Skocz do zawartości

Spadochron


smxy0

Rekomendowane odpowiedzi

 

jest bind zmieniajacy RAKIETY/MINY (umiejetnosci klas) na inny klawisz

 

 

 

np. bind "x" "+use"

 

 

 

 

to nic nie zmieni bo komenda "use" z angielskiego na polski to "użycie " (standardowo E) więc spadochron i rakietki  będą i tak dalej pod tym samym przyciskiem.

 

 

 

I jak  dla mnie to nie potrzebny są klasy które maja rakiety/miny i będą tracić  1 minę/rakietę przy każdym użyciu spadochronu .

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

***Wiadomość wygenerowana automatycznie***

watekzamkniety.png

Wątek został zamknięty przez moderatora forum.

 

Jeśli się z tym nie zgadzasz skontaktuj się z moderatorem lub administratorem, w celu ponownego otworzenia tematu.

 

Pozdrawiamy,

Zespół Multi-Head.pl

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...