Brylant Napisano 1 Kwietnia 2016 #418919 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2016 Ogólnie jak ktos bedzie wiedział prosze o pomoc bo mam 2 problemy. 1.Nie mam dzwieku w komputerze, zadne dzwieki, muzyka, system nic nie slysze, przeinstalowywalem sterowniki ale to nic nie daje. Ps. karta dzwiekowa jest dobra 2. Nie moge zainstalowac steam, jak pobieram to później wgl nie moge go otworzyc. Bardzo prosze o pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SUNN. Napisano 1 Kwietnia 2016 #418924 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2016 Może coś więcej o systemie i może jakiś screen z Menedżera Urządzeń? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Brylant Napisano 1 Kwietnia 2016 Autor #418993 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2016 dobra dzwiek ogarnolem ale czemu steam mi sie nie chce zainstalowac ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ProLoG Napisano 1 Kwietnia 2016 #419009 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2016 W jakim sensie? Wywala jakiś błąd? Opisz to Czy w procesach widać że sie odpala? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Brylant Napisano 1 Kwietnia 2016 Autor #419113 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2016 Nie, nie ma żadnego błędu w ogóle nie chce się odpalić ikonka "SteamSetup.exe" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ProLoG Napisano 2 Kwietnia 2016 #419310 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2016 Hmm sam nw,spróbuj oczyścić i naprawić rejestr systemowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SeaFighter Napisano 2 Kwietnia 2016 #419421 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2016 Kliknij prawym przyciskiem myszy na instalator steamsetup.exe i wybierz uruchom jako administrator , jeżeli to nie pomoże sprawdź czy antywirus nie blokuje instalacji , ewentualnie usuń starą instalkę steama, wyłącz antywirusa lub filtr smart w przypadku win 8 i wyżej i wtedy dopiero pobierz oryginalną instalkę steam oczywiście z strony steama a nie jakiejś podróbki. Bez screenów i dokładnego sprawdzenia ewentualnych blokerów nie jestem w stanie ci inaczej pomóc jak tylko poradzić to co powyżej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Franio i Gwiazda Napisano 3 Kwietnia 2016 #419477 Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2016 Hmm lub wyczyść rejestr i zbędne aplikacje i jak koledzy wyżej pisali wylacz antywirusa I najlepiej przeskanuj kompa Malwerem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi