Skocz do zawartości

[ZAMKNIĘTY Całkowity Re-make klas


CODRamPamPam

Rekomendowane odpowiedzi

Mega premium:

 

 

 

 

Granadier - zmienić tylko dostawanie he co 15 ale zrobić z niego 1/2

Wojskowy - to co ma + 2x dmg w głowę z m4

Rusznikarz - zostawić szybkostrzelność i widzenie niewidzialnych ale zamiast 1/11 dać mu ignorancje wytrzymałości 2x dmg w głowę z mp5 oraz nielimitowane magazynki

Cichy morderca - zostawić niewidkę na nożu ale zamiast 1/8 dać mu 2x szybsze ataki nożem 3x dmg z kosy oraz ignorancję wytrzymałości przeciwnika atakując od tyłu

 

 

 

VIP:

 

 

 

 

Kapral - to co ma ale zmienić broń podstawową na ak i m4 oraz dodać szansę na całkowite zatrzymanie przeciwnika 20%

Porucznik - to co ma + ignorowanie wytrzymałości tylko z famasa

Rambo - to co ma + trafienia w głowę zadają dodatkowy dmg + 10% aktualnego hp przeciwnika (np. przeciwnik ma na 300 hp i dostanie w głowę to oprócz dmg bazowego dostanie 30 dodatkowego)

 

 

 

Wsparcie:

 

 

 

 

Chemik - zamiast trucizn dać mu 1/4 na zatrucie przeciwnika na 10s wartość trucizny to 5+inta/10+1% startowego hp przeciwnika

Lekki snajper - to co ma ale zamiast 1/5 z deagla dać mu widzenie trafionego przeciwnika na radarze przez 10 s

Medyk - zamiast kilku apteczek dać mu możliwość używania ich co 15s i zrobić to pod bind najlepiej taki bind klawisz apteczka

Pirotechnik - posiada specjalną umiejętność która pozwala mu zmieniać rakiety na miny i na odwrotnie, a rakiet lub min będzie miał 3

 

Przemytnik wojenny - tu bez zmian

Snajper - to co ma + ignorancja wytrzymałości jeżeli trafi w głowę

Wsparcie lotnicze - posiada tylko 1 airstrike ale każde zabicie daje mu 1/3 szansy na zdobyie kolejnego airstrike

Wsparcie rakietowe - to co ma + po trafieniu przeciwnika rakietą ma szansę 1/5 na jego spowolnienie o 50 %

Wparcie strzeleckie - to co ma + dodatkowe dmg z autolamy i odnowienie magazynku oraz 15 hp po zabiciu wroga

Wsparcie soniczne - to co ma + 1/3 szansy na zatrzymanie oraz wyrzucenie wrogowi broni po użyciu i trafieniu falą

Zwiadowca - to co ma ale zamiast 1/4 z he dodatkowe 20 dmg jeżeli atakuje w plecy

Obrońca - to co ma + 2x przeładowywanie broni oprócz shotgunów

Partyzant - bez zmian

Żołnierz militarny - to co ma + gdy przeciwnik jest spowolniony ma zwiększone na nim dmg o 25 %

Strzelec wyborowy - strzały z ak mają 1/5 na oślepienie przeciwnika a strzały z m4 mają 1/10 na trafienie auto hs

 

 

 

Szturmowe:

 

 

 

 

Desantowiec - to co ma + 2x lepsze widzenie nie widzialnych oraz min

Komandos - to co ma + zabicia z noża pozwalają mu użyć oślepienia na 3 s bind klawisz oslep

Marines - to co ma + szansa 1/6 na unikniecie natychmiastowego zabicia oraz gdy znajduję się w wodzie leczy się w tempie 10 hp/s

Rusher - to co ma ale zamiast autopompy dać mu 30% szybsze strzelanie i przeładowywanie m3 i niekończący się zapas amunicji do niej

Sierżant sztabowy - to co ma ale zamiast kilku błyskawic dać mu błyskawice co 15 s z możliwością wyboru efektu a efekty to 1/5 na wyrzucenie broni lub 1/3 na zatrzymanie przeciwnika w miejscu

Sztabowy - to co ma + 1/4 na zadanie 2x dmg z ak

Telegrafista - to co ma + zwiększone dmg z p90 od inty

Terrorysta - to co ma + wybuch po śmierci, który zadaje 75 dmg + inta (max 360) na obszarze 350 + inta (max 600)

Plutonowy - to co ma + po zabiciu famasem 1/8 na otrzymanie rakiety o podwyższonym o 50 dmg

 

Szpieg - na kosie jego widoczność spad do 35 z 255 posiada tylko gloka i usp ale każde trafienie w głowe zadaje dodatkowe 30 dmg

Saper - to co ma ale zamiast 3 min dać mu 2 oraz przy zabiciu szansę 1/8 na zdobycie kolejnej miny z dmg większoym o 10

