lenrok1221 Napisano 28 Stycznia 2019 #545184 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2019 Imię:Kornel Nick:Lenrok1221 Wiek:13 Doświadczenie na Stanowisku Admin:7/10 Znajomość SM/10:6/10 SteamID:http://steamcommunity.com/id/ Link do profilu Steam:https://steamcommunity.com/profiles/76561198865019405/ Link do twojego profilu GT(GameTracker) serwera: Od kiedy grasz na serwerze:OD 2MIESIĘCY Ile dziennie grasz na serwerze:2 lub 4 godz Dlaczego chcesz zostać adminem:Ponieważ jest dużo cheaterów na serweże i dlatego gdy gram to mnie to wkurza. znam komendy reż rcon_password password Zamień hasło rcon serwera, aby uzyskać dostęp do wszystkich poleceń rcona.changelevel nazwa_mapy Zmiana poziomu Polecenie to pozwala na zmianę mapy.users Status obecnego nazwiska graczy z id i wonid.kick name Jeśli chcesz wyrzucic z serwera gracza o danym nicku .kick # Aby wyrzucić z serwera wieksza ilosc graczy rozdziel nicki znakiem # banid time Banowanie określonego sid na okreslony czassv_password password Zabezpieczenie hasłem zmiany hasł serwera.sv_restart Resart gry obu drużyn oraz pieniędzy,punktów.sv_restartround Resart rundy max 5.mp_friendlyfire Zmień,na 1 jeśli chcesz włączyć friendly fire,lub 0 aby go wyłączyć.mp_forcechasecam Zmień,na 1 jeśli chcesz aby śledzić żywych raczy w trybie kamery lub 0, aby wyłączyć go.mp_roundlimit Ogranicze liczbę zmian możlwość dokonywania zmian.mp_roundtime Czas rozgrwywanej rundy w minutach (możliwosc ustawienia 3-15)mp_timelimit Ogranicza czas na wykonywanie zmian na każdej nowej mapie.Wybranie wartości 0 jest równoważne z brakiem ograniczeń.cm_say @@r text Komunikat który zostanie wyświetlony na środka ekranu. Kolor można zmienić stosując pierwszą litere kolorów po angliesku. quit - Restart serwera.mp_startmoney Wartość ta kontroluje ilość całkowitą, że gracze zaczynają się na początku nowej mapy lub gdy dołączają serwera. 800 jest domyślny i wartość minimalną, a 16000 jest maksymalna.mp_logdetail Użyj tej bitowe SVAR do kontroli głębokości dzienników. Uważaj, te opcje mogą pochłonąć miejsca na dysku i cykle procesora. Użyj 0, domyślnie, aby zalogować się żadnych ataków, od 1 do dziennika atakami wroga, 2 zalogować ataki drużyny, a 3 się zalogować obu.mp_playerid Ta zmienna kontroluje co gracze widzą, umieścić ich na celownik przeciwnika, zakładników, lub drużyny. Na 0 (ustawienie domyślne), gracz zobacz wszystko wyskakujące okna w kolorach zespołu. Na 1, gracz widzi swoich kolegów z drużyny oraz zakładników, w barwach zespołu. Na 2, gracze nie widzą pop-upów.mp_fadetoblack Fading to również do zwalczania "duszki", ale jest bardziej surowa. 0 nie będzie miało wpływu na grę, a 1 wyłączyć chasecam i jakichkolwiek cam śmierci w ogóle. Klienta do czarnego ekranu znika natychmiast . Jednym z dobrodziejstwem tego ustawienia jest to, że wokół zwłok pobyt dla całej rundy. Przydatne do meczy klanowych.mp_buytime Czas zmiennoprzecinkowych (wartość dziesiętna) wartość w celu określenia kupić czas w minutach. Np. "1 0.25 'równa jednej minuty i piętnaście sekund czasu kupna (to nie jest przerwa, ale czas, w którym jest to legalne nabycie rzeczy). Minimalna wartość to 0,25 i nie ma maksimum.mp_winlimit To, oczywiście, jest liczbą całkowitą (liczby całkowitej). Kiedy zespół osiąga takiej ilości zwycięstw (przed timelimit lub roundlimit osiągnięto), to zdobył mapie. 0 lub niepełnosprawnych, jest domyślny.allow_spectators Ustawienie na 1 pozwoli widzów, a 0 uniemożliwi im. Te nie są w widzów, a nie zmarłych.mp_autokick Zmienna ta jest domyślnie 1. Włącza automatyczne team-killer zakazu i kopiąc bezczynności klientów - Ustawienie 1 = "on", a 0 = "off".mp_autoteambalance Zmienna ta jest domyślnie 1. Włącza zmuszając klientów do przyłączenia zespołów sprawiają, że zrównoważony - Otoczenie 1 = "on", a 0 = "off".mp_c4timer Zmienna ta jest domyślnie 45. Ustawia czas pomiędzy C4 miejsca i jego wybuchu - waha się pomiędzy 15 i 90 sekund. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi