pozytywy: TYPY MISJI, 2. Dodatkowy exp za: first blood, killstreaka(ultimate sounds), podłożenie bomby, rozbrojenie bomby, Head shota. Reszta jest, 12. Death Match.
negatywy:
8 Waluta serwera MONETY - nieprzydatne
Zeus (Premium)
Inteligencja: 20
Zdrowie: 20
Wytrzymałość: 10 0
Kondycja: 35 30
Bronie: M249, Granaty
a gdzie m4 z krowy ciezko sie strzela na daleki dystans
2. Awanse Klas
Dam tylko przykład jednej klasie jak bym to widział. Dodawane są tylko detale, które nie psują w żaden sposób balansu klas.
Amadeusz[1-100 lvl]: 3 DMG +int z MP5
Zaawansowany Amadeusz[101-250 lvl]: 3 DMG +int z MP5, 10% więcej zdobywanych monet
Mistrzowski Amadeusz[251-400 lvl]: 3 DMG +int z MP5 20% więcej zdobywanych monet, Stattrak do każdej broni
nieprzydatne wogule awanse nie przynosza kozysci, jesli cos ulepszamy to powinno podnies jakos nasze statysyki a nie wiecej monet. SSattrak powinien zostac do kazdej broni
3. Perki
- podział perków na normalne[60% szans na zdobycie], rzadkie[20% szansa na zdobycie], legendarne[10% szans na zdobycie] - zostawic tak jak jest na 200 sie to wogule nie sprawdza
- wytrzymałość perków [20% do popsucia itemu za każdy zgon] - tutaj bym zostawil
- magazyn na perki [możliwość włożenia 3 perków do magazynu. Magazyn resetuje się z każdą zmianą mapy] - niepotrzebne
Nieśmiertelniki na N I E
Perki:
Dealicioushs - Każde trafienie w głowę przeciwnika daje Ci pełne zdrowie. - przy odpowiedniej osobie perk zbyt op
Anty Perk - Niszczy perk innego gracza. 50/50
Ksy:
Usunięcie UAV C-UAV - na 200 jest tak samo, a oba można wbić z paczki, co się dzieje? Tracimy całą paczkę bo nie ma ani uav i c-uav
Toxic Airstrike [7 zabójstw] Wolę normalnego airstrike
NUKE [25 zabójstw] Za duzo killi, 20 już jest Ciężko wbić, na nie
Co do klas jestem za wprowadzeniem usuniecia starych klas lacznie z premkami a wprowadzeniem calkiem nowych klas co przyciagnelo by wiecej osob na serwer