Komendant - to co ma ale zamiast min dać mu claymore o dmg 60 + inta ale claymora można zdetonować tylko własnoręcznie bindem (bind klawisz detonuj) + sznsa na zdobycie claymora przy zabicu 1/15

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie rzecz biorąc, mała ilość umiejętności w klasach była spowodowana tym, że dzięki temu prościej było je balansować. Umiejętności są ciekawe i nie są jakieś super mocne, jednak dobrze wiesz, że napisanie tego może być nie lada wyzwaniem, nawet dla więcej niż jednego programisty. Poczekamy na wypowiedzi innych graczy. Możesz zachęcać tych z serwera, którzy nie zaglądają na forum, żeby również wyrazili swoje opinię. Potrzebujemy jak największej ilości wypowiedzi ponieważ zmiany są bardzo znaczące. Ja muszę to bardzo dokładnie przemyśleć i skorygować, a pote możemy myśleć nad zaczynaniem pracy nad tymi klasami. Równocześnie musimy pamiętać, że przez to może być dużo pracy od nowa z eliminowaniem błędów oraz balansowaniem tego od nowa.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie pomysł jest bardzo dobry, bo te natychmiastowe zabicia co są teraz to są lekko przesadzone na niektórych klasach, a tak to będzie się lepiej grało i ludzie będą chętniej grali z racji tego, ze Ci bez premek będą mieli jakieś szanse. Jak by się wam chciało to mozecie jeszcze jakieś klasy dorobić. Ja juz kiedyś do Ciebie Number pisałem, bo grałem kiedyś na takim COD modzie co była klasa Diglowiec. Pamiętam, też że chciałaś ją wprowadzic, lecz trochę inaczej niż Ci napisałem:).

 

Bo np. W diglowcu - Posiada Tylko Digla oraz +20 damage z niego na starcie oraz zwiększenie tych obrażeń od int.

 

Ale pipieram pomysł na zaminę klas :).

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No apropo perków liczę na takie same propozycje. Wszystkie .sma posiadam, a skoro pomysły zaaprobowane, można powoli zaczynać działać. Od razu mówię jedną rzecz, takie umiejętności jak wypisujesz tutaj - przynajmniej niektóre spotykam pierwszy raz, więc nie mam pewności jak to będzie wyglądało. Do tego musimy pamiętać też o obciążeniu serwera, nie możemy przesadzić. Liczę na programistów, bo w końcu od tego są. Ja mogę jedynie koordynować prace.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Number nie przejmuj się niektóre pomysły sam postaram się zrealizować bo kiedyś miałem swój udział w tworzeniu klas które miały podobne umiejętności gdyż był to diablo mod a jeżeli chodzi o obciążenie serwa to myśle żę nie będzie większych problemów bo z tego co udało mi się zaobserwować to największą zmorą serwa są trutki chemika, /ks oraz wszystko w wyposażeniu bojowym za nieśmiertelniki.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Piwo moje paliwo te magazynik zapasowe muszą być nieograniczone bo bez tego rusznikarz przeciwko wższym lv zabija max 3/4 no może 5 osób bo mu się ammunicja zapasowa skończy a tak to chociaż zawsze ma jakąś sznase na przeładowanie i zabicie bo z taką szybkostrzelnością to krucho z amunicją.

 

 

@NoPerfect jak dal mnie troche dramartyzujesz bo na niewidce która swoją drogą zostałą troszkę poprawiona i cichych krokach podejdziesz do 98% klas na serwie a to że ktoś ma dobre oko to już inna sprawa, pozatym Number postanowił dać ogólną ignoracje wutrzymy wić z kosy zawsze po 180 z przodu będziesz bił nie mówie już o głowie bądź plecach i nie zapominaj żę 2x większa szybkość bicia z noża sprawi że ataki z ppm bęziesz miał tak szybkie jak z lpm.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem na Tak. Pomysł jest świetny, ponieważ natychmiastowe zabicie z broni 1/8, 1/12 itd...  było trochę przesadzone, dlatego taki rozkład mocy klas który przedstawiłeś powinien być całkiem spoko. Co do tych zmian pasowało by zmienić jeszcze moce co niektórych perków, takich jak Łuska czy Moc Numerka.   :P

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 weeks later...

Skoro mowimy juz o remake w klasach to proponowalbym calkowicie zmienic klase Marines gdyz nik nia niegra.\

 

Proponowalbym zamiasta +5dmg i2 skokow dac tej klasie cos w postaci bonusu od zabojstwa czyli 1frag= 1 dodatkowy dmg sumujacy sie az do konca mapy + zamiast tych 2 skokow 2int/1dmg z kosy 60 niewidki na kosie .

 

 

 

Podsumowujac 1frag=1dodatkowy dmg czyli jak mamy 30fragow to mam30 dmg 

 

2int/1dmg z kosy - 2int daje nam 1dmg do kosy czyli max 100dmg przy 200int :D

 

 

 

.......

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...