Skocz do zawartości

SzybkoExpie

Użytkownik

Aktywność reputacji

  1. Lubię to
    SzybkoExpie przyznał reputację dla  MARCIN3KSiemanko   
    Witam  
  2. Lubię to
    SzybkoExpie przyznał reputację dla SwirusekSiemanko   
    Siema
  3. Lubię to
    SzybkoExpie przyznał reputację dla elo elo 350Siemanko   
    Elo, kiedyś może i tak
  4. Lubię to
    SzybkoExpie przyznał reputację dla pozytywny.exeSiemanko   
    Siemano 
  5. Lubię to
    SzybkoExpie przyznał reputację dla JugoL^^Siemanko   
    Cześć.
  6. Lubię to
    SzybkoExpie przyznał reputację dla pafkowestSiemanko   
    Siema Byczku
  7. Lubię to
    SzybkoExpie przyznał reputację dla PROSTO.Siemanko   
    Witam  
  8. Lubię to
    SzybkoExpie przyznał reputację dla  Don MateukoSiemanko   
    Hejka
  9. Lubię to
    SzybkoExpie przyznał reputację dla VosikSiemanko   
    Siemanko
  10. Cho na burgera
    SzybkoExpie przyznał reputację dla j4k s!3 gr4Siemanko   
    siemka
  11. Serduszko
    SzybkoExpie przyznał reputację dla Roy KeaneKoncepcja nowego COD 400   
    pozytywy: TYPY MISJI, 2. Dodatkowy exp za: first blood, killstreaka(ultimate sounds), podłożenie bomby, rozbrojenie bomby, Head shota. Reszta jest, 12. Death Match.
    negatywy:
    8 Waluta serwera MONETY - nieprzydatne
    Zeus (Premium)
    Inteligencja: 20
    Zdrowie: 20
    Wytrzymałość: 10 0
    Kondycja: 35 30
    Bronie: M249, Granaty 
    a gdzie m4 z krowy ciezko sie strzela na daleki dystans
     
     
    2. Awanse Klas
    Dam tylko przykład jednej klasie jak bym to widział. Dodawane są tylko detale, które nie psują w żaden sposób balansu klas.
    Amadeusz[1-100 lvl]: 3 DMG +int z MP5
    Zaawansowany Amadeusz[101-250 lvl]: 3 DMG +int z MP5, 10% więcej zdobywanych monet
    Mistrzowski Amadeusz[251-400 lvl]: 3 DMG +int z MP5 20% więcej zdobywanych monet, Stattrak do każdej broni
    nieprzydatne wogule awanse nie przynosza kozysci, jesli cos ulepszamy to powinno podnies jakos nasze statysyki a nie wiecej monet. SSattrak powinien zostac do kazdej broni
    3. Perki
    - podział perków na normalne[60% szans na zdobycie], rzadkie[20% szansa na zdobycie], legendarne[10% szans na zdobycie] - zostawic tak jak jest na 200 sie to wogule nie sprawdza
    - wytrzymałość perków [20% do popsucia itemu za każdy zgon] - tutaj bym zostawil 
    - magazyn na perki [możliwość włożenia 3 perków do magazynu. Magazyn resetuje się z każdą zmianą mapy] - niepotrzebne
    Nieśmiertelniki na N I E
    Perki:
    Dealicioushs - Każde trafienie w głowę przeciwnika daje Ci pełne zdrowie. - przy odpowiedniej osobie perk zbyt op
    Anty Perk - Niszczy perk innego gracza. 50/50 
    Ksy:
    Usunięcie UAV C-UAV  - na 200 jest tak samo, a oba można wbić z paczki, co się dzieje? Tracimy całą paczkę bo nie ma ani uav i c-uav 
    Toxic Airstrike [7 zabójstw] Wolę normalnego airstrike 
    NUKE [25 zabójstw] Za duzo killi, 20 już jest Ciężko wbić, na nie 
    Co do klas jestem za wprowadzeniem usuniecia starych klas lacznie z premkami a wprowadzeniem calkiem nowych klas co przyciagnelo by wiecej osob na serwer
     
×
×
  • Dodaj nową pozycję...