Skocz do zawartości

opis patcha 11.22


Rekomendowane odpowiedzi

Dzisiaj (03.11.2021) odbyła się aktualizacja Ligi Legend o numerze 11.22 wprowadzająca:

1. 7 wzmocnień postaci.

2. 5 osłabień postaci.

3. 2 nowe skórki z okazji powstania serialu "Arcane" oraz 1 skórkę wraz z chromami jako nagrodę  za koniec sezonu.

4. Zmiany techniczne klienta/bohatera/grywalności.

image.thumb.png.2a8b54096549b6cd59e39d9ab5d78979.png

 

WZMOCNIENIA

 

AKALI

Akali.png

UMIEJĘTNOŚĆ BIERNA — PIĘTNO ZABÓJCZYNI
OBRAŻENIA 29-170 pkt. (zależnie od poziomu, +40% mocy umiejętności) ⇒ 35-182 pkt. (zależnie od poziomu, +55% mocy umiejętności)

 

KALISTA

Kalista.png

E — ROZDARCIE
SKALOWANIE OBRAŻEŃ 60% obrażeń od ataku ⇒ 70% obrażeń od ataku
SKALOWANIE OBRAŻEŃ OD KAŻDEJ KOLEJNEJ WŁÓCZNI 20/23,75/27,5/31,25/35% obrażeń od ataku ⇒ 23,2/27,5/31,9/36,3/40,6% obrażeń od ataku

 

KAYN

Kayn.png

Q — KOSZĄCE CIĘCIE
OBRAŻENIA FIZYCZNE JAKO DARKIN 65% obrażeń od ataku [+5% (+4% za każde 100 pkt. obrażeń od ataku) maksymalnego zdrowia celu] ⇒ 65% obrażeń od ataku [+5% (+5,5% za każde 100 pkt. obrażeń od ataku) maksymalnego zdrowia celu]
R — WTARGNIĘCIE UMBRY
OBRAŻENIA FIZYCZNE JAKO DARKIN 10% (+13% za każde dodatkowe 100 pkt. obrażeń od ataku) maksymalnego zdrowia celu ⇒ 15% (+13% za każde dodatkowe 100 pkt. obrażeń od ataku) maksymalnego zdrowia celu

 

RENEKTON

Renekton.png

W — BEZWZGLĘDNY DRAPIEŻNIK
CZAS DZIAŁANIA WZMOCNIONEGO OGŁUSZENIA 1 sek. ⇒ 1,5 sek.
CZAS DZIAŁANIA BLOKADY 0,375 sek. ⇒ 0,525 sek.

 

RIVEN

Riven.png

W — WYBUCH KI
OBRAŻENIA 55/85/115/145/175 pkt. (+100% dodatkowych obrażeń od ataku) ⇒ 65/95/125/155/185 pkt. (+100% dodatkowych obrażeń od ataku)
E — WALECZNOŚĆ
WYTRZYMAŁOŚĆ TARCZY 85/115/145/175/205 pkt. (+100% dodatkowych obrażeń od ataku) ⇒ 85/115/145/175/205 pkt. (+120% dodatkowych obrażeń od ataku)

 

VARUS

Varus.png

E — GRAD STRZAŁ
OBRAŻENIA 60/100/140/180/220 pkt. (+60% dodatkowych obrażeń od ataku) ⇒ 60/100/140/180/220 pkt. (+90% dodatkowych obrażeń od ataku)

 

VI

Vi.png

Q — NISZCZYCIEL SKARBCA
CZAS TRWANIA ODRZUCENIA 0,7 sek. ⇒ 0,75 sek.

(NOWOŚĆ) JEŚLI TRAFISZ W ŚCIANĘ: Zasięg doskoku zostaje zwiększony o do 50 jedn., gdy przechodzi przez ścianę.
(ZAKTUALIZOWANO) LICZY SIĘ KAŻDA MILISEKUNDA: Przebyty dystans i zadane obrażenia zależą teraz od dokładnego czasu ładowania. Nie są już naliczane co każde 0,25 sek.
(ZAKTUALIZOWANO) CZAS NA PUENTĘ: Cele zostaną odrzucone natychmiast po wejściu w kontakt z Vi.
R – NIE STAWIAJ OPORU

CZAS DZIAŁANIA PODRZUCENIA 1,25-1,49 sek. ⇒ 1,4 sek.
(ZAKTUALIZOWANO) STARY DOBRY: Zarówno podrzucenie celu, jak i samoogłuszenie Vi w trakcie jej superumiejętności mają teraz spójne czasy trwania i nie różnią się przy każdym rzuceniu.
(ZAKTUALIZOWANO) WSAD: Podrzucenie superumiejętności Vi aktywuje się, gdy odległość bohaterki od jej głównego celu wynosi 300 jedn. Odległość ta nie będzie się już wahać od 0 do 300 jedn. w odstępach czasu trwających 0,25 sek.
(ZAKTUALIZOWANO) Z DROGI: Wrogowie znajdujący się na drodze superumiejętności Vi zostaną odrzuceni natychmiast po wejściu w kontakt z bohaterką.

