Skocz do zawartości

Zasady publikacji prac przez użytkowników.


Max

Rekomendowane odpowiedzi

  • Premium

Witam. Chciałbyś wspomóc redakcję dodając własne, różnego rodzaju prace? Przeczytaj ten temat i zapoznaj się z zasadami, których musisz przestrzegać :) 

 

Zasady:

1. Pisząc, redagując i dodając prace pamiętaj o zastosowaniu poprawnej ortografii, gramatyki, stylistki jak i doborem słownictwa. Przed publikacją -  przeczytaj kilka razy!

2. Każdy użytkownik może dodawać bez żadnego pozwolenia prace w poniższych działach*:

1281560120_Beztytuu.png.65cff2e924218b7c9307cb1de74fe618.png

*Warunkiem punktu pierwszego jest możliwość dodania przez każdego użytkownika maksymalnie jednej pracy dziennie - w każdym dziale. 

3. O pozwolenie do ingerencji we wszystkie pozostałe działy należy zgłosić się do redaktora naczelnego.

4. Jeżeli temat Twojej pracy wydaje się być kontrowersyjny, zbyt ostry, nietaktowny czy bezpruderyjny skontaktuj się z dowolnym redaktorem w celu przeanalizowania tego, czy nadaje się do publikacji. Pamiętajmy o kulturze i "smaku"!

5. Redaktorzy MAJĄ PRAWO do redagowania czy usuwania wszystkich prac! W szczególności do usuwania tych, które nie spełniają zasad, są obraźliwe czy zbytnio nietaktowne. Redagować natomiast mogą WSZELKIEGO rodzaju błędy.

6. Każdego kto nie zastosuje się do powyższych zasad spotka kara.

 

 

Zachęcam serdecznie do składania podań na redaktora - spróbuj swoich sił a nam każda para rąk się przyda! 

Pozdrawiamy, redaktorzy Multi-Head.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...