Skocz do zawartości

Killer Man

Użytkownik

Aktywność reputacji

  1. Serduszko
    Killer Man przyznał reputację dla VisTeR.'[COD 45K] Killer Man   
    Z dniem tydzień temu na stanowisko admina awansował @Killer Man.
    Gratulacje. 
  2. Serduszko
    Killer Man przyznał reputację dla KasztanowyPodanie o Admina   
    Jestem tak pół na pół ponieważ 
    + wiek
    + steam 
    Ale - byłeś rok adminem i amx na 3 (Wiesz co to jest AMXModMenu, ale nigdy z niego nie korzystałeś.) 
     
     
  3. Serduszko
    Killer Man przyznał reputację dla p$ilentBalans klas   
    Ostatnio gracze uciekają z serwera, miesiąc temu potrafiło być prawie max graczy a teraz jak jest 8 to można powiedzieć że jest "bardzo dużo" graczy, zauważyłem że gracze uciekają bo mają dość padania m.in. z rakiet/min, a ci co zostają grają tylko kilkoma klasami - Bombardier, Sadistic, czasami trafi się ktoś kto gra Wsparciem Strzeleckim lub Komandosem.
    Według mnie trzeba coś z tym zrobić aby serwer nie umarł ponownie
     
    Kilka klas zwykłych jest znacznie gorsza od innych, przedstawiam propozycje balansu/zmiany kilku klas:
     
    Amadeusz [mp5 3.5% inty, fiveseven 300dmg] - niegrywalna, zbyt niski dmg + ogólnie słaba na tle reszty klas, jest to taki bombardier ale bez rakiet, czyni go to klasą totalnie bezsensowną
    Bombardier [mac10 2.3% inty, usp 1/10, 2 rakiety] - op klasa ze względu na ogromny dmg z rakiet; proponuję połączyć ją z Amadeuszem i danie mu [mp5 3% inty, usp 1/10, 2 rakiety]
    Kamikadze [ak47 1/13, he 1/6, autodestrukcja 1/2] - dobra klasa
    Komandos [1/1 kosa, 1/7 deagle, bh] - dobra klasa
    Kucacz [m3 1/4-5 +350-690dmg, 1/7 deagle, 30% niewidki jak kuca] - dobra klasa
    Psychol [m4 1/11, he 1/4, 2 skoki] - dobra klasa, ale można dodać mu jakiś pistolet np usp 1/10
    Radarowiec [Famas 3% inty, 30% szybszy reload, p228 1/14, radar] - mocno średnia, proponuję zwiększenie % dmg na famasie i p228 1/9 (broń ma 13 pocisków więce 1/14 jest stanowczo za słabe)
    Sadistic [xm1014 1/9 +400dmg, p228 1/10, 2 rakiety] - op klasa ze względu na ogromny dmg z rakiet; wydaje mi się, że usunięcie jednej rakiety nie zepsuje jej ale zbalansuje na tle reszty.
    Snajper [awp 1/1, deagle 1/7, niewidka jak kuca w miejscu] - dobra klasa, ale można dodać mu 2 skoki aby była trochę bardziej mobilna.
    Strzelec Wyborowy [ak47 +780dmg, elite 1/20, 2 skoki] - niegrywalna 780 dmg z ak47 wymaga 33 trafień w wroga z max hp (około 25k), proponował bym zmienić to na 1/12-15 +400dmg, elite na 1/15
    Szpieg [m4 +420dmg, usp/glock 1/14, resp u wroga 1/8, ubranie wroga] - niegrywalna 420 dmg z m4  wymaga 60 trafień w wroga z max hp, proponował bym zmienić to na 1/12-15 +400dmg, usp/glock na 1/10
    Wsparcie strzeleckie [1/2 scout, tmp 250dmg, dodatkowy skok] - dobra klasa, ale tmp można zmienić na 1/15, 250dmg to jest śmieszna wartość (100 trafień aby zabić wroga z max hp...)
     
    Saper (15k) [p90 3% inty, 2 miny, widzi miny, 1500hp za killa] - dobra klasa
    Pulkownik (25k) [aug i p228 4% inty, 1500hp za killa, 1/4 na odrodzenie sie] - mocno średnia, proponuję wywalenie % z inty i zamiana tego na 1/10 z auga i p228 + magazynek za killa
    Zdrajca (35k) [ak47 +620 dmg, 1/7 w plecy, 1/4-6 na resp u wroga, widzi niewidzialnych, ubranie wroga] - niegrywalna klasa wymagająca sporego czasu aby wbić 35k lvl a jest najsłabszą z dostępnych klas, jedyna szansa na killa to gdy strzela się go w plecy albo gracz ma niski poziom, 
    Tutaj proponuję zrobienie z niego coś w rodzaju Plutonowego (ze starego coda) z kilkoma elementami zdrajcy:  [awp 1/1, ak 1/13, 2 skoki, 1/4-6 na resp u wroga, widzi niewidzialnych]
     
    Hunter (Premium) [scout 1/1, deagle  1/6-8  1/0 (po prostu nie działa), radar, 2 skoki] - mocno średnia, sama w sobie jest kiepska, jedyne co ją ratuje to umiejętność gry z scouta,
    proponuję dać mu jakąś drugą broń np tmp 1/10 + widzenie niewidek a wywalić radar, dużo graczy płacze że ta klasa daje "wh" dzięki temu że posiada radar, trudno się z tym nie zgodzić, sam gram tą klasą i dzięki temu zawsze wiem gdzie są wrogowie. oraz gdy gracz ma huntera to z automatu wszelkie podejrzenia o wh spadają na radar.
    Legionista (Premium) [m4 3.5-3.8% od inty + 500dmg, 1/6 na kryta, 5 min, widzi miny] - dobra klasa
    Marszałek (Premium) [ak47 1/9 deagle 1/8, 2 skoki, 3 sekundy nieśmiertelności, magazynek za fraga, he 1/2]  dobra klasa, ale ta nieśmiertelnośc jest zbyt op, zmienił bym to na 3 sekundy można zabić tylko w głowę.
    Skrytobojca (Premium) [MAC-10 +700dmg, elite 1/10,  1/5 na killa w plecy, niewidka do wykonaniu strzału, odawnia się co 10s] - mocno średnia, była nerfiona tyle razy a w porównaniu do reszty premek jest jedną ze słabszych, proponuję zmiane mac-10 na 4% z inty + 700dmg, elite 1/7-10.
    Straznik (Premium) [Famas 1/10, deagle 1/7, widzi miny i niewidzialnych, 1/6 na odbicie dmg w plecy] - mocno średnia, proponuję zmiene famas 1/10 na losowe 1/8-10, dodanie 2 rakiet, wtedy klasa będzie bardziej wyrównana na tle reszty premek.
     
    Są to moje propozycje, zachęcam wszystkich graczy, adminów do wypowiedzenia się oraz zaproponowania czegoś od siebie.
    @Jasiek5566 @Woodsman @Estarossa @Hastu @PoRuCzNiK @Kasztanowy @wyklety09 @Killer Man @VisTeR.'
     
×
×
  • Dodaj nową pozycję...