 

 

OSŁABIENIA

 

GRAVES

Graves.png

UMIEJĘTNOŚĆ BIERNA — NOWY LOS
OBRAŻENIA PODSTAWOWE KUL PRZY TRAFIENIU KRYTYCZNYM 30% dodatkowych obrażeń od ataku ⇒ 20% dodatkowych obrażeń od ataku

 

KHA’ZIX

Khazix.png

Q — ZAKOSZTUJ ICH STRACHU
CAŁKOWITE OBRAŻENIA 60/85/110/135/160 pkt. (+130% dodatkowych obrażeń od ataku) ⇒ 60/85/110/135/160 pkt. (+115% dodatkowych obrażeń od ataku)
OBRAŻENIA ZADAWANE ODIZOLOWANYM CELOM 126/178,5/231/283,55/336 pkt. (+273% dodatkowych obrażeń od ataku) ⇒ 126/178,5/231/283,55/336 pkt. (+241,5% dodatkowych obrażeń od ataku)

 

MAOKAI

Maokai.png

UMIEJĘTNOŚĆ BIERNA — WYSSANIE MAGII
PROCENT LECZONEGO MAKSYMALNEGO ZDROWIA 7-15% (zależnie od poziomu) ⇒ 5-15% (zależnie od poziomu)
W — SPACZONE NATARCIE
OBRAŻENIA PODSTAWOWE 70/95/120/145/170 pkt. ⇒ 60/85/110/135/160 pkt.

 

QIYANA

Qiyana.png

PODSTAWOWE STATYSTYKI
PODSTAWOWE ZDROWIE 590 pkt. ⇒ 520 pkt.
PODSTAWOWY PRZYROST ZDROWIA 90 pkt. ⇒ 110 pkt.
Q — OSTRZE IXTAL
OBRAŻENIA 60/85/110/135/160 pkt. (+90% dodatkowych obrażeń od ataku) ⇒ 50/80/110/140/170 pkt. (+75% dodatkowych obrażeń od ataku)
E — BEZCZELNOŚĆ
OBRAŻENIA 50/80/110/140/170 pkt. (+70% dodatkowych obrażeń od ataku) ⇒ 50/90/130/170/210 pkt. (+50% dodatkowych obrażeń od ataku)

 

YUUMI

Yuumi.png

E — ZIUUM
PRĘDKOŚĆ RUCHU 15% (+10% za każde 100 pkt. mocy umiejętności) ⇒ 15% (+6% za każde 100 pkt. mocy umiejętności)
LECZENIE 70/105/140/175/210 pkt. (+40% mocy umiejętności) ⇒ 70/100/130/160/190 pkt. (+35% mocy umiejętności)

 

NOWE SKÓRKI

 

ZWYCIĘSKI BLITZCRANK

image.thumb.png.8574ed7ef0d7c54666c3dea97a5e4e43.png

CHROMY

image.thumb.png.1c89187d7082954ba8a5b63ef3a92e27.png

 

ARCANE JAYCE

image.thumb.png.6caaa3687e31af9b94c8c9c0eff8d8c3.png

 

ARCANE VI

image.thumb.png.864835f3710e81328e934c9e39f00ef5.png

 

 

ZMIANY SYSTEMOWE

 

CHŁEPTACZ POSOKI

6630.png

ZDROWIE 400 pkt. ⇒ 450 pkt.
WSZECHWAMPIRYZM 8% ⇒ 10%

image.png.26816dbfb33ce77c0732f8292a9d1b33.png
NIEUSTAJĄCY GŁÓD (PRZEDMIOT ORNNA)
ZDROWIE: 550 pkt. ⇒ 600 pkt.
WSZECHWAMPIRYZM 13% ⇒ 15%

 

NAPRAWIONE BŁĘDY I DROBNE ZMIANY

1. (USUNIĘTO) KLIENT LEAGUE: Strona „Pomiń czekanie na statystyki” po zakończeniu gry została usunięta, by dokładnie odzwierciedlić stan klienta.
2. (ZAKTUALIZOWANO) SYSTEMY BEHAWIORALNE: Zmiany w karach za brak aktywności będą dalej wprowadzane w Korei.
3. Naprawiono błąd, w wyniku którego Wukong odpalał umiejętność bierną Tańca Śmierci — Przeciwstawienie, kiedy jego klon znikał.
4. Naprawiono błąd, w wyniku którego atakowanie Wybuchowej Szyszki przez gracza posiadającego Skupienie Horyzontalne sprawiało, że pobliscy sojusznicy otrzymywali osłabienie zapewniane przez ten przedmiot.
5. Naprawiono błąd, w wyniku którego W — Powstańcie! Azira zapewniało ładunki Łzy Bogini, kiedy nie trafił on żadnych wrogów.
6. Naprawiono błąd, w wyniku którego Przypływ Życia aktywował Czujność Luciana przy drugim strzale umiejętności biernej — Miotacza Światła.
7. Naprawiono błąd, w wyniku którego W — Obfite Żniwa Fiddlesticksa czasem nie zyskiwało częściowego skrócenia czasu odnowienia po pełnym użyciu.
8. Naprawiono błąd, w wyniku którego Xerath był w stanie przekierować obrażenia z R — Tajemnego Rytuału, nim pocisk trafił w cel.
9. Uleczenie sojusznika z pełnym zdrowiem, zanim uzyska on zabójstwo, zapewni teraz asystę.
10. Podstawowe linie dialogowe Miss Fortune i Zileana zostały zremasterowane — teraz brzmią czyściej.
11. Efekt dźwiękowy ładowania E — Przypływu Krwi Vladimira został przywrócony dla wszystkich skórek.
12. Naprawiono błędy z liniami dialogowymi PROJEKTU: Vayne, Yasuo Zwiastuna Nocy oraz niektórych skórek Zyry.

 

Edytowane przez LuckyLoser
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...