pionteczekessa Napisano 11 Listopada 2015 #351591 Udostępnij Napisano 11 Listopada 2015 [align=center]Dźwięki: [/align] [align=center] [/align] [align=center]-ulepszono odgłos spadania (można dokładniej ocenić miejsce upadku i wagę spadającego), [/align] [align=center]-generowane są dodatkowe odgłosy spadania, zależnie od rodzaju powierzchni, [/align] [align=center]-dźwięki kroków słyszanych z trzeciej osoby są teraz głośniejsze w stosunku do odgłosów broni dla polepszenia lokalizacji dźwiękowej, [/align] [align=center]-nowe odgłosy powierzchni mają za zadanie polepszenie możliwości lokalizacji zawodników na podstawie dźwięku. Dodano nowe odgłosy dla betonu, drewna, gumoleum, śniegu, szkła, trawy, błota, piasku, metalu, metalowych kratownic, metalowych siatek. [/align] [align=center]-usunięto błąd, gdzie odgłos przeładowania shotguna był generowany przez każdą pojedynczą łuskę nabojową. [/align] [align=center]-pomniejsze zmiany dźwięków ogólnych. [/align] [align=center] [/align] [align=center]Rozgrywka: [/align] [align=center] [/align] [align=center]-AWP od teraz za każdym razem wychodzi z trybu scope podczas przeładowania, [/align] [align=center]-optymalizacja animacji postaci względem wykorzystania mocy obliczeniowej procesora, [/align] [align=center]-ikony zawodników mogą mieć dowolnie zmieniony rozmiar (komenda mapoverview_icon_scale), [/align] [align=center] [/align] [align=center]Kontroler Steam: [/align] [align=center] [/align] [align=center]-do korzystania ze Steam Controler’a w CS:GO konieczny jest update co najmniej z 14 października, [/align] [align=center]-dodano support w odpowiednich wersjach językowych. [/align] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi