CODRamPamPam Napisano 12 Października 2015 #339468 Udostępnij Napisano 12 Października 2015 Mega premium: Granadier - zmienić tylko dostawanie he co 15 ale zrobić z niego 1/2 Wojskowy - to co ma + 2x dmg w głowę z m4 Rusznikarz - zostawić szybkostrzelność i widzenie niewidzialnych ale zamiast 1/11 dać mu ignorancje wytrzymałości 2x dmg w głowę z mp5 oraz nielimitowane magazynki Cichy morderca - zostawić niewidkę na nożu ale zamiast 1/8 dać mu 2x szybsze ataki nożem 3x dmg z kosy oraz ignorancję wytrzymałości przeciwnika atakując od tyłu VIP: Kapral - to co ma ale zmienić broń podstawową na ak i m4 oraz dodać szansę na całkowite zatrzymanie przeciwnika 20% Porucznik - to co ma + ignorowanie wytrzymałości tylko z famasa Rambo - to co ma + trafienia w głowę zadają dodatkowy dmg + 10% aktualnego hp przeciwnika (np. przeciwnik ma na 300 hp i dostanie w głowę to oprócz dmg bazowego dostanie 30 dodatkowego) Wsparcie: Chemik - zamiast trucizn dać mu 1/4 na zatrucie przeciwnika na 10s wartość trucizny to 5+inta/10+1% startowego hp przeciwnika Lekki snajper - to co ma ale zamiast 1/5 z deagla dać mu widzenie trafionego przeciwnika na radarze przez 10 s Medyk - zamiast kilku apteczek dać mu możliwość używania ich co 15s i zrobić to pod bind najlepiej taki bind klawisz apteczka Pirotechnik - posiada specjalną umiejętność która pozwala mu zmieniać rakiety na miny i na odwrotnie, a rakiet lub min będzie miał 3 Przemytnik wojenny - tu bez zmian Snajper - to co ma + ignorancja wytrzymałości jeżeli trafi w głowę Wsparcie lotnicze - posiada tylko 1 airstrike ale każde zabicie daje mu 1/3 szansy na zdobyie kolejnego airstrike Wsparcie rakietowe - to co ma + po trafieniu przeciwnika rakietą ma szansę 1/5 na jego spowolnienie o 50 % Wparcie strzeleckie - to co ma + dodatkowe dmg z autolamy i odnowienie magazynku oraz 15 hp po zabiciu wroga Wsparcie soniczne - to co ma + 1/3 szansy na zatrzymanie oraz wyrzucenie wrogowi broni po użyciu i trafieniu falą Zwiadowca - to co ma ale zamiast 1/4 z he dodatkowe 20 dmg jeżeli atakuje w plecy Obrońca - to co ma + 2x przeładowywanie broni oprócz shotgunów Partyzant - bez zmian Żołnierz militarny - to co ma + gdy przeciwnik jest spowolniony ma zwiększone na nim dmg o 25 % Strzelec wyborowy - strzały z ak mają 1/5 na oślepienie przeciwnika a strzały z m4 mają 1/10 na trafienie auto hs Szturmowe: Desantowiec - to co ma + 2x lepsze widzenie nie widzialnych oraz min Komandos - to co ma + zabicia z noża pozwalają mu użyć oślepienia na 3 s bind klawisz oslep Marines - to co ma + szansa 1/6 na unikniecie natychmiastowego zabicia oraz gdy znajduję się w wodzie leczy się w tempie 10 hp/s Rusher - to co ma ale zamiast autopompy dać mu 30% szybsze strzelanie i przeładowywanie m3 i niekończący się zapas amunicji do niej Sierżant sztabowy - to co ma ale zamiast kilku błyskawic dać mu błyskawice co 15 s z możliwością wyboru efektu a efekty to 1/5 na wyrzucenie broni lub 1/3 na zatrzymanie przeciwnika w miejscu Sztabowy - to co ma + 1/4 na zadanie 2x dmg z ak Telegrafista - to co ma + zwiększone dmg z p90 od inty Terrorysta - to co ma + wybuch po śmierci, który zadaje 75 dmg + inta (max 360) na obszarze 350 + inta (max 600) Plutonowy - to co ma + po zabiciu famasem 1/8 na otrzymanie rakiety o podwyższonym o 50 dmg Szpieg - na kosie jego widoczność spad do 35 z 255 posiada tylko gloka i usp ale każde trafienie w głowe zadaje dodatkowe 30 dmg Saper - to co ma ale zamiast 3 min dać mu 2 oraz przy zabiciu szansę 1/8 na zdobycie kolejnej miny z dmg większoym o 10 Komendant - to co ma ale zamiast min dać mu claymore o dmg 60 + inta ale claymora można zdetonować tylko własnoręcznie bindem (bind klawisz detonuj) + sznsa na zdobycie claymora przy zabicu 1/15 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
NumberOne Napisano 12 Października 2015 #339471 Udostępnij Napisano 12 Października 2015 Ogólnie rzecz biorąc, mała ilość umiejętności w klasach była spowodowana tym, że dzięki temu prościej było je balansować. Umiejętności są ciekawe i nie są jakieś super mocne, jednak dobrze wiesz, że napisanie tego może być nie lada wyzwaniem, nawet dla więcej niż jednego programisty. Poczekamy na wypowiedzi innych graczy. Możesz zachęcać tych z serwera, którzy nie zaglądają na forum, żeby również wyrazili swoje opinię. Potrzebujemy jak największej ilości wypowiedzi ponieważ zmiany są bardzo znaczące. Ja muszę to bardzo dokładnie przemyśleć i skorygować, a pote możemy myśleć nad zaczynaniem pracy nad tymi klasami. Równocześnie musimy pamiętać, że przez to może być dużo pracy od nowa z eliminowaniem błędów oraz balansowaniem tego od nowa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kita Napisano 12 Października 2015 #339495 Udostępnij Napisano 12 Października 2015 Jak najbardziej za, bardzo fajne pomysły. Przydałoby się jeszcze to jakoś rozpisać, bo nawet nie pamiętam co dokładnie ma która klasa ^^ I jak lecimy klasy można by pomyśleć o przerobieniu perków, aby bardziej je zbalansować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
< 3 Napisano 12 Października 2015 #339523 Udostępnij Napisano 12 Października 2015 Moim zdaniem dobry pomysł ! tylko perki też trzeba zmienic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZIOM Napisano 12 Października 2015 #339543 Udostępnij Napisano 12 Października 2015 swietny pomysl klasy sa extra i mam nadzieje ze wkrotce bedzie mozna je wyprobowac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dankan Napisano 12 Października 2015 #339561 Udostępnij Napisano 12 Października 2015 Jak dla mnie pomysł jest bardzo dobry, bo te natychmiastowe zabicia co są teraz to są lekko przesadzone na niektórych klasach, a tak to będzie się lepiej grało i ludzie będą chętniej grali z racji tego, ze Ci bez premek będą mieli jakieś szanse. Jak by się wam chciało to mozecie jeszcze jakieś klasy dorobić. Ja juz kiedyś do Ciebie Number pisałem, bo grałem kiedyś na takim COD modzie co była klasa Diglowiec. Pamiętam, też że chciałaś ją wprowadzic, lecz trochę inaczej niż Ci napisałem:). Bo np. W diglowcu - Posiada Tylko Digla oraz +20 damage z niego na starcie oraz zwiększenie tych obrażeń od int. Ale pipieram pomysł na zaminę klas . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
< 3 Napisano 12 Października 2015 #339570 Udostępnij Napisano 12 Października 2015 Dobra sprawa była by z tym . Jestem jak najbardziej za .. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
NoPerfect Napisano 12 Października 2015 #339584 Udostępnij Napisano 12 Października 2015 Jestem za. Nie zgadzam się tylko z cichym mordercą ponieważ tak i tak jak ma się modele vipa to widać go bardzo dobrze i te dmg z kosy odpada. Reszta klas spoko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TheWalus Napisano 12 Października 2015 #339586 Udostępnij Napisano 12 Października 2015 Też sie wypowiem : Pomysł fajny , klasy zoptymalizowane pod każdego ale przerobienie tego to bedzie kosmos Zejdzie sie któromś godzinke Jeszcze zależy od H@ czy ma .SMA do edytacji Czyba że od nowa stawiać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DeN@T Napisano 12 Października 2015 #339654 Udostępnij Napisano 12 Października 2015 Moim jak zawsze skromnym zdaniem jestem na TAK Tylko perki też trzeba zmienić :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
NumberOne Napisano 12 Października 2015 #339670 Udostępnij Napisano 12 Października 2015 No apropo perków liczę na takie same propozycje. Wszystkie .sma posiadam, a skoro pomysły zaaprobowane, można powoli zaczynać działać. Od razu mówię jedną rzecz, takie umiejętności jak wypisujesz tutaj - przynajmniej niektóre spotykam pierwszy raz, więc nie mam pewności jak to będzie wyglądało. Do tego musimy pamiętać też o obciążeniu serwera, nie możemy przesadzić. Liczę na programistów, bo w końcu od tego są. Ja mogę jedynie koordynować prace. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CODRamPamPam Napisano 13 Października 2015 Autor #339839 Udostępnij Napisano 13 Października 2015 @Number nie przejmuj się niektóre pomysły sam postaram się zrealizować bo kiedyś miałem swój udział w tworzeniu klas które miały podobne umiejętności gdyż był to diablo mod a jeżeli chodzi o obciążenie serwa to myśle żę nie będzie większych problemów bo z tego co udało mi się zaobserwować to największą zmorą serwa są trutki chemika, /ks oraz wszystko w wyposażeniu bojowym za nieśmiertelniki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
NumberOne Napisano 13 Października 2015 #339953 Udostępnij Napisano 13 Października 2015 Jak będziesz miał czas i ochotę, zgłoś się na pw po sma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piwo moje paliwo :D Napisano 16 Października 2015 #341248 Udostępnij Napisano 16 Października 2015 Moim zdaniem jest prawie wszystko ok tylko ten Rusznikarz. Po prostu usunąć niekończone magazynki i będzie ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CODRamPamPam Napisano 17 Października 2015 Autor #341373 Udostępnij Napisano 17 Października 2015 @Piwo moje paliwo te magazynik zapasowe muszą być nieograniczone bo bez tego rusznikarz przeciwko wższym lv zabija max 3/4 no może 5 osób bo mu się ammunicja zapasowa skończy a tak to chociaż zawsze ma jakąś sznase na przeładowanie i zabicie bo z taką szybkostrzelnością to krucho z amunicją. @NoPerfect jak dal mnie troche dramartyzujesz bo na niewidce która swoją drogą zostałą troszkę poprawiona i cichych krokach podejdziesz do 98% klas na serwie a to że ktoś ma dobre oko to już inna sprawa, pozatym Number postanowił dać ogólną ignoracje wutrzymy wić z kosy zawsze po 180 z przodu będziesz bił nie mówie już o głowie bądź plecach i nie zapominaj żę 2x większa szybkość bicia z noża sprawi że ataki z ppm bęziesz miał tak szybkie jak z lpm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piwo moje paliwo :D Napisano 17 Października 2015 #341424 Udostępnij Napisano 17 Października 2015 Może i Rampek masz i racje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SoBeRiuS Napisano 18 Października 2015 #341928 Udostępnij Napisano 18 Października 2015 Jestem na Tak. Pomysł jest świetny, ponieważ natychmiastowe zabicie z broni 1/8, 1/12 itd... było trochę przesadzone, dlatego taki rozkład mocy klas który przedstawiłeś powinien być całkiem spoko. Co do tych zmian pasowało by zmienić jeszcze moce co niektórych perków, takich jak Łuska czy Moc Numerka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
NumberOne Napisano 18 Października 2015 #342291 Udostępnij Napisano 18 Października 2015 Przypominam, że muszą pozostać perki mocne i słabe, balans to balans. Przy perkach możecie pisać każdą propozycję w oddzielnym temacie. Rozpatrzę ja, a potem będziemy myśleć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
NumberOne Napisano 2 Listopada 2015 #348055 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2015 #Aktualizacja. Jak na razie wgrane zostały klasy premium, do jutra będą wprowadzane do nich ewentualne poprawki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
NaPoLeOnE Napisano 7 Listopada 2015 #350223 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2015 Skoro mowimy juz o remake w klasach to proponowalbym calkowicie zmienic klase Marines gdyz nik nia niegra.\ Proponowalbym zamiasta +5dmg i2 skokow dac tej klasie cos w postaci bonusu od zabojstwa czyli 1frag= 1 dodatkowy dmg sumujacy sie az do konca mapy + zamiast tych 2 skokow 2int/1dmg z kosy 60 niewidki na kosie . Podsumowujac 1frag=1dodatkowy dmg czyli jak mamy 30fragow to mam30 dmg 2int/1dmg z kosy - 2int daje nam 1dmg do kosy czyli max 100dmg przy 200int ....... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi