Skocz do zawartości

Hank.

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Ostatnia odpowiedź

  • Darowizny

    0.00 PLN 

Informacje

  • Imię
    Hank
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Region
    Nevada

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Hank. - Osiągnięcia

Hank. - informacje

5
0
4
0
0
0
0
0
0
  1. Nie miałem nawet takiego zamiaru Mówimy o 100 killach na mape ale najczęściej są to podstawy: ak, m4, awp. I mało kto do tej setki dobija, mi się udało po kilku dniach zdobyć skin do noża ale opieram się na umiejętnościach z serwerów typu HnS chociażby przez co trudniej mnie trafić w niektórych sytuacjach, nie wspominając dźwięku przestrzennego w słuchawkach który pozwala zaskoczyć wroga. A mówimy tu o 250 zabójstwach na mapie z małą ilością kryjówek w dodatku na trybie na którym nie można kampić ^^ Czy potrzebne to czy nie to już głowa w tym Właściciela serwera moim zdaniem, skoro zostało to dodane to widocznie do czegoś było potrzebne Ale tak jak dodałem na początku, jest to jedynie propozycja z mojej strony
  2. Co nie zmienia faktu że lepiej poznać również zdanie innych osób grających na tym serwerze Wiem do czego zmierzasz, to Deathmatch i powinno się skupić na zabijaniu, ale jak skiny zechcieli dodać to warto by było je pod tych graczy ustawić jak trzeba. Mimo że jest to gra która już swoje ma to jednak coraz więcej widzisz serwerów ze skinami z CS:GO, wystarczy się rozejrzeć na gametrackerze Oczywiście nie próbuj mi tylko wcisnąć że to zasługa wyłącznie dobrej sieci i reklamy tak jak nie próbuje wcisnąć że to zasługa skinów, wiele czynników się na to składa. Skiny choć mało ważne dla niektórych są ostatnio coraz częstszym dodatkiem do gry. Fortunnie lub niefortunnie CS 1.6 potrafił zrobić mod z każdej gry, nawet ze swojego następcy...
  3. Dobrze wiesz że mi nie potrzebna ta zmiana bo już mam za sobą te progi jednak trzeba mieć na uwadze innych. Wspomniani wcześniej "słabi gracze" łatwo się zniechęcają grą a co dopiero gdy zobaczą ile im potrzeba zabójstw. Owszem jest to zbędna opcja jednak obecny szał dodawania tych skinów na serwery CS 1.6 przez popularność CS:GO zdaje się często przyciągać graczy. Nie dostosowanie się do jak największej liczby graczy o różnych umiejętnościach może sprawić że z czasem jedynie będzie można ćwiczyć One Tapy z AK47 na ścianie a nie na głowach ;) Tak czy inaczej doceniam wypowiedź, w końcu o to tu chodzi :)
  4. Co mam na myśli? A to dobre xD

  5. Witam, chciałbym poruszyć temat skinów który został zauważony przez kilka osób w tym mnie. Generalnie uważam że progi skinów odnośnie niektórych broni powinny zostać uregulowane, dotyczy to konkretnie pistoletów oraz noży, skiny dla pistoletów takich jak Glock chociażby można uzyskać już po 50 zabójstwach przy czym dla noży jest to już 250 zabójstw. Osobiście zdaje sobie sprawę że skiny dla noży są droższe w CS:GO oraz trudne do zdobycia jednak chciałbym zwrócić uwagę że gramy w CS 1.6 do tego na Deathmatchu i jedną mapę jaką jest DD2, nie każdemu może się udać zdobyć odpowiednią ilość zabójstw by nacieszyć się nowym wyglądem noży, dlatego proponowałbym zamienić te progi tak aby to noże miały progi 50 zabójstw a pistolety 250 zabójstw Oczywiście wszystko można przedyskutować lub dopracować, jest to jedynie moja propozycja ^^ Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...