W tym temacie zaproponuję zmiany do klas znajdujących się na serwerze:
Maga premium:
1. Grenadier - proponuję aby otrzymywał granaty co 10s ale zamiast i tak nie działającego 1/3, dałbym mu 1/2 na zatrzymanie przeciwnika z he oraz 1/6 na 2x dmg z sg552.
2. Wojskowy - wystarczy naprawić niedziałające 1/5 na odbicie pocisku.
3. Rusznikarz - proponuję usunąć minie oraz zastąpić dodatkowy dmg z mp5 od inty na całkowite ignorowanie wytrzymałości przeciwnika oraz dodać dodatkowe 30 dmg z mp5 przy trafieniu w głowę i szybkostrzelność od inty ale tylko na mp5.
4. Cichy morderca - proponuję troszkę bardziej zwiększyć niewidkę tak do 10/255.
5. Elitarny snajper - bez zmian.
VIP:
1. Kapral - proponuję zmienić mu g3sg1 na ak i m4.
2. Porucznik - proponuję dodać mu ignorowanie wytrzymałość przy trafieniu w głowę z famasa.
3. Rambo - bez zmian.
Szturmowe:
1. Desantowiec - proponuję zamienić 1/6 na wyrzucenie broni na 2x przeładowanie broni nie licząc shootgunów.
2. Komandos - proponuję dodać że za każdego zabitego przeciwnika dostanie możliwość oślepienia kolejnego przeciwnika celując w niego i wciskając r na nożu, oślepnie będzie trwać 2 s oraz nie będzie się kumulować czyli zabicie 2 przeciwników nie da możliwości użycia 2 razy tej umiejętności.
3. Marines - proponuję zamienić podwójny skok na 1/12 na podwójne obrażenia.
4. Sztabowy - proponuję dodać mu 10 dmg z ak.
5. Telegrafista - proponuję zmienić mu broń z p90 na ak, m4 lub famasa oraz dodać mu ciche kroki.
6. Terrorysta - bez zmian.
7. Plutonowy - zamienić lekką niewidkę na nożu na szanse na otrzymanie kolejnej rakiety przy zabiciu wynoszącą 1/9.
8. Szpieg - dodać dodatkowy dmg z glocka i usp przy trafieniu w głowę zależnie od inty 10+inta/5.
9. Saper - dodać 5 dmg z p90 oraz możliwość otrzymania kolejnej miny przy zabiciu 1/9.
10. Komendant - bez zmian.
Wsparcie:
1. Lekki snajper - zamienić 1/5 na widzenie trafionych przeciwników na radarze do końca rundy.
2. Medyk - zamienić 2 apteczki na apteczkę którą będzie mógł używać raz na 10s i zrobić na to osobny bind aby nie używać apteczki jednocześnie ze wskrzeszaniem.
3. Przemytnik wojenny - bez zmian.
4. Snajper - proponuję troszkę zwiększyć przelicznik od inty aby na max inta zawsze zabijał na 1 hs.
5. Wsparcie lotnicze - dodać 1/9 na otrzymanie kolejnego airstika przy zabiciu przeciwnika.
6. Wsparcie rakietowe - bez zmian.
7. Wsparcie strzeleckie - dodać 1 paczkę która odnowi amunicje także sojusznikom w okolicy.
8. Zwiadowca - dodać 20 dmg jeżeli zaatakuje kogoś od pleców.
9. Obrońca - zamienić 30% redukcji obrażeń na 1/4 na unikniecie strzału w głowę.
10. Partyzant - bez zmian.
11. Żołnierz militarny - zamienić 10% więcej dmg na 25% dmg jeżeli przeciwnik jest spowolniony.
12. Strzelec wyborowy - zamienić gaila na ak i m4 oraz zamienić 1/10 na oślepienie na 1/10 na 2x dmg.
Dodatkowo proponuję stworzyć nowego rushera który posiadałby m3 i szybsze strzelanie i przeładowanie z niej o 33% oraz nielimitowany zapas amunicji.