Jump to content

Witaj na

Załóż konto lub zaloguj się żeby wziąć udział w życiu forum! 

Facebook Multi-Head

Zapraszamy do zalajkowania naszego fanpage'a! 

Rekrutacja

Aktualnie trwa rekrutacja na:  Support Admina, Grafika, Redaktora.
Złóż podanie już dziś!

Sieciowy discord

Zapraszamy wszystkich użytkowników do dołączenia na Naszego sieciowego discorda!
Możesz tam znaleźć ludzi do pogrania w gry, nawiązywać nowe znajomości czy też zgłaszać ludzi którzy cheatują na Naszych serwerach! 

TimingisAll

Użytkownik

Reputation Activity

  1. Serduszko
    TimingisAll reacted to QueenKinG in niezletecheatykolejnyban29   
    Twój nick podczas gry:Dogusssss
    Godzina, data zdarzenia:07-01-22 23:19
    Mapa:Mirage
    STEAM_ID / IP:STEAM_1:1:632278075
    Uzasadnienie:Gadamy na discordzie: TimingIsAll, Samotnik, Faflini itd.
    Rozmawiamy o roblox i csie hehe beka bo roblox mniejsza, gramy se 4fun w csa tym bardziej z Samotnikiem
    Samotnik wyzywal sie z Kubusiem, Po 1, Julshi nie gaguje swojego boya bo po co tylko Samotnika co ledwo odpisywal XDD wyzywali sie rowno a Tylko dostal Samotnik, po 2 gram 4fun strzelam glowy na live dc pozdro btw bo to cos nie zasluguje na flagi, po 1 banuje za czitowanie juz moj 29 perm na tym forum takze pozdro, po 2 cheatuje? bo sprzedalem twojego boyowi 2 glowy co? XD wez te tik toki to samo. O grze wlasnie widac jak umiesz byc adminem, nie zaslugujesz na to naucz sie kultury to po 3 
    Pozdro Zulshi (mnie) Samotnika i TimingIsAll
  2. Cho na burgera
    TimingisAll got a reaction from QueenKinG in Podanie na Admina Zulshi :D   
    Na tak
    wiek
    doświadczenie
    podanie
    miły
    sympatyczny
    aktywny
    dojrzały
    kompetentny
    giga chad
     
    Pozdro Timing
  3. Cho na burgera
    TimingisAll reacted to Szef EdONLY MIRAGE in Podanie na Admina Zulshi :D   
    Siea 
    jestem na tak
    +/- kultura 
    + doswiadczenie 
    +wiek
    +gt 
    - przyglupi ( zgadzam sie z maciusiem) 
    Do tego dołączam  wielki plus za zgłaszanie cheaterów, nawet nagrywanie mi akcji po których cheater sie offal i nie mogłem zbanować. Ogółem serwerowy Rudy 
  4. Cho na burgera
    TimingisAll reacted to Julshi in Podanie na Admina Zulshi :D   
    Na nie
    - kultura
    +/- doswiadczenie
    + aktywnosc
    moim skromnym zdaniem nie nadajesz sie do tego, pozdrawiam 
  5. Puchar przegrywu
    TimingisAll got a reaction from maciuskolegobotak in Podanie na Admina Zulshi :D   
    Na tak
    wiek
    doświadczenie
    podanie
    miły
    sympatyczny
    aktywny
    dojrzały
    kompetentny
    giga chad
     
    Pozdro Timing
  6. Cho na burgera
    TimingisAll reacted to QueenKinG in Podanie na Admina Zulshi :D   
    Nick: Koksu
    Imię: Hubert
    Wiek: 16
    Doświadczenie: Bylem adminem na innych serwerach, Komendy 8/10 
    Dlaczego chcesz być adminem?: Adminem chce zostac dlatego, ze nie zawsze sa admini na serwerze a ja jestem ciagle online wiec mozna do mnie napisac komunikuje administracje jak sa jakies haxy, duzo osob do mnie pisze na steam w sprawie haxow i ja te informacje musze przekazywac administracji zeby weszli na serwer i ich zbanowali a jak bym miał admina to bym nie musiał im zawracac glowy.
    Link do profilu STEAM: https://steamcommunity.com/id/NaCoSiePatrzyszCo/
    Link do profilu GameTracker:  
    1 https://cache.gametracker.com/player/Koksu/145.239.236.193:27230/
    2 https://cache.gametracker.com/player/Żulshi Flowerpot/145.239.236.193:27230/
    3 https://cache.gametracker.com/player/✪✩QueenKinG✩✪/145.239.236.193:27230/
    SteamID: STEAM_1:1:542920304
  7. Cho na burgera
    TimingisAll reacted to maciuskolegobotak in Podanie na Admina Zulshi :D   
    jestem na tak
    -/+ kultura 
    + doswiadczenie 
    +wiek
    +gt 
    -przyglupi 
  8. Słabe
    TimingisAll reacted to przemo_99ONLY MIRAGE in Zapraszam Przemo do ub <3   
    Oglądałem demko ban jest nie słuszny👍🏻
  9. Like
    TimingisAll reacted to przemo_99ONLY MIRAGE in Admin Om Timing   
    Może być
    -aktywnosc 
    +Wiek
    +Doświadczenie 
     
