Skocz do zawartości

Aktualizacja 11.11.2015


Rekomendowane odpowiedzi

[align=center]Dźwięki:

[/align]

 

[align=center] [/align]

 

[align=center]-ulepszono odgłos spadania (można dokładniej ocenić miejsce upadku i wagę spadającego),

[/align]

 

[align=center]-generowane są dodatkowe odgłosy spadania, zależnie od rodzaju powierzchni,

[/align]

 

[align=center]-dźwięki kroków słyszanych z trzeciej osoby są teraz głośniejsze w stosunku do odgłosów broni dla polepszenia lokalizacji dźwiękowej,

[/align]

 

[align=center]-nowe odgłosy powierzchni mają za zadanie polepszenie możliwości lokalizacji zawodników na podstawie dźwięku. Dodano nowe odgłosy dla 

betonu, 

drewna, 

gumoleum, 

śniegu, 

szkła, 

trawy, 

błota, 

piasku, 

metalu, 

metalowych kratownic, 

metalowych siatek.

[/align]

 

[align=center]-usunięto błąd, gdzie odgłos przeładowania shotguna był generowany przez każdą pojedynczą łuskę nabojową.

[/align]

 

[align=center]-pomniejsze zmiany dźwięków ogólnych.

[/align]

 

[align=center] [/align]

 

[align=center]Rozgrywka:

[/align]

 

[align=center] [/align]

 

[align=center]-AWP od teraz za każdym razem wychodzi z trybu scope podczas przeładowania,

[/align]

 

[align=center]-optymalizacja animacji postaci względem wykorzystania mocy obliczeniowej procesora,

[/align]

 

[align=center]-ikony zawodników mogą mieć dowolnie zmieniony rozmiar (komenda mapoverview_icon_scale),

[/align]

 

[align=center] [/align]

 

[align=center]Kontroler Steam:

[/align]

 

[align=center] [/align]

 

[align=center]-do korzystania ze Steam Controler’a w CS:GO konieczny jest update co najmniej z 14 października,

[/align]

 

[align=center]-dodano support w odpowiednich wersjach językowych.

[/align]

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...