Witam Chialbym zaoferowac pare zmian w paru klasach poniewaz nie sa one wyrownane , to sa moje propozyje i napewno wiele osob sie ze mna zgodzi :
1.Szurmowiec -zamiast eliminiatora zamienic na ogranicznik poniewaz taki 20 lvl z platynami robi co chce z kazdym lvl.
2.Cybersuit - mozna by bylo zabrac zmiejszona widzialnosc poniewaz i tak jest za dobry za duze ma dmg a 1/15 siada bardzo czesto a na full int to nie ma startu do niego no chyba ze tylko kapitan.
3.Reaper - zmniejszyc dmg poniewaz na 40 lvl z full intem ta klasa bije po 60 z 1 pocisku a co mowa o nabojach do tego, ja mam 120 lvl a taki 30 reaper sciaga mnie na pare naboi.
4.Kapitan - za duzo wytrzymalosci , proponowalbym zmniejszyc o 20-40.
5.Konspirant - troche zmniejszyc dmg z m3 poniewaz na blisko kazda osoba w cialo schodzi na 1 strzala poniewaz dmg dochodzi nawet do 400 w cialo.
6.Zabujca - wedlug mnie ta klasa ma za duzo atutow w porownaniu do innych premek i proponowalbym zabrac ciche kroki auto bh i leczenie.
7.Duch Generala - zmniejszyc z 1/6 na 1/9/12 poniewaz gralem ta klasa i co 2 osobie zabitej zabieralem perk.
8.Admiral - zabrac 1 apteczke, i zmienic 1/3 awp poniewaz te 1/3 wchodzi prawie za kazdym razem .
9.Replikant - usunac ta klase albo ustawic ze repliki bede znikaly po 30 sec poniewaz sa zastawiane przejscia nie mozliwe zeby przejsc, bardzo czesto gracze blokuja innych stawiajac repliki w graczu.
10.Duch Kapitana - oslabic dmg duchow poniewaz na full int bije on ponad 160 a na dodatek ma dmg+int wiec raczej bym zabral te dmg+int.
11.Sanitariusz - zabrac 1 apteczke poniewaz 2 to bedzie za malo jak na klase premium bo dmg z famasa to jest straszne kapitana z 21 lvl ciezko jest zabic, i zmienic z 3 na 2 skoki.