  10. Like
    TimingisAll reacted to Szef EdONLY MIRAGE in Admin Om Timing   
    neutral
    -aktywnosc
    +wiek
    +doswiadczenie 
  11. Cho na burgera
    TimingisAll reacted to grubyyy23 in Podanko znów :3   
    Nick:Aligejtor.PvP
    Imię:Mateusz
    Wiek:17
    Doświadczenie: Jest bardzo dobre 
    Dlaczego chcesz być adminem?: Znów mam czas na to i jak widze ile osób lata odpalonych ta az oczy bolą
    Link do profilu STEAM:https://steamcommunity.com/profiles/76561199109764016/
    Link do profilu GameTracker:https://cache.gametracker.com/player/Aligejtor/145.239.236.193:27230/ pierwszy https://cache.gametracker.com/player/꧁༒𓆩₦ł₦ℑ₳𓆪/145.239.236.193:27230/ drugi i aktualny https://cache.gametracker.com/player/Aligejtor.PvP/145.239.236.193:27230/
    SteamID:STEAM_1:0:574749144
  12. Cho na burgera
    TimingisAll reacted to  elo elo 350 in Podanko znów :3   
    Na tak
    GT+
    Wiek+
    Doświadczenie+
    Powodzenia
  13. Serduszko
    TimingisAll got a reaction from  elo elo 350 in [MODERATOR TS3] elo elo 350 v5   
    Na tak
    giga kox
    wiek
    doświadczenie
    podanie
    Dupa wylizana
  14. Serduszko
    TimingisAll reacted to QueenKinG in Admin Om Timing   
    Imo, Git
    Mial wczesniej admina doswiadczenie ma +/- 3 mies
    wiek spoko
    aktywnosc +/-
    GT spoko

     
  15. Cho na burgera
    TimingisAll reacted to beggineeek in Admin Om Timing   
    Jak najbardziej na tak bo mi grozi 
  16. Serduszko
    TimingisAll reacted to  elo elo 350 in Admin Om Timing   
    Imo moze być
    GT spoko
    Coś tam potrafi ugrać ;d
    Wiek 17
    Rozpiska
  17. Serduszko
    TimingisAll got a reaction from Julshi in #1052 - Pytanie Dnia   
    Blond
  18. Haha
    TimingisAll got a reaction from Mefedr0n in Odwołanie   
    Witam
    Minuta 25 -6 b- Kolega biegnie mida co prawda nic nie sprawdził ale na końcu i tak nic nie zrobił i umarł 
    Minuta 26"40 Totalne b- 
    Minuta 28 Również b- ewentualnie ten 1 strzał b +/- 
    Pozdrawiam timing 
    @Str_00 można uzywac dsc ale nie mozna dawac infa 
    Co ty mówisz wgl pozatym ja tez tak sprawdzam czesto mida xD
    po 2 w 28 minucie to było w 100% legit tak jak pisalem ten 1 strzał tylko  i wyłącznie był b+
  19. Like
    TimingisAll got a reaction from CLS63S AMG in Admin Om Timing   
    Nick: TimingisAll
    Imię: Klaudiusz
    Wiek: 17 
    Doświadczenie: 7/10
    Dlaczego chcesz być adminem?:Ponieważ było kilka sytuacji w których wchodzi sobie gościu obvious odpalony i nie ma kto go zbanować oraz niektóre osoby są bardzo toksyczne. Jestem bardzo zaangażowany w to co robię oraz jestem bezkonfliktowy. Myślę że nie mam żadnego wroga na serwerze. Cóż mogę więcej napisać po prostu lubię pomagać ludziom oraz wchodzę na serwer np dzisiaj i słysze "pseudo gangsterów" którzy wyzywają przez neta, jestem już starym wyjadaczem multi-heada
    Gdyby ktoś chciał mogę pokazać kawałek demka co sie dzieje jak nie ma administracji.
    Link do profilu STEAM:https://steamcommunity.com/profiles/76561198974065476/
    Link do profilu GameTracker:https://www.gametracker.com/player/TimingIsAll/145.239.236.193:27230/
    SteamID:STEAM_1:0:506899874
  20. Haha
    TimingisAll got a reaction from Str_00 in Odwołanie   
    Witam
    Minuta 25 -6 b- Kolega biegnie mida co prawda nic nie sprawdził ale na końcu i tak nic nie zrobił i umarł 
    Minuta 26"40 Totalne b- 
    Minuta 28 Również b- ewentualnie ten 1 strzał b +/- 
    Pozdrawiam timing 
    @Str_00 można uzywac dsc ale nie mozna dawac infa 
    Co ty mówisz wgl pozatym ja tez tak sprawdzam czesto mida xD
    po 2 w 28 minucie to było w 100% legit tak jak pisalem ten 1 strzał tylko  i wyłącznie był b+
  21. Haha
    TimingisAll got a reaction from Mefedr0n in odwolanie od bana   
    Kolega dostał już ub
    Pozdrawiam 
  22. Wkurzony
    TimingisAll got a reaction from ALJZK in odwolanie od bana   
    Kolega dostał już ub
    Pozdrawiam 
  23. Serduszko
    TimingisAll got a reaction from .nivo in odwolanie od bana   
    Kolega dostał już ub
    Pozdrawiam 
  24. Like
    TimingisAll reacted to .nivo in Czekam na ub   
    @Szef Ed 
    Proszę o rozpisanie demka masz na to 24h.
  25. Serduszko
    TimingisAll got a reaction from senor in ban przez przypadek   
    Witam 
    @faking pyrple Zapraszam do wypowiedzi masz 24h
×
×
  • Create New...