Temat powstał tylko dla prawdziwych wyjadaczy co wchodzą na forum i chcieliby wiedzieć wszystko w tym o samej tabelce /top15
Stworzyliśmy unikalne ekrany motd Top15, Rank Stats i Map End Stats i dodaliśmy do nich kilka funkcji. Wszystkie rzeczy, takie jak projekt, obrazy, tekst, kolory i inne. Oto krótki opis i zdjęcia każdego z nich:
Tak wygląda domyślne Top 15. Jak widać, tabela składa się z następujących kolumn: Top, Nazwa, Asysty, Zabójstwa, Zgony, Strzały w głowę (i procenty), Najcenniejszy gracz, Wygrane rundy, Zakład na bomby, Eksplodowane bomby, Rozbrojone bomby, XP, Umiejętności i Ranga
Kliknięcie dowolnego nagłówka kolumny spowoduje posortowanie graczy w tej kolumnie w porządku rosnącym lub malejącym. Jak widać, każdy gracz ma wskaźnik tego, czy jest online, czy offline na serwerze, a także swoją flagę boczną, awatar Steam i ikonę (jeśli istnieje) oraz czy jest nowy na serwerze. Istnieją również kolorowe nazwy dla VIP-ów lub administratorów. Można je łatwo dostosować w pliku konfiguracyjnym. Kolory ramek dla każdej umiejętności można również dostosować. Kliknięcie gracza przeniesie Cię do strony ze statystykami jego rangi, którą zobaczysz poniżej. Domyślne rangi to te z CS:GO
Pod tabelą dodano również wyszukiwarkę graczy po nicku, ip lub steam id, a także strony.
Tak wygląda strona motd ze statystykami gracza. Statystyki rankingowe składają się z następujących trzech kolumn:
• W pierwszej kolumnie, w górnym rzędzie, pokazuje awatar Steam gracza (jeśli go posiada), który po kliknięciu przeniesie Cię do jego profilu Steam. Obok znajduje się flaga kraju, z którego pochodzi. Pod flagą znajduje się wskaźnik gracza, czy jest on online/offline na serwerze, imię gracza i miejsce, w którym siedzi na serwerze, a także jego umiejętność. Nad umiejętnością jest napisane, jaka jest domyślna pozycja graczy, ustawiona przez plik konfiguracyjny. Dolny rząd pokazuje status rangi gracza, między innymi obraz jego aktualnej rangi, pasek XP i wymagane XP do następnej rangi oraz obraz jego następnej rangi. Poniżej znajdują się „najciekawsze momenty” gracza. Ile razy był najbardziej wartościowym graczem , ile rund wygrał , ile bomb eksplodował, rozbroił oraz podłożył
• Druga kolumna zawiera podstawowe statystyki gracza. Składa się z następujących elementów: Zabójstwa, Śmierć, Asysty, Strzały w głowę (i wartości procentowe), Stosunek zabójstw/zabójstw, Strzały, Trafienia, Obrażenia, Procent celności, Procent wydajności, Kiedy pierwszy raz wbił na serwer oraz kiedy ostatni raz był i Czas gry.
• Trzecia kolumna odnosi się do 5 ulubionych broni gracza. Wyświetli obrazy pięciu broni, którymi gracz zdobył najwięcej zabójstw, wraz z ich liczbą i nazwą po prawej stronie.
Tak wyglądają statystyki, które pojawią się na końcu każdej mapy. U góry pośrodku znajduje się tytuł statystyki, pod nim po lewej stronie znajduje się nazwa samej zagranej mapy. Powyżej tabeli jest napisane, która drużyna wygrała, czyli drużyna, która zdobyła największą liczbę punktów. Jeśli wynik między dwiema drużynami jest równy, domyślnie zostanie wyświetlony komunikat Remis . Poniżej znajduje się tabela samych statystyk. Pokazuje najlepszych graczy meczu i puchary za pierwsze trzy miejsca. Podobnie jak w przypadku top15, pokazuje również wskaźnik online/offline gracza, flagę, awatar i ikonę Steam oraz to, czy są nowe. Po prawej stronie pokazuje jego zabójstwa, śmierci, współczynnik zabójstw/zabójstw, najcenniejszego gracza i rangę. Poniżej najwyższych statystyk znajdują się indywidualne statystyki gracza. Zawiera listę zabójstw i zgonów, które miał, a także całkowitą liczbę PD, które otrzymał.
[Rangi CS:GO punktacja serwera PaintBall]
Unranked = 0
Silver I = 50
Silver II = 150
Silver III = 300
Silver IV = 500
Silver Elite = 750
Silver Elite Master = 1100
Gold Nova I = 1650
Gold Nova II = 2450
Gold Nova III = 3500
Gold Nova Master = 5000
Master Guardian = 6900
Master Guradian II = 9300
Master Guardian Elite = 12400
Distinguished Master Guardian = 16050
Legendary Eagle = 20900
Legendary Eagle Master = 27500
Supreme Master First Class = 36800
Global Elite = 50000
[Umiejętności]
Zakres umiejętności gracza jest obliczany przy użyciu następującego wzoru: 100,0 * Zabójstwa / (Zabójstwa + Umieranie)
N- = 0.00
N = 10.00
N+ = 15.00
A- = 20.00
A = 30.00
A+ = 35.00
V- = 40.00
V = 50.00
V+ = 55.00
E- = 60.00
E = 70.00
E+ = 75.00
M- = 80.00
M = 90.00
M+ = 95.00
[Nagrody XP]
zabójstwo = 5
śmierć = -2
headshot = 3
asysta = 2
knife = 5
granat = 8
blind = 2
bomb_plant = 2 1
bomb_defuse = 2 1
bomb_explode = 2 1
team_kill = -7
samobójstwo = -8
vip = Dodatkowo +1