prawdziwy adisz Napisano 5 Grudnia 2019 #576593 Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2019 (edytowane) 1. Na początku wykonamy prosty retusz twarzy, poprawimy skórę i usuniemy niedoskonałości. W tym celu wybieramy "Punktowy pędzel korygujący" . Dodatkowo bierzemy miękki pędzel, krycie ustawiamy na 10-20%, pobieramy kolor ze skóry i "Palujemy" w miejscach które tego potrzebują. 2. Następnie wybieramy narzędzie "Rozmycia" Krycie ustawiamy na 15-25% i w miejscach gdzie występują niedoskonałości poprawiamy, następnie duplikujemy warstwę z renderem. Wchodzimy w Filtry / Inne / Górnoprzepustowy i ustawiamy wartość na o,5. Następnie filtrowaną warstwę ustawiamy na tryb nakładki. 3. Gdy już mam render, wybieramy miękki pędzel, kolor czarny, krycia ustawione na 20-40%. Utwórz nowa warstwę, naciśnij PPM, "Utwórz maskę przycinającą" Następnie delikatnie przejedź nim boki renderu. 4. Prace kontynuujemy z miękkim pędzlem. Na początku wybierzmy kolor czarny i delikatnie pomalujmy twarz na trybie nakładka, to samo wykonujemy z kolorem białym na kryciu 15-20%. Wtedy ustalamy skąd światło będzie padało na render. 5. Oświetlamy boki renderu. Robimy je praktycznie tak samo jak wtapialiśmy render czarnym kolorem u góry. Miękki pędzel, krycie można ustawić od 80-100%, tryb rozjaśnianie ( akurat ja takiego użyłem ), w innym przypadku może być inny. 6. Przejdźmy do najważniejszego. Ustawienia dopasowań. Niestety z tym trzeba się troszkę pobawić, gdyż dopasowania zależą od oczekiwanego efektu finalnego. ( niżej dopasowania, których ja użyłem ). 7. Efekt finalny Zakaz kopiowania bez zgody autora! Tutorial by @prawdziwy adisz Edytowane 6 Grudnia 2019 przez prawdziwy adisz aquax dodał reakcję 1 @ Udostępnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi