz, że jestes steamowcem ale zastanawia mnie fakt, dlaczego ciagle widze Cie na NS? Daj sie poznac na forum i serwerze. NEUTRAL1 punkt -
1 punkt
-
1 punkt
-
Regulamin serwerów CODMOD 200/400 1.6
StrzelecakaSzyko przyznał reputację Born za temat
REGULAMIN SERWERÓW CODMOD 1.6 | COD 200 | COD 400 | 1. Zakaz używania cheatów, skryptów oraz wspomagaczy np. celownik AWP lub modele ESL. *ban permanentny* 2. Grafika SOFTWARE jest zabroniona. W przypadku wykazania ich podczas robienia screen’ów gracz otrzymuje bana na 1 dzień->perm. 3. Nie zakazujemy przeklinania, lecz staramy się nie nadużywać wulgaryzmów. Wszelkie obelgi w stosunku do innych graczy czy nadużywanie przekleństw będzie karane w zależności od wagi przewinienia. *kick/ban od 5 min do tygodnia* 4. Zakaz prowokowania innych graczy oraz siania dezinformacji. *kick, ban 5 min* 5. Zezwalamy każdej grupie wiekowej na korzystanie z voice chatu, natomiast nadużywanie mikrofonu jest zakazane. *kick/ban 5 minut* 6. Zakaz reklamowania: stron internetowych, cheatów, skryptów, innych serwerów (nie dotyczy zagranicznych stron). *ban permanentny* 7. Maksymalny ping na serwerze wynosi 120. Nie utrudniajmy rozgrywki innym klatkami. *kick, ban 5 min* 8. Nie stawiamy min oraz pułapek (również trucizny), na: - pace, - bs’ie, -przy hostach (przed bezpośrednim wejściem do pomieszczenia z hostami i w nim np. resp TT cs_italy2), - respie wroga, - drabinie, pochylni, schodach, w oknach oraz jedynie w drzwiach, które możemy otworzyć - w wentylacji (w bliskiej odległości od niej/przy wyjściach z tych miejsc) - w wąskich korytarzach np na mapie de_westwood, de_eldorado włącznie z bezpośrednim wejściem/wyjściem do nich *Zakaz stawiania 3 min na sobie jedynie w wąskim przejściu *Zakaz stawiania ELEKTROMAGNESU przy hostach oraz na bs’ie i respie wroga. *Zakaz używania komendy /odblokuj będąc w pułapce *kick,ban od 5 min wzwyż* 9. Stawianie sentry-gun'ów jest nieograniczone w żaden sposób. 10. Nie używamy błyskawic, duchów, rakiet oraz ks’ów (predator wraz z airstrike) na resp wroga przed 7 sekund. Czas ten również odnosi się do użycia perków m.in. autodestrukcji po pojawieniu się na respie wroga. *Nie używamy żadnej umiejętności tuż przed zakończeniem rundy w celu zbugowania dmg na respie wroga. *kick,ban od 5 min wzwyż* 11. Nie strzelamy oraz nie skanujemy na resp wroga przed 7 sekund na mapach: de_eldorado, de_alexandra, de_dust2002, de_rats_1337. *kick, ban od 5 min wzwyż* 12. Zakaz używania jakiejkolwiek broni, /ks oraz perków podczas trwania rozgrzewki. Punkt ten odnosi się przede wszystkim do nagród zdobytych podczas jej trwania. *kick, ban od 5 min wzwyż* 13. Zakaz wspólnego nabijania exp’a oraz wykonywania misji *ban 1 dzień - tydzień* 14. Zakaz bugowania klas, statystyk, perków, misji i wyzwań. *ban 1 dzień* 15. Zakaz bugowania paki oraz robienia relogów w celu bycia ponownie żywym. *kick, ban 5 min* 16. Zakaz przeszkadzania w grze np. umyślne spamowanie perkiem bezlik ammo, granie ze zbugowanym strojem, oślepianie itp. *kick, ban 5 min* 17. Nie wysyłamy naszych zgłoszeń na say, w tym celu piszemy na u@. Nie stosowanie się do tego będzie skutkowało banem. *ban 5 min* 18. Wykonywanie celów mapy jest obowiązkowe od 1:00. Po tym czasie powinno się skupić na ich realizacji. *kick/ ban 5-30 min* 19. Zakaz wchodzenia na TXT map wraz z odbijaniem się od nich. Gracz z mniejszą grawitacją może nad nimi “przelatywać”. *kick/ban 5-30 min* 20. Zakaz wychodzenia z serwera/na spect (przechodzenia z ct do tt i odwrotnie celem bycia martwym) podczas trwania NUKE. *slay, kick, ban 5 min* 21. Zakaz używania komendy CMD (cl_forwardspeed 400, cl_backspeed 400, cl_sidespeed 400 - wartość domyślna wygląda tak). *ban 5 min - 1 dzień* 22. Rush nie jest zakazany. 23. Nicki bądź nazwy klanów wulgarne, rasistowskie bądź naruszające wyznania religijne są surowo zakazane. *ban 5-30 min* 24. SGS, GS, SGJ są zabronione *ban tydzień* 25. Zakaz przebywania na spec w celu zdobywania nagród *kick,ban od 5 min wzwyż* 26. Zakaz rzucania flash'y na małych mapach *slay, kick* 27. Czas na wstawienie screenshot'ów na forum nie może być dłuższy niż 7 dni. 28. Zakaz sprzedawania perków, sygnetów, klas etc za realne pieniądze. 29. Admin może sukcesywnie zwiększać długość bana, jeżeli gracz notorycznie łamie dany punkt regulaminu. 30. Zakaz używania perków dodające obrażenia do granatu w celu zwiększenia obrażeń kuszy stalkera. 31. Administracja Multi-Head ma zawsze racje. 32. Regulamin może ulegać zmianom, nieznajomość regulaminu nie zwalnia z przestrzegania go! Zakaz kopiowania bez zgody Administracji Multi-Head1 punkt -
Regulamin Forum
StrzelecakaSzyko przyznał reputację Multi-Head za temat
REGULAMIN FORUM MULTI-HEAD.PL Zasady ogólne Forum Rejestrując się na Forum automatycznie akceptujesz ten regulamin. Każdy użytkownik jest równy wobec zasad. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia Cię z jego przestrzegania. Team Forum nie ponosi odpowiedzialności za wypowiedzi użytkowników na Forum. Team Forum zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu bez podania przyczyny. Dozwolone używanie słów wulgarnych z umiarem, lecz każda obraza będzie surowo karana. Korzystanie z opcji "cytowania" jakiejś osoby z serwera itp, bez użycia cenzury. Prosimy, aby tej opcji, używać mądrze i bez przesadyzmu. Za sianie fermentu, wypowiadanie się w tematach, które nas kompletnie nie dotyczą, od razu leci "+1" na konto, takiego delikwenta. Konta użytkowników Zakładając konto miej na uwadze to aby twój nick nie był podobny do żadnego z nicków Administratora, Super Moderatora, Moderatora itd. Administracja zastrzega sobie prawo do zbanowania takiego konta oraz do oceny czy nick jest podobny czy też nie. Konta użytkowników z nazwami nie mającymi najmniejszego sensu, tzn. przypadkowy ciąg znaków i te z wulgarnymi nickami zostaną natychmiast zbanowane. Nie używamy w nickach swoich adresów mail. W razie pomyłki możliwa jest zmiana nicku kontaktując się z Administracją. Multi-konta Na Forum Multi-Head.pl każdy użytkownik może posiadać tylko jedno konto. Wyjątkiem jest sytuacja gdy kilku członków rodziny, grona osób posiada jedno IP. Wtedy po uprzednim powiadomieniu AF można zrobić więcej niż 1 konto na danym IP. W razie braku dostępu do konta możliwe jest założenie nowego w celu kontaktu z Administracją Forum. Po przywróceniu starego konta - nowe zostanie usunięte. Tematy użytkowników Przed założeniem tematu zapoznaj się z regulaminem lokalnym działu. Przed założeniem tematu sprawdź czy podobny już nie istnieje. Jeśli temat został zamknięty bądź usunięty nie zakładaj go ponownie. Napisz prywatną wiadomość do moderatora danego działu, co było powodem jego usunięcia. Staraj się rozwiązać swój problem czytając tematy innych użytkowników, szukając informacji w google, bądź na podstawie swojego doświadczenia. Temat nazywaj konkretnie tak samo jak jego treść. Akceptowana jest tylko wypowiedź rzetelna wnosząca coś nowego do tematu. Posty Piszemy prosto i treściwie. Staramy się pisać poprawnie, przestrzegając podstawowych zasad ortografii i interpunkcji. Każdy poza administracją(czyt. Moderator wzwyż) ma zakaz wypowiadania się w podaniach na Unban Team. Odpowiadając w podaniach na jakąkolwiek funkcję konieczne jest uzasadnienie swojej decyzji. "Powody up" lub podobne uzasadnienia skutkować będą ostrzeżeniem. Nie wypowiadamy się na tematy z propozycjami bądź problemami dotyczącymi serwerów, na które nie zaglądamy, bądź bywamy sporadycznie. Wypowiedzi takie będą uważane za spam i nagradzane ostrzeżeniami. Posty, typu "Fajny Artykuł, łap lajka", czy na przykład, "Fajny poradnik" , będą karane warnami. Zabrania się: Spamowania w jakimkolwiek dziale. (Wyjątek - dział OFFtopic) Powtarzania wypowiedzi innych użytkowników. Odświeżania tematów częściej niż raz na 48h. Wyzywania innych użytkowników forum! Tworzenia postów w kolorach czerwonym i zielonym, które są przeznaczone dla Administratorów, Opiekunów Sieci, Super Adminów, Super Moderatorów i Moderatorów. Używania na zmianę "WiElKiMiCh i MaŁyCh LiTeR". Pisania "Każdego Słowa Wielką Literą". Pisania całej wypowiedzi WIELKIMI LITERAMI, pogrubioną czcionką, pochyloną czcionką, podkreśloną czcionką, przekreśloną czcionką - stosujemy tylko po to, żeby podkreślić znaczenie danego słowa w poście. Celowego używania "rarzoncyh błenduw ortoghraficznyh". Pisania całego postu kolorem (nie dotyczy ukrytych działów). Ten punkt tyczy się także moderatorów, administratorów! Kolory są po to, aby podkreślić jakieś ważne słowo etc. Wypowiadania się w dziale UnbanTeam(Odwołania, Screenshoty etc), oraz Skargach i problemach, jeżeli temat nas nie dotyczy. Wypowiadania w podaniach o adminów graczom, którzy nie zaglądają na serwer, którego podanie dotyczy. Jeśli na danym serwerze nie grywamy nie możemy mieć pojęcia co kandydat na serwer wnosi. Wypowiedzi takie będą uważane za spam i nagradzane ostrzeżeniami. Wypowiadania się w podaniach, propozycjach itp. TeamSpeaka, jeżeli w ogóle na nim nie przesiadujemy. Avatary i Sygnatury Administracja może usunąć avatar jeśli uzna go za niewłaściwy bez podania przyczyny. Zabrania się używania avatarów i sygnatur z treściami rasistowskimi, erotycznymi oraz takimi które ogólnie zostały przyjęte za niewłaściwe. Administracja zastrzega Sobie prawo do zbanowania konta bądź usunięcia sygnatury jeśli łamie ona postanowienia tego regulaminu. Maksymalny rozmiar treści (obrazek/gif/film etc) w sygnaturze może wynosić max 600x250px W sygnaturze może znajdować się tylko jedna grafika/film/gif etc. Nie używamy avatarów i sygnatur mogących wywołać epilepsję (tj. szybko migający gif). Moderacja będzie usuwać taką treść. Niedozwolone treści Na forum zabrania się następujących rzeczy: reklamowania konkurencyjnych serwerów/sieci w miejscach innych niż te, które są do tego przeznaczone (czyt."Reklamy serwerów/sieci"), pisania treści obrażających innych użytkowników, pisania treści oczerniających innych użytkowników, pisania treści wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej i etnicznej lub innych przejawów , pisania treści, które zawierają treści prywatne - np. cytaty rozmów ze skypa/gg - W celu uszanowania prywatności osób, które nie chciały publikacji jakiejś rozmowy, pisania treści propagujących alkohol, narkotyki lub inne środki odurzające , pisania treści ukazujących hasła, symbole lub ludzi związanych ustrojami opartymi na dyktaturze, pisania treści o terrorze lub nienawiści (np. faszyzm, nazizm) pisania treści nawołujących do łamania zasad gry, omijania zabezpieczeń gry lub korzystania z bugów, zamieszczania linków do hacków, trojanów, wirusów i wszelkiego typu niedozwolonego oprogramowania.Team Forum nie ponosi odpowiedzialności za treści zamieszczone przez użytkowników, zamieszczanie treści pornograficznej na forum (linków, zdjęć, itp). Kary Niestety wielu użytkowników łamie obowiązujące tu zasady, często z niewiedzy lub złości, czasem umyślnie, czasem niechcący. Staramy się ustalać motywy, jakie kierowały w tym czasie ludźmi i dawać kary adekwatne do czynu, jednak chcielibyśmy robić to jak najrzadziej. Odwołania od kar na forum (bany etc.) składacie do Administratora forum, pisząc do niego prywatna wiadomość bądź zamieszczając temat z odwołaniem w tym. Każdemu przysługuję jedno upomnienie. Można to znieść w chwili, gdy dany użytkownik złamie kilka punktów w regulaminie za jednym razem, bądź tego samego dnia. Po otrzymaniu upomnienia użytkownik za każdym razem może otrzymać ostrzeżenie nie zależnie od wykroczenia. Zgłaszanie wykroczeń W przypadku zauważenia złamania regulaminu przez innego użytkownika forum należy zgłosić post za pomocą opcji Zgłoś, która znajduję się pod postem. Zachowania pseudo-moderatorskie są niedozwolone Ekipa Forum Na Team Forum składają się (od najmniej ważnego do najważniejszego): Moderatorzy, Super Moderatorzy, Super Admin, Opiekun Sieci i Administrator. Decyzje Administratorów są nieodwołalne! Od decyzji Moderatora, Super Moderatora oraz Super Admina odwołujemy się do Administratora Forum w odpowiednim dziale. Prawa autorskie Zamieszczając jakikolwiek tekst pisany, fotografie, grafikę przez siebie, zrzekasz się do nich praw autorskich na rzecz tego forum, poza obrębem forum możesz kopiować, powielać oraz wszystko czego tylko będziesz chcieć. Zakaz kopiowania bez zgody autora.1 punkt -
Urlop
''Kierownik'' przyznał reputację urlopowy pemeq za temat
Nick: pemeqData ( Od kiedy do Kiedy ): 20.05/1.06Powód: brak czasuOpiekun, bądź ktoś z wyższej administracji: @Born @LOLSON0 punktów
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00